פיס אוף קאפ: הפריזאית שתלמד אתכם איך קונים חזייה

התאמת חזיות אישית לכל המעוניינות באירוע הפיטינג השנתי של ג'ק קובה | צילום: יח"צ
התאמת חזיות אישית לכל המעוניינות באירוע הפיטינג השנתי של ג'ק קובה | צילום: יח"צ

מידות של חזיות הן עולם שלם וכאוטי. קמילה גאוצקה, גורו חזיות פריזאית, מגיעה לארץ כדי לתת טיפים חיונים ולהרים לחזה הישראלי

88 שיתופים | 132 צפיות

מאות שנות סטייל שעוברות מאם לבתה בתורשה גנטית, הפכו את הפריזאיות למושא אופנתי נשגב, בתחום הבגדים ובמה שמתחת להם. בגזרת הלנז'רי הן יודעות שלא חשוב כמה מתוקתקת תהיי וכמה שעות תשקיעי מול המראה כדי לקלוע ללוק סופר מדויק – חזייה לא נכונה תחרב הכל.

קמילה גאוצקה (37) היא דוגמה למי שהפכה את פוטנציאל הפדיחה האופנתית למקצוע. גאוצקה, מומחית להתאמת חזיות למבני גוף שונים, היא פריזאית שעובדת בחברת הלנז'רי הצרפתית שנטל מזה שבע שנים. היא התמחתה אצל ורוניק בונאר שהמציאה ופיתחה את שיטת ה"פיטינג" בחברה ומסתובבת בעולם בנקודות המכירה של המותג כדי ללמד נשים איך עושים את זה הכי נכון. בימים אלה היא מבקרת בארץ, לרגל אירוע הפיטינג השנתי של רשת ג'ק קובה שיתקיים בסניפי הרשת ב-15-17 ביוני, ותערוך סטיילינג חזיות אישי למבקרות בחנויות.

קמילה גאוצקה, הפיטרית הראשית של שנטל | צילום: יח"צ
קמילה גאוצקה, הפיטרית הראשית של שנטל | צילום: יח"צ

איך יודעים שחזייה שקנית טובה לך? איזה מדדים צריך לבדוק?

"חשוב לבדוק את מדד הנוחות. חזייה טובה לא אמורה להעיק, ללחוץ או להכאיב. זה קורה רק במקרה שהמידה או הגזרה לא מתאימה".

מה הטעות הכי גדולה שנשים עושות כשהן בוחרות חזייה?

"הן מסתמכות על המידה האחרונה שהן חושבות שהן, במקום לוודא אם המידה השתנתה. ברוב המקרים היא אכן משתנה".

חזייה, 699 ש"ח, תחתונים 299 ש"ח, שנטל לג'ק קובה | צילום: יח"צ
חזייה, 699 ש"ח, תחתונים 299 ש"ח, שנטל לג'ק קובה | צילום: יח"צ

כל כמה זמן מומלץ לעשות מדידה מחודשת לגודל החזייה?

"מומלץ לעשות פיטינג כל שנה. גוף האישה עובר שינויים תכופים – הריונות, לידות, הרזיה, השמנה, שינויים הורמונליים ועוד, והחזה הוא האיבר שמגיב ראשון לשינויים".

איך שומרים על חזיות שלא יהרסו?

"מומלץ לכבס את החזיות ידנית עם שמפו כביסה עדין, ולייבש שטוח באוויר הפתוח. אין להכניס כלל למייבש, הוא מכווץ את החזייה ומעוות את צורתה".

איזה טיפ היית נותנת לנשים עם חזה גדול במיוחד לאלה שמעוניינות לטשטש אותו?

"כיום יש מענה לכל מידה, חזיות תומכות ויחד עם זאת סקסיות. אין סיבה שאישה עם חזה גדול תתפשר על המראה. אני ממליצה לעבור פיטינג אצל מומחיות הלבשה תחתונה שיתאימו את הגזרה המתאימה ביותר. ועוד טיפ – לא לפחד מחזיות עם ריפוד קל. בטכנולוגיה המתקדמת של היום הריפוד הוא 2 מילימטרים בלבד וכלל אינו מוסיף נפח. הוא פשוט מעניק תמיכה נוספת, מרים את החזה הנפול ומייצב אותו במקומו הטבעי."

פסיונטה לג'ק קובה | צילום: יח"צ
פסיונטה לג'ק קובה | צילום: יח"צ

ולנשים עם חזה קטן שרוצות לדווקא להבליט אותו?

"קיימות היום חזיות פוש אפ וחזיות ליפט נפלאות, רכות ונעימות המעניקות לוק לפי אופי הלקוחה: ליפט או פוש אפ, כשההבדל בין שניהם הוא שליפט מרים את החזה למקומו הטבעי ומעניק מראה טבעי, ואילו פוש אפ מרים את החזה מעלה ומעניק נפח נוסף של עד קאפ שלם".

בעיה מוכרת אצל הרבה נשים היא חזיית הסטרפלס. זה לוחץ, לא נוח ולכן פעמים רבות נשאר במגירה. יש לך טיפ להתאמה של חזייה כזו?

"בזכות הטכנולוגיה המתקדמת חזיות סטרפלס הן כבר לא עונש. חזיית סטרפלס איכותית מצוידת בכנפיים צדיות תומכות הנקראות בשפה מקצועית : power band הן מקבעות את החזייה ומצמידות אותה לגוף. בשנים האחרונות ניתן למצוא בקלות חזיות סטרפלס נפלאות ותומכות גם למידות גדולות. וטיפ שלי לרכישת סטרפלס: בתא המדידה קפצי מעט ובדקי אם החזייה זזה או נופלת".

פסיונטה לג'ק קובה | צילום: יח"צ
פסיונטה לג'ק קובה | צילום: יח"צ

כמי שחיה בפריז, תוכלי לספר לנו על הרגלי קניית הלנז'רי של הפריזאיות? כל כמה זמן הן מחדשות את המלתחה? מה הן אוהבות לקנות?

"הצרפתיות רוכשות אך ורק סטים של חזייה ותחתונים תואמים. יתרה מכך, צרפתיה אמיתית רוכשת חזייה עם שני תחתונים, שתי גזרות שונות – לרוב ביקיני וחוטיני. זה משהו שאמא משרישה לביתה כבר מגיל צעיר, ההקפדה על לנז׳רי איכותי ותואם" .

תוכלי להסביר לנו פעם אחת ולתמיד איך עובד עניין המידות? האם יש מידות מקבילות, לדוגמא מישהי שהיא 75B היא גם 80A או שזו טעות?

"אכן קיים עניין המידות המקבילות שגורס שאם עולים במידת ההיקף אפשר לרדת בקאפ ולהיפך. אני ממליצה להיצמד למידה הנכונה שנקבעה בזמן הפיטינג. כמובן שבין גזרות או חברות שונות המידה עשויה להשתנות".

שנטל לג'ק קובה | צילום: יח"צ
שנטל לג'ק קובה | צילום: יח"צ

אירוע ה- FITTING של שנטל יתקיים ב- 15-17 ביוני, בתיאום מראש בבוטיקים של ג׳ק קובה: קניון הזהב, ראשון לציון – 15 ביוני; קניון רמת אביב – 16 ביוני; קניון עיר הימים, נתניה – 17 ביוני.

לתיאום פגישה אישית: 03-5599971 שלוחה 408, או info@jackcobe.co.il