אנה ארונוב חושפת את מה שכולן מסתירות

אנה ארונוב | צילום מסך מאינסטגרם
אנה ארונוב | צילום מסך מאינסטגרם

אנה ארונוב הביאה לעולם את בנה הבכור וכשהעלתה תמונה של גופה הטבעי אחרי הלידה קיבלה שלל תגובות, "פתאום הבנתי שלא כולם מדברות על זה, ככה נראה גוף האישה כמה ימים אחרי הלידה"

88 שיתופים | 132 צפיות

ביום שישי האחרון בישרה לעולם אנה ארונוב כי הביאה לעולם את בנה הבכור מבעלה אייל אלגבי, מאז היא גם הספיקה לספר על צירוף המקרים המתוק בתאריך של לידת בנה, "הבן שלנו נולד בתאריך של הדייט הראשון ב 2018. מטורף בעיניי. שלוש שנים של אהבה הכי גדולה בחיי ועוד יום של טירוף חושים שלא ניתן להסביר במילים". הפוסט האחרון שהעלתה ארונוב, היה באווירה קצת שונה שהצליחה לתת הרבה השראה לנשים אחרות. ארונוב העלתה תמונה של הבטן בימים שלאחר הלידה וכתבה: "סטורי שצולם אתמול ספונטני גרר אלפי תגובות של נשים. פתאום הבנתי שלא כולם מדברות על זה למרות שזה דבר הכי טבעי בעולם. אז החלטתי להעלות גם לפה. ככה נראה גוף האישה כמה ימים אחרי הלידה. הגוף שלי לפחות. אולי יש נשים שמסיימות אחרת אבל אני במחלקה אחרי לידה וכולן נראות ככה פחות או יותר". היא כתבה, "9 חודשים הגוף יצר חיים, את הדבר הכי מופלא שאפשר לדמיין וזה תקין ובריא ומובן שיקח לו זמן לקבל את הצורה החדשה שלו. גם לא צריך לנסות לחזור לעצמך. את השתנת וגם הגוף יחד איתך. הבאת חיים לעולם זה הגיוני שגם הגוף שלך יעבור שינוי בהתאם.
ויותר חשוב מזה, כרגע זה הדבר האחרון שמעניין אותי. יש כל כך הרבה לעכל, להתרגל, לאהוב, לכאוב, לבכות, לשמוח שהבטן שלי ממש לא מעניינת אותי עכשיו.
הכל לוקח זמן ודורש סבלנות. מזכירה את זה גם לעצמי! ותודה על התגובות נשים יקרות, זה נעים ומשמח!", היא הוסיפה. הטקסט היפה הזה שלה עורר כמות נכבדת של תגובות של נשים שהודו לה על כך שסוף סוף מישהי אומרת את זה, "סוף סוף תמונה אמיתית של אישה אחרי לידה" כתבה אחת הגולשות, "באמת ממש חשוב, לדעת ולקבל את השינויים האלה, לא להתבייש ולהיבהל מהם. תודה על השיתוף שלך, לגמרי לא מספיק מדובר ברשת. השראה השראה השראה".

אנה ארונוב | צילום מסך מאינסטגרם
אנה ארונוב | צילום מסך מאינסטגרם