הכוכבת ההוליוודית שהלכה רחוק מדי עם מסכת הקורונה שלה

אן האת'וויי | צילום מסך מעמוד האינסטגרם justjared
אן האת'וויי | צילום מסך מעמוד האינסטגרם justjared

"אני אעטה את המסכה הזאת כשארצה להתאבד": כוכבת הוליוודית מסתובבת בימים אלו בניו יורק עם מסכת קורונה משונה שמעוררת לא מעט תגובות ברשת

88 שיתופים | 132 צפיות

בשנה וחצי בה וירוס הקורונה הפך לחלק בלתי נפרד מחיינו ראינו לא מעט מסכות קורונה משונות, בעיקר בגזרת הסלבס שמנצלים את המצב להסתובב ברחובות משל היו אנונימיים לחלוטין. למשל, ראינו לא מעט תמונות של ג'סטין ביבר מסתובב עם משקפי שמש, כובע ומסכה כשהוא כמעט בלתי ניתן לזיהוי, או של קייטי הולמס וקאיה גרבר, שהפכו למלכות הפפראצי בתקופת הקורונה, כשהן תמיד עם מסכות ותמיד בסטייל. בימים האחרונים רצה ברשת תמונה של השחקנית אן האת'וויי, שהיא כוכבת לא פחות גדולה מכל השמות שנכתבו כאן, במסכת קורונה מפתיעה במיוחד. האת'וואיי הצליחה להסעיר את הרשת, ובעיקר לגרוף לא מעט תגובות משעשעות, בעקבות המסכה המשונה. הגולשים אף תהו איך היא בכלל מצליחה לראות לאן היא הולכת עם כל המדבקות שמעטרות אותה, והעירו כי היא אינה נראית אפקטיבית במיוחד.

"לא מוזר בכלל, אני אעטה את המסכה הזאת כשארצה להתאבד", כתבה בתגובה אחת הגולשות. "איך היא רואה משהו", כתב גולש אחר, ו-"מה יקרה אם יהיה לפניה קקי של כלב", הוסיף עוד גולש מתוך דאגה לשחקנית. היו גם מגיבים שלקחו את העניין קצת פחות בצחוק, והאשימו אותה בחוסר אחריות משום שהיא מסתובבת עם מסכה לא אפקטיבית. לסיכום, עכשיו כשהמסכות חוזרות לחיינו, עשו לנו ולעצמכן טובה, ואל תשתמשו במסכה כמו זו של האת'וויי. היא לא נראית בטיחותית במיוחד, לא אפקטיבית, ולהזכירכן, בישראל לא כל כך מקפידים על איסוף אחר הכלבים.

אן האת'וויי | צילום מסך מעמוד האינסטגרם justjared
אן האת'וויי | צילום מסך מעמוד האינסטגרם justjared