אנה זק בשיר חדש ובשיתוף פעולה מפתיע. צפו להתמכרות

אנה זק ואביב גפן | צילום: שי תמיר
אנה זק ואביב גפן | צילום: שי תמיר

הכוכבת הגדולה של הפופ הישראלי משתפת פעולה עם נסיך הרוק של הניינטיז בשיר חדש. הפעם אין הומור עוקצני ולוקים משוגעים, רק לב שבור - וזה ממכר

88 שיתופים | 132 צפיות

הבוקר יצא לאוויר העולם סינגל חדש של אנה זק, תוצר של שיתוף פעולה עם לא פחות מאביב גפן, שכתב, הלחין והפיק מוזיקלית את "מה נשאר לי ממך" – בלדה רומנטית שזק שרה את רובו לבדה ובחלקים מסויימים מצטרף אליה גם גפן, בשיר עם מלודיה כל כך קליטה שהוא לא יצא לכם מהראש אחרי שמיעה אחת בלבד.
הפעם זק מתרחקת מההומור העוקצני והתעופה העצמית שאפיינה את השירים האחרונים שלה כמו "לך לישון" ו"מי זאת", שכבשו את הרשת והמצעדים, ובמקום המילים המתחכמות תמצאו שיר מאוד לא מתחכם, עם מילים שעוסקות בפרידה כואבת, מסוג השירים שגפן מתמחה בהם כבר 3 עשורים.

המילים הנוגות משפיעות גם על גזרת הסטייל, והפעם זק לא מפציצה בקליפה עמוס לוקים משוגעים ואיפור פרוע, אלא מצטלמת בסטייל רגוע, בלוקיישן מדמה את דירת האוהבים של זק ובן זוגה בשיר. הפעם, במקום שהאלמנט היצירתי בקליפ יבוא לידי ביטוי בבגדים של זק, הוא מופיע בצילום הדירה שעולה באש, כמטאפורה לזכרונות האהבה של זק.

"לפני כמה חודשים", כתבה זק לעוקביה באינסטגרם אתמול, "כשאני באמת במירוץ פסיכי בחיים שלי הגעתי לאולפן של אביב והקשבתי לשיר הזה – לא יצאתי משם עד שהרגשתי שנתתי את ההקלטה הכי כנה שלי וכשיצאתי, קיוויתי שהכוכבים יסתדרו ושזה יהיה הסינגל הבא שלי. השאר כבר היסטוריה. תדעו שהרבה זמן חיפשתי שיר כזה שיגרום ללבבות של כולנו לצאת לטייל וללכת לאיבוד, כזה שילטף את הפצעים שלנו ואולי יוריד איזו דמעה, כזה שיראה לכם עוד חלק בעולם שלי. אביב גפן איזה כיף לך שכתבת את המילים האלו תודה שלקחת אותי לסיבוב בעולם שלך ופתחת לי דלת גדולה של רגשות. השיר הזה נכנס לי ללב מהרגע הראשון ואני יודעת שהוא יגע גם בכם אם תתנו לו".

אז כל שנותר לכן זה לעשות את מה שאנה ביקשה: להקשיב ואנחנו מבטיחות שההתמכרות כבר תבוא לבד, אם תרצו או לא. מניסיון אישי, כדאי שתכינו את כל החברות לעבודה לכך שכל היום אתן הולכות לזמזם להן: "מה נשאר לי ממך"….כי מכונת ההלחנה המיומנת של גפן בהחלט מוכיחה את עצמה והשיר קליט להפליא. להלן: