האפליקציות שיעזרו לך לעבוד מהבית

איור: Shutterstock
איור: Shutterstock

המטרה: להיות יעילה יותר בעבודה, במידה ונשארה לך כזו בימי הקורונה. האמצעי: 5 אפליקציות שיעזרו לך להתרכז ולתפקד כמו שצריך גם בבית עם כל הכאוס והחרדה מסביב

88 שיתופים | 132 צפיות

וואי, מה קשורה עכשיו המשימה הזאת, למי יש ראש לעבוד, תכף אמשיך, רק אבדוק רגע את הווטסאפ. אוי, עוד פוש על הקורונה, אז רק אבדוק מה כתבו בפייסבוק. טוב, מיציתי, עוברת לאינסטגרם. נגמרו הסטוריז, נראה מה הדיבור בטוויטר. מאחר שעוד לא הידרדרתי עד כדי טיקטוק, בזאת נגמרו לי הפלטפורמות, והגיע הזמן לגלול את הפיד של וולט. כבר 14:30, הגיע הזמן ללאנץ'. וואו, כבר 18:00? איך כבר נגמר היום, לא הספקתי כלום. וכך את סוגרת את הלפטופ, מותשת ומרוקנת אחרי יום עבודה מפרך, ועם זאת, כשאת מסתכלת אחורה על היום שלך, את לא מצליחה להיזכר בשום דבר מהותי שעשית. אם בימים כתיקונם קשה להתרכז בעבודה, אז בימים כאלה של שינויים דרמטיים בשגרה, חוסר ודאות ועבודה מהבית הקושי מורגש פי מיליון. אם את מזדהה עם התחושה הזו, תוכלי להיעזר באפליקציות הבאות שיכולות לעזור לך להתייעל, לחסום הסחות דעת ולמנוע את היום המבוזבז הבא.

>> האפליקציות שיכניסו אותך לכושר בלי לצאת מהבית

Focus keeper

אפליקציה פשוטה ושימושית שנועדה לעזור לך למנוע את טשטוש הגבולות בין זמן ריכוז וזמן מנוחה. היא מאפשרת להגדיר זמני ריכוז וזמני הפסקה וללוות את יום העבודה בסדרת טיימרים שיתחילו אוטומטית בזה אחר זה. ברירת המחדל של האפליקציה מוגדרת על סשן ריכוז בן 25 דקות ואחריו הפסקה בת חמש דקות, כשכל שלושה או ארבעה סשנים מוצלחים תוכלי ליהנות מהפסקה ארוכה יותר. אומנם החוויה מזכירה קצת את לו"ז ההפסקות של בית הספר היסודי, אבל לפחות תוכלי להגיד שהצלצול הוא באמת בשבילך.
>> להורדה לאייפון
>> להורדה לאנדרואיד

Toggl

אפליקציה לניהול זמן שתאפשר לך לתעד בקלות כמה זמן את והצוות שלך משקיעים במשימות השונות. כלי שימושי כדי לגלות אם אתם מבזבזים יותר מדי זמן על המשימות הלא נכונות ולחלק מחדש את המשימות ביניכם באופן מיטבי. את הנתונים, אגב, תוכלי לחלוק גם עם הבוסים במשרד.
>> להורדה לאייפון
>> להורדה לאנדרואיד

Evernote

נתונה להתקפה משולבת ומתואמת של עשרות משימות דחופות? האפליקציה הזו אפקטיבית הן ככלי לניהול ולג'ינגול והן כמשכך חרדה ארוך טווח. Evernote היא פלטפורמה נוחה לשמירת פתקים ורשימות, לתיעוד רעיונות ולהכנת To Do List. האפליקציה מאפשרת גם לסרוק פתקים כתובים, להעלות תמונות ולשמור קבצי קול. בנוסף, היא מסתנכרנת אוטומטית במכשירים השונים שבהם היא מותקנת ומאפשרת שיתוף קל ומהיר של התכנים שנמצאים בה.
>> להורדה לאייפון
>> להורדה לאנדרואיד

Trello

אם את עובדת על פרויקט משותף עם קולגות ונמאס לך להתחנן בפניהם שיעדכנו על מה הם עובדים, הכריחי אותם לעבור ל־Trello. זוהי פלטפורמה אינטרנטית שנמצאת בענן וכל המעורבים בפרויקט חשופים אליה. הממשק הידידותי מאפשר לכל שותף לעדכן בהתקדמות שלו, להעלות שאלות לדיון, להגיב ולהעלות קבצים לעבודה משותפת.
>> להורדה לאייפון
>> להורדה לאנדרואיד

RescueTime 

אם את מוצאת את עצמך נופלת פעם אחר פעם לערכי ויקיפדיה נידחים, לבלוגים של אפייה טבעונית ולאתרי קניות, תוכלי להציל את זמנך האבוד בעזרת RescueTime. האפליקציה תנטר את דפוסי הגלישה שלך ותציג לך דוח שבועי של האתרים שבהם את מרבה לבקר ומשך הזמן שאת מכלה בהם. קיימת גם אפשרות לחסום מלכודות דבש אהובות במיוחד. אסוס, מילים אחרונות?
>> להורדה לאייפון
>> להורדה לאנדרואיד

>> איך לעצב את פינת העבודה המושלמת