"יש לכלבה הזאת הכל!": קלי קלרקסון פאן גירל של גל גדות

גל גדות | צילום: GettyImages
גל גדות | צילום: GettyImages

מקנאות בגל גדות? אתן ממש לא לבד. גם קלי קלרקסון מרגישה שזה לא פייר שהוונדר וומן המקומית זכתה בכל הקלפים

88 שיתופים | 132 צפיות

 

גל גדות כובשת את אמריקה: אחרי ההצלחה המטורפת של "וונדר וומן" וההשתתפות בסאטרדיי נייט לייב עכשיו מגיע השלב הבא והוא כולל השתפכויות מצחיקות במיוחד של המעריצה קלי קלרקסון על מי שכבר אפשר להגדיר כגירל קראש הלאומי של מדינת ישראל.

ביום שישי התקיים בלוס אנג'לס טקס "Power of Women" של ארגון וראייטי שבהתאם לשמו נועד לקדם עוצמה נשית בתעשייה. הזמרת קלי קלרקסון זכתה לתואר כבוד בזכות עבודתה עם ארגוני חינוך אבל מה שגנב את ההצגה היה דווקא החלק בנאום שלה בו היא חשפה עד כמה היא מעריצה את גל גדות, שכמובן ישבה בקהל.

"היא לא רק אחד מהאנשים הכי יפים בעולם היא גם שחקנית ממש טובה וגם ממש אינטליגנטית. ראיתי אותה בתוכנית של ג'ימי פאלון ופשוט חשבתי לעצמי: יודעת מה, לכי לעזאזל. לכלבה יש פשוט הכל, הכל. היא לא צריכה לעבוד כל כך קשה, היא פשוט מדהימה בכל דבר באופן טבעי. היא הייתה כל כך מצחיקה, כל מה שיכולתי לומר לעצמי היה "אההה". נאמה קלקרקסון. ואז פנתה ישירות לגדות שכמובן ישבה בהקהל: "אבל באמת אני אוהבת אותך, אני לא מאמינה אפילו שאני מסתכלת עלייך".

בהמשך הנאום אף גילתה קלרקסון שבתה הקטנה אובססיבית ל"וונדר וומן": "הלכתי לראות את הסרט והוא מדהים. במיוחד לאימהות. בהשוואה למשל לסרט כמו "החיה והיפה" – הסיפור שם קצת מפחיד. היא הייתה כלואה בתוך צינוק ואז הם "התאהבו". אתם יודעים, זה קצת… או למשל הנסיכה אורורה מ"היפהפייה הנרדמת" היא פשוט ישנה. היא לא עשתה פאקינג שום דבר ואלה הם הסרטים שהבת שלי הכי אוהבת. אבל היא אוהבת את "וונדר וומן", היא בת 3, אני בטח לא צריכה להראות לה את זה. אני יודעת, אתם שופטים אותי עכשיו על זה, לא אכפת לי. כל הניואנסים למבוגרים עוברים לה מעל הראש, זה פשוט כל כך נחמד שיש לנו גיבורה נשית אמיצה להראות לבנות שלנו. ברגע שהיא ראתה את הילדה הקטנה ב"וונדר וומן" לומדת להילחם ולהגן על עצמה היא אהבה את זה והתחילה לחקות את זה ואני לא יכולתי להיות יותר גאה בה". כאמור, בכל אותו זמן גדות ישבה בקהל והפרצוף שלה לגמרי אומר הכל.

גדות, כרגיל, נראתה מצוין בשמלה אדומה של ג'ייסון וו. בהמשך הערב זכתה גם היא לפרגן ללא אחרת מבמאית "וונדר וומן" פטי ג'נקינס שגם זכתה בפרס: "מאחורי כל סרט גיבורי-על עומד במאי גיבור-על, שצריך לתמרן בין הצרכים של מאות אנשי צוות, שחקנים, אנשי הפקה וכמובן מעריצי הקומיקס. האדם הזה חייב להיות סמכותי, עם עור של פיל והחלטי, אבל יש דבר אחד שהאדם הזה לא חייב – הוא לא חייב להיות גבר" אמרה גדות על הפודיום והוסיפה: "פטי מעולם לא נתנה למכשולים להכניע אותה, היא סללה לבד את הדרך שלה בתעשייה ופתחה את הדלת לנשים ולילדות קטנות מסביב לעולם ללכת בדרכה. כשפגשתי אותה לראשונה ידעתי שהיא האדם המושלם לביים את "וונדר וומן". פטי מייצגת את כל מה שטוב בהוליווד ונותנת השראה לדור שלם של במאיות לחלום ובגדול".

וזה כמובן לא נגמר כאן, עם קבלת הפרס ג'נקינס לא שכחה לפרגן ולהודות בחזרה לכוכבת שלה: "גל גדות היא הוונדר וומן שלי. דרוש אדם מאוד מיוחד לגלם את הדמות הזו על המסך אבל היא מגלמת את הדמות הזאת מדי יום. בכל דבר שהיא עושה היא מעוררת השראה ומלמדת גם אותי איך להיות וונדר וומן כל יום מחדש"

הטקס הכל נשי הזה נערך בזמן שהוליווד עדיין סוערת בעקבות פרשת הארווי ויינשטיין, המפיק ההוליוודי שנחשף כי עומד מאחורי שורה ארוכה של הטרדות מיניות ונסיונות השתקה. בימים האחרונים חשפו כוכבות ענק כמו אנג'לינה ג'ולי, גווינת פאלטרו, קארה דלווין ועוד כי גם הן קורבן של ויינשטיין. בעקבות המאורעות העלתה גדות פוסט קצר אך מדויק: "בריונות והטרדה מינית הם לא התנהגות מקובלת! אני עומדת לצידן של כל הנשים האמיצות שמתעמתות עם הפחדים ומעזות לחשוף את האמת. אנחנו עומדות יחד. כולנו לצדכן בעת הזו של שינוי".