אינטנסיבית וחדשנית: המסקרה מבית Lancôme היא כל מה שחיפשנו

חדשנית ופורצת דרך. צילום: יח"צ
חדשנית ופורצת דרך. צילום: יח"צ

Lancôme עושה זאת שוב ומוציאה לשוק את סדרת 'גרנדיוז'. המסקרה לנפח עוצמתי בסדרה היא כל מה שמסקרה צריכה להיות: תופסת כל ריס וריס ומותירה מראה מלא נפח שמחזיק מעמד

88 שיתופים | 132 צפיות

תוכן שיווקי 

חברת Lancôme הצרפתית השיקה את סדרת גרנדיוז, כזו שמממציאה מחדש טכניקות איפור בדרכים פשוטות ומקצועיות יותר, המדגישות את הפן היצירתי שאנחנו כל כך אוהבות באיפור. כבר 40 שנה שמעצמת השיק הצרפתית מככבת כמותג המסקרות המוביל בתחום הקוסמטיקה היוקרתית, לא בכדי נמכרות בכל שניה 2 מסקרות של לנקום בעולם.

[tmwdfpad]המסקרה בסדרת גרנדיוז, הנקראת Grandiôse Extrême, יוצרת נפח מוגבר ומראה ריסים עוצמתי ואינטנסיבי יותר. היא מודרנית ומתוחכמת בכל היבט – החל מהאריזה החדשה בשחור מאט המשווה לה מראה של אקססורי של ממש, וכלה בתוצאה: ריסים מודגשים, ברורים ועוצמתיים. הפורמולה החדשה עליה עמלו ב- Lancôme, מאפשרת לתפוס ולצפות כל ריס וריס, ומביאה לריסים פרוסים כמניפה, ארוכים ומלאי נפח.

הנפח המקסימלי והאפקט העוצמתי של הריסים מגיע, בין היתר, תודות לסיבים הרבים המסודרים לסירוגין על פני גוף המברשת. תכולת האלסיומרים הגבוהה מבטיחה הפרדה טובה יותר של הריסים עם כל שימוש ומשיחה אחידה יותר. הסיבים תופסים את כל הריסים בו זמנית ומושחים בתנועתם את הכמות המושלמת של המסקרה והתוצאה היא לא אחרת מנפח, הרבה נפח.

חדשנית ופורצת דרך. צילום: יח"צ
חדשנית ופורצת דרך. צילום: יח"צ

המסקרה מבוססת על פורמולה מהדור החדש המצפה את הריסים בגימור רך וגמיש, מתקבעת ונשארת במקומה. הלטקס שבפורמולה יוצר שכבת הגנה סביב הריסים ונאחז בהם באופן מושלם למשך 24 שעות. המסקרה מגיעה בגוון שחור כהה עמוק, טהור וצפוף המעניק מראה רב מבע ואינטנסיבי, שבזכות פולימר מגביר צבע המשולב בפיגמנטים עדינים, מאפשר פיזור אחיד של הפורמולה. לגמרי המוצר שאנחנו רוצות שילווה אותנו ביום יום.

מחיר מומלץ לצרכן: 209 ₪