באה מאהבה: אומנות הניחוח של מרטין מיקאלף

הבישום מבית מרטין מיקאלף. צילום: גיא יחיאלי
הבישום מבית מרטין מיקאלף. צילום: גיא יחיאלי

היא הביאה את האהבה שלה לעולם האומנות והטבע, הוא את הידע בניהול וביחד פתחו את המותג M.Micallef, ניחוחות בישום שאוצרים את אהבת החיים והשיק הצרפתי. ראיון משכר

88 שיתופים | 132 צפיות

תוכן שיווקי 

היא מציירת, רושמת, מפסלת ומעצבת, יוצרת נון-סטופ. את מרטין מיקאלף פגשתי בשדה ורדים סמוך לעיר גראס. היא עמדה מול גבעה מוריקה, והשלימה ציור נוף בצבעי שמן. כל האור ואהבת החיים מצאו את דרכם לציור. שמש חמימה, ניחוח משכר של ורדים, אופטימיות ושמחה – אלה חומרי הגלם שהאמנית יוצקת אל ניחוחות הבשמים של המותג "מיקאלף".

"מיקאלף" הוא מותג שנולד מאהבה. ג'ופרי ניימן, בנקאי גרמני שעזב באמצע שנות התשעים את העולם הפיננסי, הכיר את מרטין וביחד פיתחו סדרת ניחוחות ייחודית, עצמאית לגמרי ולא שגרתית. הוא הביא את הידע הניהולי שלו, היא את סגנון החיים והשיק הצרפתי וכך נולד מותג בשמי הנישה שנמכר היום בעשרות מדינות, והפך לסוד הקטן והמסחרר של סלבריטאיות צרפתיות.

מרטין מיקאלף. צילום: יח"צ
מרטין מיקאלף. צילום: יח"צ

בביקור בסטודיו מלא ההשראה שלה בבירת הבישום העולמית, גראס, את תהליך המיצוי של חומרי הגלם המשובחים ביותר. עלעלי ורדים ריחניים, תווי ניחוח איכותיים – כל אלה מוצאים את דרכם לבקבוקונים יפהפיים שעוצבו ומצוירים אחד אחד במכחול עדין, עם הטבעה של אבני סברובסקי.

איפה אתם מלקטים את כל התווים הייחודים המונחים כאן בצנצנות כמו בבית מרקחת?

מרטין: "אנחנו נוסעים הרבה, בעיקר לאזורים אוריינטלים. מגיעים לחקלאים ייחודיים שמשמרים ידע ומורשת של גידולים. זה אתגר עצום להגיע לחומרי גלם לא מהונדסים, נדירים וטהורים".

הסדרה SECRETS OF LOVE משקפת את פילוסופיית החיים שלך?

מרטין: למעשה היא פיתוח שלי ושל ג'ופרי, כמו שהוא תופס את הניחוח של נשיות ופיתוי. יש כאן תמהיל של תווים מכשפים שמשקפים את הטעם האישי שלי. במשך שנים ארוכות ניהלתי בית יופי בעיר קאן, ופיתחתי ידע גדול לגבי מה נשים אוהבות, איך אפשר לתרגם את עולם החושים לניחוח"

התוצאה מזהירה: סדרות של ניחוחות ייחודיים, בעלי אמירה אישית אומנותית. את הבשמים המסעירים מבית "מ. מיקאלף" אפשר למצוא בבוטיק בשמי הנישה, אינדיבידואל" בנווה צדק.

אל תפספסו. צילום: יח"צ
אל תפספסו. צילום: יח"צ

סוד החיים הטובים של מרטין מיקאלף

הניחוח המועדף עליי: mon parfum gold

תמיד מוכנה לארוז ולנסוע: למאוריציוס שבאוקיינוס ההודי

מאכל אהוב: עגבניות עם שמן זית, וכמובן לחם

מתנה שאני מחכה לה: כרטיס טיסה לפרו, שמישהו ירים את הכפפה?

פנאי: לצייר, לצייר

מוסיקה: נאט קינג קול ומייקל ג'קסון

בשמים: התשוקה הכי גדולה שלי

חוויה לא נשכחת: טיסה בכדור פורח

גילטיפלז'ר: להרגיז את בעלי…

מרטין מיקאלף ובעלה. צילום: יח"צ
מרטין מיקאלף ובעלה. צילום: יח"צ

את קולקציית הבישום של מיקאלף ניתן להשיג באינדיבידואל, שבזי 40, נווה צדק ובנקודות המורשות