"בושה": יעל בר זוהר זועמת על ההחלטה לשחרר את אילנה קובר

יעל בר זוהר | צילום: אינסטגרם yaelbarzohar@
יעל בר זוהר | צילום: אינסטגרם yaelbarzohar@

אילנה קובר, מי שמאושמת בכמעט 400 מקרי התעללות שונים בגן שעבדה בו באילת, נשלחה למעצר בית. יעל בר זוהר לא יכולה לעבור על זה בשתיקה

88 שיתופים | 132 צפיות

הגננת אילנה קובר, המואשמת בכמעט 400 מקרי התעללות בפעוטות בפעוטון באילת, שוחררה אתמול (רביעי) למעצר בית, ובעת השחרור אפילו לא קיבלה אזיק אלקטרוני, כך דווח בכלי התקשורת השונים. מבין ההורים הזועמים על ההחלטה נמצאת גם האימא המודאגת יעל בר זוהר, שהחליטה לא לשתוק.

>> "הלב נשרף": יעל בר זוהר מצטרפת למאבק בהתעללות בגנים

"בושה!!!", כתבה בר זוהר בתגובה בסטורי שהעלתה לחשבון האינסטגרם שלה. "לא מבינה איך ולמה אחרי כל ההתעללויות האלה. הלב נשרף, חייבים לעשות סוף לגננות המתעללות האלה". יש לציין שבנוסף למעצר הבית, דווח בכלי התקשורת כי על קובר להפקיד 25 אלף ש"ח וערבויות בסך 50 אלף ש"ח.

יעל בר זוהר | צילום: אינסטגרם yaelbarzohar@
יעל בר זוהר | צילום: אינסטגרם yaelbarzohar@

>> איך לזהות סימני התעללות בגן?

באחד המקרים המתוארים בכתב האישום של קובר, הגננת התקרבה אז לתינוק ששהה בטרמפולינה, הכתה אותו בפיו, משכה אותו בראשו והטיחה אותו על הטרמפולינה. במקרים אחרים, קובר בעטה וטלטלה פעוטות באגרסיביות, והשתמשה בפעוטות אחרים שהחזיקה בשביל להטיח בפעוט אחר שפשוט חלפה לידו. כמו כן לפעמים השכיבה בברוטליות ערימת מזרנים על גופו של תינוק ששכב על מזרן אחר. אנו מגנות כל אלימות מזעזעת שהיא, והחלטת בית המשפט אינה ממצה את הדין הראוי כלפי קובר, או מספקת את העונש הראוי לה.