בשידור חי מול 25 אלף צופים: אליקו ולירז הביאו תינוק לעולם

הפכו להורים בלייב מול 25 אלף איש. אליקו ולירז | צילום: אינסטגרם eliko_91fm@
הפכו להורים בלייב מול 25 אלף איש. אליקו ולירז | צילום: אינסטגרם eliko_91fm@

היום (שלישי) זה קרה! לירז ארז (19) ושדרן הרדיו אליקו (47) הביאו תינוק לעולם בלידה שהתרחשה מול עיני כל מדינת ישראל. מזל טוב!

88 שיתופים | 132 צפיות

לאחר שנה וקצת של זוגיות מאושרת ומתועדת מאוד לעיני המצלמות, היום (שלישי) זה קרה: שדרן הרדיו אליקו (47) ובת זוגו לירז ארז בת ה-19, הביעו לעולם את ילדם הראשון, שעוד טרם התברר אם מדובר בבן או בת.

>> אליקו ולירז החליטו ללדת בלייב. למה אנחנו מזועזעות כל כך?

ההיריון של לירז הביא עמו המון עניין בחודשים האחרונים, שכן לראשונה בישראל, השדרן וזוגתו הכריזו בסרטון טיקטוק ויראלי במיוחד, כי ישדרו בלייב בטיקטוק ובאינסטגרם את הלידה. יאפ, בשידור חי מול המצלמות. בפועל, אגב, בלייב ששידר אליקו, ברגע הלידה עצמה המצלמה הייתה מכוונת אל פניו המרוגשות, ולא לארז עצמה. אבל מה זה משנה, הצפיות הגיעו בכל מקרה לכמעט 25 אלף איש בזמן השיא, אז כנראה שלירז ואליקו השיגו את שלהם. את סרטון הלידה אי אפשר להטמיע כאן בכתבה מכיוון שמדובר בלייב, אבל למקרה ותהיתן איך נראו הרגעים שלפני, הנה הם:

@eliko_91fm

מחכים איתנוו??מתזכרים שהלייב עולה לאינסטגרם בקישור בפרופיל !! מוזמנים לעקוב שפ ולקבל התראה ללייב???????? אוהבים

♬ צליל מקורי – eliko

מאז פרסום הזוגיות של השניים בינואר 2023 הזוג עלה המון לכותרות, בעיקר כי לירז נכנסה להיריון כארבעה חודשים לאחר שהחל הקשר ביניהם. בסרטוני טיקטוק שפרסמו חשפו השניים כיצד הכירו. זה קרה בחניון כש"לירז ניסתה להחנות את הטסלה שלה ולא הצליחה", לדברי אליקו, שסיפר מצדו כיצד רדף אחריה במשך שלושה חודשים עד לדייט הראשון המיוחל.

אליקו ולירז | צילום: אינסטגרם eliko_91fm@
אליקו ולירז | צילום: אינסטגרם eliko_91fm@

>> הסערה הכי דוחה ברשת: מה שכולם מפספסים לגבי מאי גולן

מלבד הביקורת על ההחלטה לשדר את הלידה בלייב, הזוג ספג וסופג המון ביקורות מיושנות ולא מגניבות על הפרש הגילאים שלהם או על המשקל של שדרן הרדיו. בסופו של דבר אנחנו שמחות עבורם שהם לגמרי מצליחים להתרכז במה שחשוב – הזוגיות, האהבה שלהם וכעת גם התרחבות הקן המשפחתי. אנחנו מאחלות להם לגדל את הבייבי הטרי בנחת, ורק אושר ושמחה. אין כמו משפחה.