מוצרים מעולים לניקוי הפנים מאייהרב

ניקוי פנים. הפעולה הכי חשובה ביום. פעמיים ביום | צילום: Gettyimages,Willie B. Thomas
ניקוי פנים. הפעולה הכי חשובה ביום. פעמיים ביום | צילום: Gettyimages,Willie B. Thomas

מים מיסלריים, פילינג עדין, תרחיץ פנים, שמן ניקוי ומברשת עיסוי – 5 מוצרים מעולים שיקלו על שגרת ניקוי הפנים שלכן 

88 שיתופים | 132 צפיות

ניקוי יסודי הוא השלב הראשון והחשוב ביותר בשמירה על עור פנים מטופח ובריא. מוצרי טיפוח, איכותיים ויוקרתיים ככל שיהיו, לא יוכלו למלא את תפקידם נאמנה, אם לא יונחו על עור נקי למשעי מלכלוך, שומנים ותאי עור מתים. פעולת הניקוי, שמומלץ לבצע ביסודיות מדי בוקר וערב, מסייעת לנקז רעלים ומכינה את העור לספיגה מיטבית של רכיבי לחות והזנה. 

>> 12 דברים שממש משתלם לקנות באייהרב
>> 10 המלצות קוסמטיקה וביוטי באייהרב

מותגי הביוטי מציעים שלל מוצרים לניקוי הפנים וכל אחת מוזמנת לבחור את אלו המתאימים לה בהתאם לסוג העור, הרגלי הטיפוח ואורח החיים שלה. כשירות לציבור, בחרנו עבורכן 5 מוצרים שעושים את העבודה, כולם ניתנים להזמנה אונליין מאתר אייהרב, האתר שהמשיך לעשות משלוחים במהירות שיא גם בסגר ובוודאי שאחריו.

מים מיסלריים 

מים מיסלריים של Desert Essence | צילום מסך מאייהרב
מים מיסלריים של Desert Essence | צילום מסך מאייהרב

בשנים האחרונות מים מיסלריים הם הלהיט של עולם הטיפוח, ולא בכדי. כמי שהתנסו והתמכרו, אנחנו מתקשות להבין איך חיינו בלעדיהם כשעוד היו סוד שמור של דוגמניות ומאפרים. המים המיסלריים מבוססים על פורמולה שמכילה מולקולות מיקרוסקופיות שממיסות את הלכלכוך ומושכות אותו, ממש כמו מגנט, מהעור בקלות וביעילות, באמצעות צמר גפן ספוג, מבלי לשפשף או לשטוף. מאז שכבשו את השוק, המים המיסלריים זכו להתעדכן בטכנולוגיות ואיכויות חדשות והיום ניתן להשיג מגוון ענק של סוגים המותאמים לסוגי וצרכי עור שונים.   

Desert Micellar Cleansing Facial Water, Cucumber & Aloe של המותג Desert Essence, מכילים רכיבים טבעיים דוגמת שמן עץ התה, מלפפון ירוק ואלו ורה, מסירים בקלות איפור (כולל איפור עיניים) ולכלוך ואינם מייבשים את העור. למקפידות, הם גם טבעוניים ונטולי גלוטן. 32 ש"ח ל-237 מ"ל. לקנייה >>

פילינג עדין 

פילינג עדין של SUKI | צילום מסך מאייהרב
פילינג עדין של SUKI | צילום מסך מאייהרב

פילינג מטרתו לסייע בהסרת תאי עור מתים. רוב הפילינגים המיועדים לשימוש ביתי מבוססים על גרגרים שבאמצעות תנועות סיבוביות "מקלפים" את שכבת העור העליונה וחושפים שכבה חלקה ורעננה. כשמדובר בפילינג לשימוש עצמי, אנחנו ממליצות להשתמש בפילינג גרגרים עדין במיוחד שלא שורט או מגרה את העור. 

Rescue של המותג SUKI, על פי עדויות של משתמשות מחולל פלאים בעור. הוא מבוסס על גבישי סוכר מעוגלים המשחררים חומצה אלפא הידרוקסית טהורה שמסייעת בחידוש התאים. בעת השימוש, באמצעות ידיים רטובות, המוצר הופך לקצף אותו יש לעסות לתוך העור ולשטוף. הפילינג מתאים לכל סוגי העור, מנקה ראשים שחורים, עוזר לצמצם נקבוביות ומותיר עור אחיד, רך ונעים. 

בחברה מבטיחים כי המוצר מכיל 100% רכיבים טהורים, ללא אלרגנים סינתטיים, פרבנים, תוצרי נפט וסולפטים. כל רכיב פעיל ב-Suki מגיע בריכוז הכי גבוה שלו ונכלל רק אם יעילותו מוכחת קלינית. 130 ש"ח לאריזה של 120 מ"ל והמוצר גם חוסך בדמי המשלוח. לקנייה >>

תרחיץ פנים 

תרחיץ פנים של ACURE | צילום מסך מאייהרב
תרחיץ פנים של ACURE | צילום מסך מאייהרב

הדרך הפשוטה ביותר לנקות את עור הפנים תוך כדי המקלחת, היא באמצעות תרחיץ פנים, שבטעות יש מי שקוראות לו "סבון פנים", אבל בפועל, רצוי שלא יכיל סבון שמטבעו מייבש את העור. 

תרחיץ פנים טוב ינקה היטב שומן ולכלוך ויכיל חומרי לחות והזנה, נוגדי חמצון, ויטמינים ומינרלים. ישנם אינסוף תרחיצי פנים במרקמים שונים (נוזלי, קרמי, ג'ל, מוס ואפילו מוצק) ואת מוזמנת לבחור את זה שנעים לך, אבל חשוב להתאים אותו לסוג העור שלך. 

Ultra Hydrating Green Juice Cleanser של ACURE, הוא תכשיר ניקוי המתאים לכל סוגי העור, במרקם ג'ל-קרם מקציף. התרחיץ מבוסס על אדפטוגנים (צמחים המסייעים לגוף להסתגל למצבי לחץ גופניים, נפשיים או רגשיים) ותמציות של מזונות על ירוקים (ביניהם: בזיליקום, קייל, תרד, ספירולינה ועוד). בנוסף הוא 100% טבעוני, עדין ויעיל (על אף שאינו מומלץ כמוצר בלעדי להסרת איפור), לא מייבש את העור, ובניגוד למצופה מצבעו הירקרק ורשימת המרכיבים, הוא בעל על ריח פירותי עדין שנעלם כליל לאחר השטיפה. 30 ש"ח ל-118 מ"ל. לקנייה >>

שמן ניקוי 

שמן ניקוי של Dear, Klairs | צילום מסך מאייהרב
שמן ניקוי של Dear, Klairs | צילום מסך מאייהרב

עבור מי שמתאפרות באופן מלא ויומיומי, אין כמו שמן לניקוי יסודי. השמן חודר לעור וממיס לכלוך קשה ועמיד במים שמתקבע בעומק הנקבוביות גם אם אינו נראה לעין. למרות שנהוג לחשוב ששמן אינו מומלץ לבעלות עור שמן, ההיפך הוא הנכון, שמן הניקוי ממיס שומן הכלוא בעור ואף מאזן אותו, לעומת מוצרים מייבשים שאמנם נותנים תחושה רגעית של עור מאט ולא שומני, אבל בפועל גורמים לו לייצר עצמאית כמות גדולה יותר של שומן כדי להתגבר על היובש. 

Gentle Black Deep Cleansing Oil של Dear, Klairs, הוא שמן ניקוי קוריאני באריזת משאבה נוחה, המבוסס על שמן זרעי דומדמניות שחורות המכיל מינרלים וויטמינים ושמן שומשום שחור המכיל נוגדי חמצון. השמן מבצע ניקוי עמוק ועם זאת עדין, באמצעות עיסוי על פנים יבשות. לאחר סיום העיסוי מומלץ לשטוף את הפנים במים פושרים, 3-2 פעמים. 72 ש"ח ל-150 מ"ל. לקנייה >>

מברשת ניקוי 

מברשת ניקוי של EcoTools | צילום מסך מאייהרב
מברשת ניקוי של EcoTools | צילום מסך מאייהרב

כדי להגביר את האפקטיביות של תכשירי הניקוי, קבלו המלצה חמה על מברשת עדינה שמחליפה את כפות הידיים בפעולת הניקוי והעיסוי ומסייעת לניקוי עמוק, הסרת הלכלוך, השומן ותאי העור המתים.

מברשת ניקוי הפנים הקומפקטית של EcoTools, שגם היא 100% טבעונית ועשויה מפלסטיק ממוחזר, כוללת זיפים רכים שבאמצעות פעולה ידנית בתנועות סיבוביות ובשילוב עם תרחיץ פנים,  מבצעים עיסוי להמרצת הדם ומנקים את הנקבוביות בצורה מושלמת. את ההבדל במרקם העור תרגישי מיד לאחר השימוש הראשון. חשוב לא להפעיל יותר מדי לחץ בעת השימוש במברשת, המטרה היא ליצור פעולה עדינה ולא מזיקה (במידה ואת בעלת עור רגיש במיוחד, תמצאי באתר גם מברשת יותר רכה). 21 ש"ח. לקנייה >>