אן האת'ווי חשפה את התלבושת האהובה עליה מ״השטן לובשת פראדה״

מתוך הסרט "השטן לובשת פראדה" | צילום מסך
מתוך הסרט "השטן לובשת פראדה" | צילום מסך

הכוכבת נשאלה על ידי מעריצים וחברים מפורסמים בנושא התלבושת האהובה עליה מהסרט האייקוני, וגם: עם איזה מעצב אופנה מוכר היא חלקה בניין?

88 שיתופים | 132 צפיות

אן האת'ווי, השחקנית האהובה זוכת האוסקר, שיתפה בכתבת השער של מגזין "אינטרוויו" איזו תלבושת היא האהובה עליה מהדרמה הקומית האייקונית בכיכובה: ״השטן לובשת פראדה״.

האת'ווי ענתה על שאלות של מעריצים וחברים (מהזן המפורסם), ביניהם מעצב האופנה מייקל קורס ששאל אותה איזו תלבושת מ"השטן לובשת פראדה" היא הכי אן, לא אנדי (הדמות שלה מהסרט מ-2006). "מייקל קורס ואני גרנו באותו בניין. היה לנו הלובי הכי כיפי בניו יורק באותה תקופה", סיפרה האת'ווי על ההיכרות והידידות שלהם. "אבל זו שאלה של ביצה ותרנגולת, כי מה שאני חושבת עליו כסגנון שלי, מושפע כל כך מהעבודה עם פטרישיה פילד (הסטייליסטית האייקונית של הסרט וגם של "סקס והעיר הגדולה" – מערכת את) ושיחות איתה על איך להרכיב תלבושות. אבל אני אוהבת במיוחד את מה שלבשתי למסיבת ג'יימס הולט, את מעיל הקטיפה של שאנל שהגיע עד הברכיים, ואת חצאית המיני, והגרביים והמגפיים הרפויים".

אן האת'וויי לובשת שאנל ב"השטן לובשת פראדה" | צילום: Shutterstock
אן האת'וויי לובשת שאנל ב"השטן לובשת פראדה" | צילום: Shutterstock

אז התלבושת האהובה על הכוכבת היא התלבושת של שאנל, והיא הבהירה שהכוונה לא לזו עם מגפי השאנל הארוכים, שהפכה לאחד הממים החזקים ברשת בתקופת השיא של הקורונה:

 

בראיון, האת'וויי ענתה גם לשאלתו של מעצב העל מארק ג'ייקובס, ששאל אותה אם יש משהו שהיא מתחרטת שלבשה. "הייתה פעם אחת שבה הייתי צעירה מאוד והתלבשתי בעצמי לאירוע, עליתי על שטיח אדום ולא ידעתי שהשמלה שלי שקופה, ולא לבשתי חזייה", אמרה. "זה היה שטיח ארוך מאוד, ובשום שלב אף אחד מהאנשים והצלמים לא עצר כדי להציע לי ז'קט. אני לא תמימה. אני לא מצפה לזה, אבל זה משהו שהייתי עושה בשביל אדם אחר אם הייתי רואה את זה. אז הייתי מוחקת את זה, רק בגלל שזה מבאס".

בראד פיט מתוודה: "סבלתי מדיכאון במשך שנים"