ראיון אישי

אנה ארונוב: "אני לא בהיריון ולא שוללת ילד לפני חתונה"

אנה ארונוב מתוך הקמפיין החדש של ג'אמפ-עונות | צילום: שי יחזקאל
אנה ארונוב מתוך הקמפיין החדש של ג'אמפ-עונות | צילום: שי יחזקאל

היא מאוהבת, מאושרת ומאורסת טרייה, אבל איזה מפלצת הייתה בקשרים הקודמים שלה ולמה קשה לה לרזות? אנה מדברת על הכול

88 שיתופים | 132 צפיות

"אני מאוהבת ברמות. לאייל ולי יש אהבה מדהימה. מה שהזמנתי קיבלתי, ועוד הרבה יותר". אנה ארונוב, 37, מאורסת טרייה לאייל אלגבי, 36, שאותו פגשה במהלך הריאליטי בכיכובה "לאהוב את אנה", מודה על כל הטוב הזה. "היום אני ב'מוד' שבאנו ליהנות בחיים האלה וכן, אני נהנית מכל רגע. מצאתי את אהבת חיי". הסלולרי שלה מצלצל והיא מציצה בו. "אני אוהב אותך", כתוב בו. "מתגעגעת", היא מחזירה. "אנחנו הכי לאבי דאבי, הכי דביקי. אייל הוא האהבה הכי גדולה שהייתה לי עד היום", היא מתפייטת. גם ההורים שלהם הם חלק מסיפור האהבה הגדול הזה. הוריו אוהבים אותה, הוריה אוהבים אותו וכולם אוהבים את כולם, עד שנדמה שאם יהיה רק עוד קצת יותר טוב, אפשר יהיה להשתגע.

"כשמדובר בחתונה, אני עוד לא יודעת מה בא לי, בטוח שלא חתונה של 1,000 איש. בינתיים אנחנו סופר לא בלחץ, אנחנו בטוב שלנו וכשנרגיש שבא לנו זה יקרה".

ארונוב נראית נפלא, השיער הארוך התקצר לקארה שהולם אותה מאוד, השיזוף כהה מתמיד אחרי חופשה זוגית מפנקת במלדיביים. "היינו בגן עדן", היא אומרת. חוץ מזה, ממש בימים אלה, אחרי הפסקה של יותר משנתיים, היא החזירה את הריקוד לחייה. "רקדתי מגיל 5 עד 35, וגם כשלא רקדתי שפטתי בתחום הריקוד ובעצם כל חיי היו סביב הריקוד, ואז שחררתי וסגרתי את הסטודיו והייתי שלמה עם ההחלטה. עכשיו הרגשתי שהריקוד חסר לי, יש בי מן געגוע, כי כשטוב לך אתה מחפש את הטוב בעצמך, וחלק מזה זו התשוקה לרקוד. אז אני מחזירה בימים הקרובים את הריקוד לחיי ומתחילה ללמד בסטודיו BE YOU".

השבוע הם עוברים לדירה של "גדולים", כדבריה, במרכז תל אביב. עד עכשיו הם גרו בדירת רווקים קטנה, אבל המעבר לדירה משפחתית היה מחויב המציאות. לא, עדיין לא בגלל ילדים, אלא בגלל כמויות הבגדים העצומות שלה. העובדה שעכשיו יהיה לה מטבח גדול ומפנק עם אי בתווך משמחת אותה במיוחד. אייל הוא מנהל מסעדת פרונטו, אבל בבית היא אמונה על מלאכת הבישול. "אני אוהבת לבשל גם אוכל רוסי וגם דגים חריפים ואני גם אחראית על הקניות. עכשיו סוף-סוף יהיה הרבה מקום לפירות ולירקות על השיש. לאחרונה הם התחילו להתאמן יחד, אימוני כוח בסטודיו עם מאמן פרטי פעמיים בשבוע. "לפני שהכרנו הוא לא היה בעניין ספורט, הכנסתי אותו לעולם חדש ועכשיו הוא הכי שם והוא לא מוותר לי אם אני עייפה ורוצה להבריז מאימון".

View this post on Instagram

Last night love❤ @eyal_elgavi

A post shared by Anna Aronov (@aronovanna) on

חתונה? "אנחנו משתעשעים ברעיון. הסטטוס של מאורסת טרייה הכי מקסים בעיניי. האמת שחיכיתי להצעה, אבל היא באה דווקא כשלא חיכיתי לה. היינו שנינו בבית על הספה והוא אמר לי 'יאללה מתארסים', ככה בפשטות, מן הצהרת כוונות לשנינו שאנחנו רוצים לעשות את המקסימום כדי לשמר את הזוגיות שלנו יפה ונקייה. כשמדובר בחתונה, אני עוד לא יודעת מה בא לי, בטוח שלא חתונה של 1,000 איש. בינתיים אנחנו ממש לא בלחץ, אנחנו בטוב שלנו וכשנרגיש שבא לנו זה יקרה".

וילדים? "אין קשר בין חתונה לילדים. בגיל 37 אני כמובן רוצה ילדים. אני לא בהיריון ולא שוללת ילד לפני החתונה. מקסימום הילד יהיה בחתונה. אני לא עושה מאמץ בכיוון ואני לא מוכנה לעבוד בזה וכשזה יבוא – זה יבוא, אשמח כמובן שזה יקרה".

 "יותר קשה לי היום להוריד שני קילוגרמים, ואני רואה את  הבטנית הקטנה וצריך לחשוב על מה שנכנס לפה וגם בפרופיל אני רואה שהצוואר כבר לא הדוק כמו שהיה."

פגשתי את ארונוב על הסט של צילומי ג'אמפ-עונות, כבר שש עונות היא הפרזנטורית של הרשת ומבחינתה היא חלק מהמשפחה. "אני מאד נהנית בצילומים האלה, מדובר בחברה היחידה בארץ שדואגת לנשים בכל גיל ובכל המידות, בקולקציה מאד נשית – יש קו ספורטיבי וקו אלגנטי ותיקים ומשקפיים מגניבים – ושמקפידה כל עונה להביא טרנדים עכשוויים ואופנתיים במחירים שווים לכל נפש" .

מאחורי הקלעים של הקמפיין לג'אמפ-עונות. צילום יח"צ
מאחורי הקלעים של הקמפיין לג'אמפ-עונות. צילום יח"צ

הפכת לפאשניסטה בשנים האחרונות?

"התחלתי לאהוב בגדים בשנים האחרונות. קודם לא הייתי פנויה לזה רגשית. בזבזתי לא מעט על בגדים, אבל באתי ממקום תחרותי, ברגע שהתרחקתי ממנו גיליתי עולם שלם של אופנה וכמה בגדים עושים לי טוב, ואני יודעת להפוך אהבות לביזנס אז פתחתי אתר אופנה בשם הלנה TLV, בוטיק אופנה אינטרנטי, ואנחנו מביאות קולקציות, ובאתר שלי אני לא הדוגמנית, אני בתפקיד המגהצת והמלבישה".

את בת 37, כבר לא ממש ילדה, מפחיד להתבגר?

"מצד אחד אני נהנית להתבגר כי יש לי שקט נפשי, ואני שלמה עם עצמי ורגועה, מצד שני הגוף משתנה, ואני חווה את השינוי הזה. כרקדנית וכמי שעושה ספורט ורצה ומשתדלת לשמור על המשקל, אני מגלה שיותר קשה לי היום להוריד שני קילוגרמים, ואני רואה את  הבטנית הקטנה, וצריכה לחשוב על מה שנכנס לפה, וגם בפרופיל אני רואה שהצוואר כבר לא הדוק כמו שהיה וזה קצת מתסכל, והרי כל אישה חווה את כל התופעות שאני חווה, אבל מבחינתי אלה החיים וזה סבבה גם להתבאס, ובינתיים אני לא עושה כלום להילחם בזה, חוץ מפעם בשלושה שבועות שאני אצל הקוסמטיקאית קרן בר טוב".

בשנים האחרונות נחשבת לרווקה נחשקת. מחמיא, לא?

"מבחינתי זה היה כישלון שלא הקמתי משפחה. אני חוויתי את עצמי לא כמו שאחרים חווים אותי, הרגשתי אדם רגיל שבחר במקצוע חשוף ויש לו פגמים ופחדים".

לא חששת מתוכנית טלוויזיה שדורשת ממך התערטלות נפשית מול המצלמות ושבסוף תהיה פלופ?

"אני חושבת שאני אישה מאוד אמיצה. מה שאני חוויתי הרבה אנשים חווים, אבל הם פוחדים להודות ולהשמיע. עד אז הייתי הרבה מול מצלמות, אבל בתפקיד של רקדנית או שופטת, ועכשיו הייתי אני עצמי ונגעתי במקומות חלשים ופגיעים שלי וגרמתי לאנשים לראות מי אני באמת ואולי לכן קיבלתי המון אהבה ואולי לכן התוכנית הצליחה".

האמנת שתמצאי את הגבר של חייך בתוכנית טלוויזיה?

"לא. הייתי סקפטית לגבי התוצאה ובאתי בלי אמונה, אבל ידעתי שאעבור תהליך שיעזור לי להבין טוב יותר דברים על עצמי. מה שמדהים הוא שאני יודעת איך זה להיות בפרונט, אבל לאייל הכי לא מתאים לבוא לתוכנית טלוויזיה, הוא מתכווץ מול מצלמות, ואני לא מאמינה שהוא עשה את זה, ובכל זאת הוא בא כי כנראה זה היה חייב לקרות בינינו בדרך הכי מוזרה שזה קרה".

"אצל הרבה זוגות, ואני יודעת גם מהעבר שלי, יש באמצע הזוגיות מפלצת. אני הייתי במקומות שהמפלצת הייתה גדולה, אצלנו אין".

ובכל זאת אחרי שהתוכנית ירדה והזוגיות שלכם כבר פרחה, עזבת הכול ונעלמת לחודשיים בקניה, למה?

"אחרי סיום התוכנית היה סביבי טירוף. קיבלתי הרבה אהבה, וזה גזל ממני הרבה אנרגיה וחיפשתי סוג של שקט לבד עם עצמי. כבר מזמן החלטתי להיות אמיצה ולהגשים את החלומות שלי. לכולנו יש לא מעט חלומות, אבל אצל רובנו הם נשארים במגירה. זה קשור גם בפחדים שלנו שמונעים מאיתנו להיות מאושרים. אני התמודדתי עם הפחד שלי כשרצתי לראשונה ריצת מרתון בפברואר 2018, רצתי 42 קילומטר, ועשיתי את זה. עכשיו נסעתי לקניה כי שם נמצאים הרצים הכי טובים בעולם. בחרתי במקום מבודד בהרים שאין בו כלום, אין טלוויזיה, האוכל לא אכיל והתנאים הקשים מכניסים אותך לפרופורציות. לקחתי מאמן קנייתי תותח, וכל בוקר בחמש וחצי וגם כל ערב רצתי איתו שעתיים. חוויתי הרבה טבע ותרבות מקומית, ביקרתי בבית ספר קנייתי ונכחתי בחתונה מקומית, ובעיקר היה לי זמן להסתכל על חיי פנימה. התגעגעתי לאייל והבנתי עד כמה האהבה נתנה לי פרופורציות נכונות ושעכשיו אני יכולה לרוץ לפעמים 18 קילומטר ולא 20, וגם זה בסדר, ושלא צריך כל הזמן לרצות לנצח".

עד כמה הקשר שלכם שינה אותך?

"זו פעם ראשונה שלי בקשר שאני בטוחה באהבה שלי ובמקום שלי. השתניתי בזה שאייל מוציא ממני את הטוב. הוא איש טוב ואמיתי במלוא מובן המילה, ומשהו מהטוב שלו מקרין עלי. הוא גם לא שיפוטי, נותן לי מקום בתוך המערכת ומקבל אותי עם כל הפאקים כי הוא מבין שזאת החבילה, וגם אם הוא רוצה לשנות, הוא לא ידרוש. כשאתה בא מתוך רגישות ואהבה הדדית, פתאום לא הכול כזה מפחיד. היו לי אהבות בעבר שלא הבשילו למשהו ארוך טווח, הפעם באתי מוכנה וידעתי איזו מערכת יחסים אני רוצה, והוא בא מאותו מקום, עם הרגישות והכבוד, וגרם לי להרגיש שמצאתי מה שחיפשתי. הקשר שלי עם אייל הוא קשר בריא עם ניקיון ועם טוהר. איתו מהר מאוד הרגשתי בבית, מן ביטחון  פנימי שזה הבן אדם לתקשר איתו ושככה אני רוצה את חיי לנצח".

לך יש פאקים? דוגמאות?

"כן. קטנים. למשל, רוב הבקרים אני קמה לפניו, ולסדר את המיטה – זה תפקיד שלו. ואני קצת בלגניסטית, אז אם אני קמה אחריו, אני לא מסדרת וישר נכנסת לטירוף של היום. אבל כשהוא חוזר הביתה הוא מסדר ולא אומר מילה. הוא מבין שבגיל 37 קשה לשנות הרגלים".

 

תיכף תגידי שאתם גם לא רבים בכלל?

"נכון. אין מריבות. אם יש רגעים לא נוחים, אז נושמים עמוק חמש דקות ומנהלים שיחה ומסכמים שאנחנו רואים את הדברים אחרת, אבל לא מטאטאים שום דבר מתחת לשטיח ואין ריחוק. אצל הרבה זוגות, ואני יודעת גם מהעבר שלי, יש באמצע הזוגיות מפלצת. אני הייתי במקומות שהמפלצת הייתה גדולה. אצלנו אין. אנחנו עובדים בזה יום-יום, עושים אאוטינג לכל מה שמפריע וזה קסם. 36 שנה חיכיתי לזה אבל כנראה הייתי צריכה לעבור דברים. אני לא בטוחה שלפני כמה שנים הייתי מסוגלת להכיל את כל זה".

שתמיד תסעי בכיוון הנכון, אמן. מתוך הקמפיין לג'אמפ-עונות. צילום יח"צ
שתמיד תסעי בכיוון הנכון, אמן. מתוך הקמפיין לג'אמפ-עונות. צילום יח"צ

את בקשר עם האקסים, למשל איתי תורג'מן, אסף גרניט?

"לא. אם אפגוש אותם יהיה סמול טוק, אבל אקסים מבחינתי צריכים להישאר בעבר".