איזה באסה: עוד שירות גאוני של אסוס שלא תוכלו ליהנות ממנו

האם אסוס הולכים לשנות את החיים כמו שהכרנו אותם? | צילום: shutterstock
האם אסוס הולכים לשנות את החיים כמו שהכרנו אותם? | צילום: shutterstock

הקץ להחזרות: ענקית האופנה אסוס משיקה שירות חדש שמאפשר למדוד את הבגדים בבית עוד לפני הקנייה. למה גם הפעם הקונות הישראליות לא יכולו ליהנות ממנו והאם יש סיכוי שהוא יגיע לכאן בעתיד? לרשות המכס הפתרונים

88 שיתופים | 132 צפיות

 

העולם מתחלק ל-2: בתולות אסוס שלא מסוגלות לפתוח ארנק מבלי למדוד קודם, והרוכשות המנוסות שמתעצלות לשלוח בחזרה את הבגדים שלא מתאימים, כי גם ככה הם עלו להם רק 15 פאונד. לא עוד. עכשיו אסוס מאיימת לטרוף את הקלפים ולאחד את נשות העולם באמצעות השירות היחידי שעוד נותר לחנויות הבגדים הרגילות להציע – האפשרות למדוד את הבגדים בבית ולקנות רק את מה שאת אוהבת.

אז איך זה עובד?

לא עוד המתנה של חודש לזיכוי בחשבון או מצבור הזמנות לא מוצלחות שאת מנסה למכור בפייסבוק – אם את גרה באנגליה, מעל גיל 18 והורדת את אפליקציית אסוס, את יכולה להזמין איזה פריטים שבא לך וכמה שבא לך. כ-30 יום מהרגע בו הזמנת יש לך את האפשרות למדוד בבית בנחת מול המראה הפרופורציונאלית שלך ולהחזיר ללא היסוס את הבגדים שלא ישבו עלייך כמו שדמיינת. על מה שנשאר אצלך – תחוייבי.

השירות החדש כבר מסעיר את הממלכה הבריטית, שרק לא מזמן התבשרה על שירות משלוחים סופר אקספרס מבית ענקית הקניות המקוונת לתושבי לונדון, שמגיע אלייך כבר באותו היום (!).

התרגשות השיא שלנו הצטננה כשהבנו שבארץ כנראה לא נזכה לחווית הקנייה המרטיטה הזו, לפחות לא בקרוב. השוק הישראלי יקר לליבם של אנשי אסוס ואמנם הם ניסו להקל על הלקוחות הישראלים עם משלוחים זריזים דרך עמדות חלוקה עצמאיות, אבל התשתית בארץ מקשה עליהם לייצא אלינו את ההטבות של הממלכה. בינתיים נחזיק אצבעות ונתנחם בהנחה הקבועה לקהל הישראלי. לכל מי שלא יודעת – בהקשת קוד קופון IL17 תקבלו הנחה קבועה של 17 אחוזים. על לא דבר.

 

[interaction id="59ff16544c83d80001bd36b1"]