להזיע בטייץ שעולה 500 ש"ח: בחמישי נפתחת החנות הראשונה למותג שהסלבס מעריצות

עינב בובליל בהשקת החנות aloyoga בקניון TLV | צילום: אור גפן
עינב בובליל בהשקת החנות aloyoga בקניון TLV | צילום: אור גפן

המותג מלוס אנג'לס שהפך טייצים ב-500 ש"ח למוצר צריכה בסיסי בקרב כוכבות כמו טיילור סוויפט, קנדל ג'נר והיילי ביבר - פותח בישראל חנות ראשונה. הסלבס שלנו כבר הספיקו לבחון אותה מקרוב

88 שיתופים | 132 צפיות

הפאנשיסטות כבר במתח: בספטמבר בישרנו ש-alo yoga, מותג האקטיב האמריקאי, שהפך למותג אופנה נחשק במיוחד גם מחוץ לסטודיו הפילאטיס והיוגה, בעיקר בזכות יחסי הציבור האדירים שמשפיעניות אינסטגרם עשו לו ברחבי הפיד בעולם, מגיע לישראל. והנה, ביום חמישי, 26/1, נפתחת לה חנות המותג הראשונה בארץ, החולשת על שטח של 500 מ"ר בקניון TLV בתל אביב. זוהי הסנונית הראשונה מתוך מה שאמור להיות רשת חנויות בסגנון ספורט קז'ואל עדכני ואופנתי, או בשפת alo: מקדשי וולנס. כי ככה זה בעולם האינסטגרמי שבו אנחנו חיות, חנות זה לא מספיק, הכל חייב להיות קדוש ומקודש.

>> אתן רואות טוב: עוד רשת לוהטת נחתה בישראל

תשמחו לשמוע שאחרי שחנויות המותג פעלו עד היום החנויות בארה"ב וקנדה בלבד, ישראל נבחרה למדינה המערבית הראשונה מחוץ לאמריקה בה יוקמו חנויות המותג. במהלך הרבעון השני של השנה תפתח חנות נוספת בקניון רמת אביב והמותג גם יוצג ויימכר בקונספט של "חנות בתוך חנות" ברשת סטורי של קבוצת 911, המייבאת את aloyoga לארץ. הבשורה העוד יותר גדולה היא שהמחירים יהיו זהים למחירים בעולם. קולקציות הספורט הייעודיות וקולקציות האופנה מיועדות לנשים וגברים ויש גם קו קוסמטיקה טבעית שייכנס בהמשך לחנויות.

מכורה של alo yoga. היילי ביבר | צילום: Bellocqimages/Bauer-Griffin/GC Images via GettyImages
מכורה של alo yoga. היילי ביבר | צילום: Bellocqimages/Bauer-Griffin/GC Images via GettyImages
קנדל ג'נר לובשת alo yoga | צילום: Bellocqimages/Bauer-Griffin/GC Images via Getty Images
קנדל ג'נר לובשת alo yoga | צילום: Bellocqimages/Bauer-Griffin/GC Images via Getty Images

המותג שנחשב לאחד החזקים בעולמות הוולנס כיום, הפך כבר מזמן לסמל סטטוס (והוא מתומחר בהתאם). תשאלו את טיילור סוויפט, ג'יג'י חדיד, בלה חדיד, קנדל ג'נר, היילי ביבר, סלינה גומז ואנטונלה רוקוזו (אשתו של מסי), שלא זזות לסטודיו היוגה והפילאטיס שלהן בלי הטייצים והטופים של alo – ואלה הן רק חלק קטן מהידועניות בעולם שגרמו למותג להתפוצץ.

אגב, היילי וקנדל נראו בשבוע שעבר במכון הכושר שבמשרדי החברה בלוס אנג'לס, שם הסלבס ההוליוודיות מוזמנות להתאמן בחינם כאוות נפשן. יש שם פינוקים נוספים כמו חדר מוזיקה, למשל, אם במקרה טיילור תחליט שבא לה לשיר אחרי האימון. כאן בישראל הוזמנו מיטב הסלבס שלנו לספוג את ניחוחות המותג רגע לפני ההשקה הנוצצת, וכולן רצו להיות ברשימת המוזמנים הנחשקת. חוץ מהרבה ספורט ואופנה, בליבו של המותג אג'נדות ירוקות, ערכיות וחברתיות עם דגש על מודעות סביבתית ושמירה על ערכי הקיימות. alo הוא קיצור של air-land-ocean (אוויר, אדמה אוקינוס) והרי לכן עוד סיבה למסיבה.

aloyoga בקניון TLV | צילום: יח"צ
aloyoga בקניון TLV | צילום: יח"צ
aloyoga בקניון TLV | צילום: יח"צ
aloyoga בקניון TLV | צילום: יח"צ

תחילתו של המותג בשנת 2007 בלוס אנג'לס. דני האריס ומרקו דיג'ורג', שהיו עד אז שותפים במותג טי שירט מצליח, גילו את היוגה אחרי שדני נפצע שנה קודם לכן והחל לתרגל יוגה כדי לקצר את תהליך ההחלמה. הוא התאהב בתחום כדרך חיים והכניס את שותפו לעניין, ויחד הם חרטו על דגלם לקדם יוגה בעולם ולהפיץ את תורת המיינדפולנס. מה שהתחיל כעסק קטן הפך עם השנים לאימפריה של ממש עם מחזור שנתי שמתקרב ל-250 מיליון דולר בשנה, מיליוני עוקבות ועוקבים בעולם, פלטפורמת אימונים אונליין בשם alo moves ועמותה בשם alo gives המעניקה שיעורי יוגה בחינם למיליוני ילדים ברשת.

הקטע של המותג הוא עיצובים בטכנולוגיה חדשנית ובדים ייחודיים, כך שכל פריט "אורז" את הגוף, שומר על השרירים מחוממים ומאפשר למקסם את האימון ולהתאמן עם מינימום הפרעות הקשורות לבגד האימון. סימן ההיכר של המותג הוא בד ה-AIRLIFT, שהינו קל ונעים מתאים לפעילות בעצימות גבוהה כמו ריצה וספינינג. בד ה-AIRBRUSH הוא אטום אך אוורירי, רך ומלטף ומתאים ליוגה ולהליכות. בד ה-AIRSOFT הוא גמיש, נושם ורך עם מגע קטיפתי, ועל כן מתאים ליומיום וגם לפילאטיס וריצה. בד ה-VAPOR נחשב למחטב במיוחד והוא מתייבש במהירות, מה שהופך אותו מתאים ליומיום וגם לחדר כושר, ריצה ויוגה חמה.

"המרדף אחרי האושר מתחיל בנשימה נכונה", אומר האריס, המייסד והבעלים, שמנהל עם משפחתו אורח חיים אלטרנטיבי הכולל יוגה, מיינדפולנס ומזון אורגני. "בגדים הם הדלק לתנועה שלנו ואנחנו ב-alo רוצים לעורר אנשים לתנועה מודעת, שהיא הליבה של מה שאנחנו עושים. ההחלטה להיכנס לשוק הישראלי היא חלק מאסטרטגיית הצמיחה של המותג, שיש לו סינרגיה חזקה עם הלייף סטייל הדינמי בישראל".

טווח המחירים: מגרביים ב-60 ש"ח ועד מעילים מחממים ב-1,300 ש"ח.

להתאמן עם מינימום הפרעות. alo yoga | צילום: יח"צ
להתאמן עם מינימום הפרעות. alo yoga | צילום: יח"צ
alo yoga ישראל. מחיר טופ 305 ש"ח, מחיר טייץ 530 ש"ח | צילום: יח"צ
alo yoga ישראל. מחיר טופ 305 ש"ח, מחיר טייץ 530 ש"ח | צילום: יח"צ
alo yoga ישראל. מחיר טופ 250 ש"ח, מחיר טייץ 420 ש"ח | צילום: יח"צ
alo yoga ישראל. מחיר טופ 250 ש"ח, מחיר טייץ 420 ש"ח | צילום: יח"צ