יעל בר זוהר: "כשהייתי צעירה לא הייתה לי סבלנות"

יעל בר זוהר וגיא זוארץ | צילום: גיא כושי ויריב פיין
יעל בר זוהר וגיא זוארץ | צילום: גיא כושי ויריב פיין

לא להאמין אבל יעל בר זוהר וגיא זוארץ יחד כבר 15 שנה. תפסנו אותם לשיחה צפופה ושמענו על הפאדיחות מהניינטיז ועל הרגע בו הבינו שהם מאוהבים

88 שיתופים | 132 צפיות

שני עשורים עברו מאז כבשה יעל בר זוהר את שלטי החוצות ברחבי הארץ בתמונות נועזות ופרובוקטיביות. מי שהייתה אחת מנערות הזוהר האולטימטיביות של הניינטיז מדגמנת היום תדמית משפחתית למופת לצידו של בעלה גיא זוארץ. השניים כזכור הכירו על בימת המחזמר "מרי לו" ומאז ועד היום מטפחים זוגיות פוטוגנית במיוחד +3 ילדים וקריירה מבוססת בעולם הבידור לכל אחד מהם: זוארץ (45) מנחה את התוכנית "הישרדות" ובר זוהר (38) היא פרזנטורית של רשת התכשיטים "מגנוליה" ומנחה את התוכניות "העולם הבוקר" והדו"ח היומי של "האח הגדול" בזכיינית רשת, יחד השניים מופיעים בימים אלה בהצגה "פעם בשנה" וגם משיקים קמפיין זוגי ראשון לכרטיס האשראי החדש של קבוצת פוקס.

עבור בר זוהר מדובר בקאמבק מפואר למותג, כאשר את הפרסומות הלוהטות שלה לפוקס לצידו של האקס לשעבר יהודה לוי קשה לשכוח. הפעם היא הגיעה נטולת אקסים מיתולוגיים וחמושה בבעלה. אך צירוף מקרים משעשע דאג לכך שאישתו הנוכחית של לוי, שלומית מלכה, מחליפה אותה על תקן נערת הזוהר הלוהטת של המותג.

יעל בר זוהר וגיא זוארץ בצילומים לקמפיין כרטיס האשראי החדש של קבוצת פוקס | צילום: גיא כושי ויריב פיין
יעל בר זוהר וגיא זוארץ בצילומים לקמפיין כרטיס האשראי החדש של קבוצת פוקס | צילום: גיא כושי ויריב פיין

יעל וגיא, אתם 15 שנה ביחד. זוכרים את הדייט הראשון?
בר זוהר: "בדייט הרשמי הראשון סתם הלכנו לשתות קפה, אבל בתחילת הקשר בעיקר נפגשנו בדירה של גיא בתל אביב כי רצינו לשמור את זה בסוד".
זוארץ: "אבל הרגע שבו התאהבנו היה במסיבה שציינה 200 הצגות למרי לו".
בר זוהר: "באותו ערב כבר הייתי מאוהבת בו בלי להבין את זה".
זוארץ: "באותו ערב היא אמרה לי…", בר זוהר קוטעת אותו ואומרת "לא, זה טו מאץ' אינפורמיישן".
זוארץ: "היא אמרה לי באותו הערב שהיא בכלל רוצה להכיר לי איזו חברה שלה, אבל זה מעולם לא קרה. איך שהגענו למסיבה הבנו שיש בנינו חיבור חזק, התחבקנו כל המסיבה והחזקנו ידיים, ועד היום אין לי מושג מי זאת החברה הזאת".

ומי זאת?
בר זוהר: "לא רלוונטי, שאלה הבאה" היא צוחקת.

מה הסוד שלכם לזוגיות מוצלחת?
בר זוהר: "הטיפ הכי טוב שאני יכולה לתת הוא פשוט להיות חברים באמת באמת טובים".

על פניו זה מאוד פשוט, אבל בפועל אחרי הרבה שנים יחד עם ילדים וקריירה, לא תמיד נותר לזה זמן.
זוארץ: "נכון, בואו לא נתיפייף, זה מאוד קשה. לכל אחד יש את העבודה שלו ואת הצורך להגשים את עצמו, יחד יש לנו את הילדים והבית וצריך כל הזמן לתמרן בין כל הדברים. אצלנו אנחנו פשוט מנסים לפרגן אחד לשני. לפעמים אני אומר ליעלי 'את קודם' והיא אומרת לי 'לא, אתה קודם'. זה לא פשוט לוותר על עצמך, אבל בסוף זה חוזר אלייך ממקום טוב שמאפשר ונותן".

מה הדבר שאתם הכי אוהבים אחד בשנייה?
בר זוהר: "גיא הוא נשמה, יש לו לב זהב, הוא מיוחד, יש בו ניקיון פנימי שהוא יודע לשמור עליו".
זוארץ: "יעלי היא מלכת האהבה".
בר זוהר: "זה נשמע כמו שיר פסטיבל, היה לי שיר כזה נראה לי".
זוארץ: "לפני שהכרתי אותה הייתי נורא צמא לאהבה מבנות הזוג שלי, הייתי צריך לסחוט את זה והייתי הרבה לבד, ועם תלתלים. הייתי יוצא לברים עם חברים שגררו אותי, ולא ממש הכרתי את הסצנה התל אביבית, את הפלירטוטים. הייתי נורא ביישן ורציתי שאהבה תבוא לי בקלות, הייתי חוזר הביתה עם בדידות ולא רציתי להתפשר. ליעלי יש פשוט את היכולת לאהוב בלי סוף, וזכיתי".

רומנטי ביותר. אבל קיטש בצד, מה הדבר שאתם הכי פחות אוהבים אחד בשנייה?
זוארץ: "את יעלי מעצבן שהיא נוהגת ואני מעיר לה על הנהיגה שלה". בר זוהר קוטעת אותו ואומרת: "את לא מבינה איזה נודניק הוא. אני נהגת מעולה, תנוח".

יעל היית נערת הזוהר של הניינטיז. מה הרגע הכי מביך שלך מהשנים האלו?
בר זוהר: "רק רגע מביך אחד? היו כל כך הרבה. אפשר לראות את זה בכל פרק של "רמת אביב גימל". זה המון רגעים מביכים ברצף של שנים", היא צוחקת. "גם הייתי מתלבשת גרועה. היום כולם מדברים איתי על זה שהפכתי למתלבשת טובה וזה מלחיץ אותי, אני מפחדת מהנפילה הבאה".

זה נכון, בשנה האחרונה היה לך מהפך סטייל אדיר. ממה נובע השינוי?
"אני משתדלת בשביל עצמי, זה גורם לי להרגיש יותר טוב. כשהייתי צעירה לא הייתה לי סבלנות לזה וגם לא היה לי מספיק אכפת ובדיעבד התבאסתי".

"כשהייתי צעירה לא הייתה לי סבלנות להתלבש": יעל בר זוהר בשבוע האופנה תל אביב 2018 | צילום: אדריאן סבל
"כשהייתי צעירה לא הייתה לי סבלנות להתלבש": יעל בר זוהר בשבוע האופנה תל אביב 2018 | צילום: אדריאן סבל

חוץ מדמותה של שרון לינוביץ' ב"רמת אביב גימל", בר זוהר נצרבה בתודעה הקולקטיבית בעיקר בזכות קמפיינים לוהטים, שלא כללו יותר מדי בגדים. בין אם בפרסומת המיתולגית ל"פלפל", ובהמשך בקטלוג החברה בו כיכבה לצידה דוגמנית מתחילה, אחת בשם בר רפאלי, ובין אם בקמפיינים הנועזים לפוקס בהם היא והאקס יהודה לוי הציגו גזרה לוהטת וסקס אפיל לוהט עוד יותר. בר זוהר הייתה תמיד הבייב האולטימטיבית, גם אם לא ניחנה במידות ובגובה של דוגמנית קלאסית. היום ואחרי למעלה מ-20 שנה בביזנס, בר זוהר מסתכלת על הימים האלה קצת אחרת. "הרוב הגדול של הדוגמניות נורא נורא רזות. בקליפים היום מאפרים ומצלמים את הבנות והן לא נראות כמו שהן באמת, נהיה מין מודל שנערות אחרות חושבות שככה צריך להיראות. כאימא לבת זה קשה לי, אני מפחדת שיום אחד היא תהיה גדולה ותראה את הקליפים האלה, וגם תרצה להיראות ככה".

אבל תמיד היו קליפים כאלה, אידיאל היופי היה קיים גם בזמנך.
זוארץ: "גם את יעלי, היית מודל כזה עבור נערות. אני לא חושב שזה השתנה, אולי השפה טיפה השתנתה, יש פייסבוק ואינסטגרם שמאפשרים קצת יותר פתיחות למודלים אחרים".
זוארץ: "הייתי רוצה להגיד שאני דווקא כן רואה שינוי במודל היופי, אבל ברור שהדרך עוד ארוכה. הלוואי שתהיה יותר פתיחות לכל אישה באשר היא, בכל מידה, ושלא תהיה הגדרה ליופי. יש המון דברים שעוד צריך לתקן בעולם הזה, ואני מקווה שנהיה שם".

"הלוואי שתהיה יותר פתיחות לכל אישה באשר היא": יעל בר זוהר ויהודה לוי בקמפיין המיתולוגי של פוקס 2005
"הלוואי שתהיה יותר פתיחות לכל אישה באשר היא": יעל בר זוהר ויהודה לוי בקמפיין המיתולוגי של פוקס 2005