איפה הן מסתתרות? כך תמצאו חנויות בגדים שוות

קניות קניות ועוד קצת קניות. צילום:שאטרסטוק
קניות קניות ועוד קצת קניות. צילום:שאטרסטוק

שיק או שוק? כך תדעו איפה נמצאות חנויות הבגדים האופנתיות ביותר – ולאו דווקא בישראל, כמובן

88 שיתופים | 132 צפיות

תוכן שיווקי | b144

סביבה – ואופנה

ככלל אצבע, בכל עיר גדולה יש אזור שבו יש חנויות בגדים שמתאימים למי שגרים באותה סביבה או שכונה. לדוגמא, בדרום הצד המערבי של מנהטן, באזור המוכר בשם "גריניץ' וילאג'", תמצאו חנויות בגדים ובגדים שונים לחלוטין ממה שתמצאו ב- Upper West Side ובוודאי מאלה שימכרו בברוקלין, למשל.

הכלל הראשון שלנו אם כך, הוא שאם אתם רוצים למצוא חנות בגדים כלבבכם, חפשו אותה באזורים או שכונות שבהם אתם הייתם גרים, או גרים מי שאתם מחשיבים כ'דומים לכם'.

המדריך שלכן לקנייה המושלמת. צילום: שאטרסטוק
המדריך שלכן לקנייה המושלמת. צילום: שאטרסטוק

קניונים ומרכזי קניות

בישראל – והמצב לא שונה בהרבה גם בחוץ לארץ – מרכזי הקניות מציעים לא מעט חנויות בגדים, חלקן בהחלט חנויות אופנתיות. העניין הוא שברוב המקרים ההיצע זהה מקניון לקניון, אלא אם כן מדובר על קניוני אופנה ייעודיים או – שוב – קניונים ומרכזי קניות שמבוססים על חנויות קטנות, ייחודיות.

איך תדעו?

אתם יכולים להיעזר באתרי האינטרנט של הקניונים האלה, כדי לראות אלו חנויות יש בהם, וכמובן בהמלצות באתרי המלצות ייעודיים ואינדקסים שבהם יש חוות דעת גולשים, כמו b144 ואחרים.

מה נקנה היום? צילום: שאטרסטוק
מה נקנה היום? צילום: שאטרסטוק

המלצות באתרים וברשתות החברתיות

אתרים כמו אלה שהזכרנו למעלה יכולים לעזור לכם למצוא חנויות טובות ומרכזי אופנה גם מחוץ לקניונים. באתרים אלה תמצאו מפות שעליהן מסומנות חנויות שונות, ולעיתים קרובות גם ציונים או תמונות של חלונות הראווה של החנויות האלה. היעזרו גם בחברים ובחרות שלכם כדי לדעת איפה הפריטים הלוהטים ביותר בעיר – פשוט תשאלו אותם. היעזרו בחברים שלכם ברשתות החברתיות ובקשו מהם המלצות, במיוחד אם אתם נוסעים לעיר אחרת או לחו"ל.

חנויות בגדים אופנתיות מחפשים ומוצאים באתר b144

אופנה במיטבה. צילום: שאטרסטוק
אופנה במיטבה. צילום: שאטרסטוק

קצת רכילות לא מזיקה

למה המציאו את מדורי הרכילות והאופנה, אם לא בשביל זה? רוצים לדעת איפה מישהי קנתה את הז'קט המהמם שהיא לבשה לטקס מלכות המה-שזה-לא-יהיה האחרון? היכנסו למדורי הרכילות וחפשו שם. יש להניח שהכול מפורט בפרטי פרטים, עד רמת הנעל האחרונה.

מגזינים שונים – במיוחד מגזינים שעוסקים באופנה, אבל גם עיצוב ואמנות – יכולים לכוון אתכם לחנויות ספציפיות לרכישת פריטים מסוימים, אם זה מה שאתם מחפשים. באותו אופן תוכלו להיעזר גם תוכניות שונות בטלוויזיה – רק לא לשכוח לרשום, בזמן הצפייה.

לסיכום, איך מוצאים את החנויות הכי-הכי?

מחפשים בשכונות הנכונות, באתרי המלצות באינטרנט וברשתות החברתיות ולא פוחדים גם לפתוח איזה עיתון שערוריות כזה או אחר, מדי פעם, בשביל ה'נשמה'.