אייל גולן הוא לאונרדו דיקפריו הישראלי, ולא בקטע טוב

דניאל גרינברג | צילום: יח"צ
דניאל גרינברג | צילום: יח"צ

בין רוסלנה רודינה, דניאל גרינברג, ג'יזל, בר רפאלי, קמילה מורון ואינספור מלאכיות ויקטוריה'ס סיקרט, לא הגיע הזמן להתבגר?

88 שיתופים | 132 צפיות

הכנו כבר טבלת ייאוש לאוגוסט 2019, בו מתוכנן לצאת סרטו החדש של טרנטינו "היו זמנים בהוליווד" בכיכובם של לאונרדו דיקפריו, מרגו רובי ובראד פיט, אבל פתאום קבלנו אזכור לדיקפריו בהקשר לא צפוי. מסתבר שאביו, ג'ורג' דיקפריו, כתב מכתב שצורף כראייה לתיק של רשויות המס נגד בר רפאלי, ובו מעיד ג'ורג' על כך שבשנים מסוימות בר רפאלי אכן התגוררה עם בנו הכוכב בארצות הברית ולא בישראל, בניגוד לטענות רשויות המס. וואו, איזה טריפ דאון ממורי ליין לשנת 2006 בה הייתה בר רפאלי בת ה-21, הטופ מודל הישראלית האקזוטית בת זוגתו של הכוכב ההוליוודי הגדול בעולם. מאז הזוגיות שלהם, שהתקיימה און אנד אוף לאורך שש שנים והסתיימה ב-2011, רפאלי התקדמה בחיים שלה: היא התחתנה עם איש עסקים ממולח, קנתה מניות בחברה לה דיגמנה והפכה לשותפה עסקית, הולידה שתי בנות, מנחה תוכנית בפריים טיים ואמורה להנחות את האירווזיון. וליאו? הוא עדיין שם עם בר. זאת אומרת, כבר לא קוראים לה בר, קראו לה ארין התרטון, דוגמנית ויקטוריה סיקרט בלונדינית והם היו יחד עשרה חודשים, אחריה הגיעה משמיים עוד מלאכית, הדוגמנית הבלונדינית טוני גארן (שנה וחצי), ממנה קיפץ דיקפריו אל הדוגמנית קלי רורבך ועכשיו הוא נמצא בזוגיות עם הדוגמנית הלא מוכרת קמילה מורון.

דיקפריו והנוכחית, קמילה מורון

היו זמנים בהוליווד, בר רפאלי ולאונרדו דיקפריו | צילום: Kevork Djansezian/Gettyimages
היו זמנים בהוליווד, בר רפאלי ולאונרדו דיקפריו | צילום: Kevork Djansezian/Gettyimages

>> לא סובלות אחת השנייה? כל האמת על הריב של קייט מידלטון ומייגן מרקל

אחרי הזוגיות עם בר, הוא נצפה בעיר האיטלקית וורונה עם השחקנית בלייק לייבלי, מה שגרם לנו לחשוב שאולי הוא יפסיק סוף סוף לצאת עם דוגמניות בלונדיניות בשנות העשרים לחייהן, כי די, כמה אפשר לצאת עם בנות שחושבות ש"החברה הגאונה" היא "מואנה". קיווינו שאחרי אין ספור ויקטוריה'ס סיקרטס, יגיע דיקפריו לפאזת ה"נרי אוקסמן" בחייו, ימצא לעצמו אישה מבריקה וטובה שהיא גם במקרה דרופ דד גורג'ס, ותחלוק איתו את תשוקתו להפוך את כדור הארץ למקום ירוק יותר, ולא על ידי מחזור דפוסים בזוגיות. זה לא קרה. דיקפריו כבר בן 44, קמילה מורון בת 21. מפרידות ביניהן 23 שנים, מפרידה ביניהם קנדל ג'נר (23), אם תרצו. כבר עשרים שנה שדיקפריו, רכיכת יאכטות לבנה מצויה, יוצא עם אותה בחורה: דוגמנית, בלונדינית, בת 25 במקסימום.
דיקפריו הוא למעשה גלגול אמריקאי של אייל גולן, שגם הוא השיק לפני כשבועיים חברה חדשה ומהממת בת 24 וצעירה ממנו ב-23 שנים, לפניה הייתה זו רוסלנה רודינה שהייתה בת-24 כשהתחילו לצאת.
דיקפריו הוא גלגול של גולן לא במובן הפות מובילי של המילה, אלא במובן הפאתט מוביל: שניהם גברים מצליחים בשנות הארבעים לחייהם שמבקשים להנעים את זמנם עם בחורות שלא היו בחיים כששודר הפרק האחרון של סיינפלד. בחורות שכשאתה מדבר איתן על "בוורלי הילס 90210" הן מדברות על הגירסא מ-2008. בחורות שיודעות שאם אי פעם ייכשלו בלשונן ויגידו "חשבון בנק משותף" הכל ייגמר. זה חוקי לגמרי- הן בגירות והם ממש בגירים- אבל זה פשוט לא מגניב.

החיים העמידו את השניים במקום שהרבה גברים היו רוצים לעמוד בו: נשים צעירות משליכות את עצמן לפניהם ורוצות את כל השיער המקליש הזה וצמיגי המותן לעצמן. הם גברים מצליחים בעולם שבו להיות גבר מצליח ועשיר היא המניה הלוהטת ביותר. ולמה שלא יקחו את הנשים האלה לעצמם, אתן ודאי שואלות, שהרי מי לא ירצה לעצמו אישה צעירה ויפה? המממ… אולי מי שמחפש פרטנרית שווה לעצמו? אולי מישהו שמבין שיופי אינו חזות הכל ומבקש מישהי שעברה משהו בחיים שלה- הצלחות, כשלונות, מערכות יחסים, קריירה. מישהי שפתחה חשבון בנק, קראה ספר או שניים, עשתה פילינג עמוק, חומצה היאלורונית, כשלה בדיאטת אטקינסון, גרה בחו"ל תקופה, רכשה נסיון חיים?

בעולם הפטריארכלי בו אנו חיים הם וגברים נוספים כמותם מגלמים את סממני ההצלחה, יש להם כל מה שאפשר לבקש, והם מבקשים מעט בתמורה. לא שותפה להמשך הדרך, אלא שעשוע לזמן מוגבל. מה, לא בא להם אף פעם לשבת בבית עם החברה בשבת בבוקר ולענות על "20 שאלות" מהארץ? לצאת להקרנה של "אקוומן" ולהיזכר איך ב"פמלייה" וינס היה אמור להיות מלך המצולות ואיזה רעיון גרוע זה היה? לתהות האם כדאי לקרוא קודם את פרנטה ורק אז לראות את הסדרה או להיפך? נכון, כשגברים אחרים מביטים בהם הם אומרים "שיחקו אותה", אבל הם שני פיטר פנים שמשחקים עם נשים כמו בדייסון 10, והנשים האלה- שיקבלו ממערכת היחסים הזו בדיוק את מה שהן רוצות (פרסום),יוחלפו כשתצא מהדורה חדשה. הם עושים אובייקטיזציה לנשים ולא רואים אותן באמת. הם לא מבינים שמדובר בחרב פיפיות ושגם הם אובייקט. גם הם דייסון וגם זמנם קצוב, ומה שעוד איכשהוא עובד היום ייראה חולני בעוד עשור כשהם יהיו בני חמישים וחמש. למען השם, תלמדו משהו משימי תבורי, תמצאו את היהודית שלכם, תמצאו אישה בגילכם, תפתחו אינטימיות אמיתית, תתבגרו, תקראו ספר!

אייל גולן ולאונרדו דיקפריו, תלמדו משימי תבורי, תמצאו לכן איזו יהודית | צילום: ענת מוסברג
אייל גולן ולאונרדו דיקפריו, תלמדו משימי תבורי, תמצאו לכן איזו יהודית | צילום: ענת מוסברג