הטיפול שהציל לאלינה לוי את העור

אלינה לוי | צילום: דור פרי
אלינה לוי | צילום: דור פרי

התזונה שעזרה לה לשקם את הגוף, המדיטציה היומית, ותכשיר הפלא להעלמת הפיגמנטציה. אלינה לוי שרדה כדי לספר על שגרת הטיפוח שלה

88 שיתופים | 132 צפיות

אלינה לוי, 31, שחקנית, יוצרת ומרצה, התמודדה בהישרדות VIP ברשת 13

שגרת טיפוח

"יש לי עור מעורב – לפעמים נוטה לאקנה, לפעמים ליובש וגם לפיגמנטציה. אפשר לומר ש'הישרדות' ממש לא הועילה לכל זה, אז שגרת טיפוח אצלי היא הכרח. אחרי מקלחת של בוקר אני שוטפת פנים בסבון ג'ל מקציף של המותג הדרמו־קוסמטי Exuviance, שגם נפלא להסרת איפור. אחרי זה אני משתמשת ברפידות החומצה Bio White של קרן בר טוב, הן עושות פלאים לפיגמנטציה ומעניקות מראה אחיד לעור. אני משלימה את העבודה עם הסרום מאותה סדרה. קרם הלחות שאני משתמשת בו הוא של מותג טיפוח העור Teoxane, אני רוכשת אותו אונליין, ואני לא יוצאת מהבית בלי קרם ההגנה Anthelios 50SPF של לה רוש פוזה. חוץ מזה שינה היא חלק משגרת הטיפוח שלי ואני משתדלת לישון כשמונה שעות בלילה".

איפור

"ביומיום אני ממעטת להתאפר, בדרך כלל מסתפקת בפודרה של בובי בראון למראה טבעי או במייק אפ קליל של ארמני ומסקרה שחורה של איל מקיאג'. כשיש לי אודישנים או צילומים אני מוסיפה את הצללית הכפולה בגוונים חומים של ביוטיקר ליצירת עיניים מעושנות – כמה זולה, ככה נהדרת. בגזרת השפתונים אני אוהבת את השפתון הנוזלי Water Lip Stain של קלרינס, את שפתון הניוד של איב סן לורן ולעיתים אני שמה את שפתון ראשן רד של מאק".

קוסמטיקאית

"לפני שנה וחצי, אחרי שניסיתי כל מיני טיפולי פנים שלא עזרו לאקנה שלי, הגעתי לקרן בר טוב שהפכה לקרן האור שלי, ומאז אני מגיעה אליה באדיקות. עד 'הישרדות' המצב השתפר מאוד אבל אז הגיעה התקופה על האי, וכשהאופציה היחידה לניקוי היא מי ים והעור לא מקבל לחות אלא רק שמש וגשם – העור מזדהם. נהייתה לי פיגמנטציה כהה מעל השפה, וחזרתי לקרן מיד עם שובי לארץ. מאז אני מקפידה על טיפולים שוטפים כולל אנטי אייג'ינג, שימוש בחומצות שונות ומכשור של גלי רדיו בשילוב מכשור שמבוסס על מעבר מחום לקור. אני מרגישה שהפנים שלי ניצלו".

בושם

"יש לי טעם מיוחד בבשמים. אני אוהבת ריחות יוניסקס עמוקים, עציים. כל מה שמתוק עושה לי בחילה והבושם Dom Rosa מבוטיק אינדיבידואל בשכונת נווה צדק בתל אביב הוא פשוט מושלם".

שיער

"יש לי שיער רגיל וחלק, ואימא שלי, אור לוי, שהיא מעצבת שיער בראשון לציון, אחראית על התספורת ועל הגוונים שלי. שגיא ששון מקרית אונו מעצב את השיער שלי כשיש צילומים והוא גם יהיה אחראי על השיער שלי בחתונה. אני חופפת שיער פעמיים בשבוע עם המוצרים של Olaplex, ומשתמשת במסכת השיקום הנפלאה שלהם פעם בשבוע".

מני־פדי

"אני עושה אחת לשלושה שבועות לק ג'ל אצל אלינור כהן במספרה של אימא, ולרוב הולכת על צבע ניוד של OPI".

גבות

"לרוב אני עושה ניקוי לגבות בעצמי, אבל לקראת החתונה קבעתי תור אצל מושיק טקו כדי שיעצב לי גבות עם נוכחות".

כושר

"מפני שרקדתי הרבה שנים יש לי פציעות גוף, דלקת מפרקים ופריצת דיסק, אז אני נמנעת מריצה ומהליכה. אני עושה פעמיים בשבוע פילאטיס מכשירים ושוחה, וכמו שרואים בתוכנית, ל'הישרדות' הגעתי בכושר טוב".

תזונה

"ב'הישרדות' ירדתי כחמישה ק"ג ומאז שחזרתי לארץ אני לא מסוגלת אפילו לראות אורז, אלא אם הוא בסושי. אילנה רוגל, תזונאית ונטורופתית, עוזרת לי לשקם את הגוף שלי. היא התאימה לי תפריט אישי שכולל שלוש ארוחות – בעיקר דגים, ירקות מבושלים בכל הצבעים וקטניות. אני משתדלת שהארוחה האחרונה שלי תהיה לא יאוחר משמונה בערב".

הטיפ שלי

"ב'הישרדות' יצאתי מארון הרוחניות שלי. אני מקפידה על תרגול מדיטציה ונשימות 20 דקות מדי יום. היום אני חוגגת את מי שאני ומספרת בהרצאות שלי את סיפור חיי – אני מדברת על דימוי גוף, ריפוי מהפרעות אכילה ועל איך להרפות מהצורך באישורים חיצוניים. כולנו צריכים לבחור בעצמנו כל יום מחדש, ליצור אינטימיות עם עצמנו ולא להיות בביקורת תמידית".

צילום: ירדן יעקובי
צילום: ירדן יעקובי

מלמעלה עם כיון השעון:
פודרה Sheer Finish Loose Powder בובי בראון
מסקרה Black Swan איל מקיאג'
רפידות חומצה Bio White קרן בר טוב
בושם Dom Rosa בוטיק אינדיבידואל
סומק MAC Sheertone Blush