איה כורם שולטת: כך ענתה הזמרת לגבר שלעג למראה שלה

מייק דרופ. איה כורם המלכה | צילום: אינסטגרם ayacorem@
מייק דרופ. איה כורם המלכה | צילום: אינסטגרם ayacorem@

איה כורם עונה במשך שתי דקות ו-51 שניות לגבר שנטפל אל המראה שלה. מדובר בסרטון מופת שכל אישה בישראל חייבת לראות, ולשנן לפעם הבאה שמישהו גורם לה להרגיש רע עם עצמה

88 שיתופים | 132 צפיות

אנחנו לא יודעות מה היינו עושות בחיים האלה בלי איה כורם, באמת. למקרה שפספסתן, הזמרת והמוזיקאית הכי אנדרייטד בארץ היא גם כוכבת רשת מבריקה. הסרטונים שהיא מעלה לרשתות, בהם היא שופכת באינטלקט רב ושנינות בלתי מתאמצת את מחשבותיה על העולם – הם בגדול התוכן הכי מעולה שאפשר לצרוך ברשת, שכידוע, רק הולכת ונהיית מטומטמת מיום ליום.

>> איה כורם כתבה שיר לדובר צה"ל דניאל הגרי, וזה פשוט גאוני

כמיטב המסורת, גם הפעם כורם צילמה את הסרטון בעודה מתאפרת מול המראה, סיטואציה שהולמת מאוד את נושא הסרטון. הכל התחיל בתגובה של אדם חד אבחנה ובעל יותר מדי זמן פנויה בשם מוטי. מוטי הבחין כי הלק של כורם מתקלף, והיה חייב להגיב על כך בפומבי ולכתוב: "אללי איה, גוועלד. הלק שלך ביד כל כך מקולף!!! גם אם זה לא מקרי ויש בזה Say בסגנון 'את הכי יפה כשנוח לך' זה לא Cool".

יאללה לך הביתה מוטי. איה כורם רולז | צילום: אינסטגרם ayakorem@
יאללה לך הביתה מוטי. איה כורם רולז | צילום: אינסטגרם ayakorem@

כורם לא נותרה חייבת, וענתה לו ולכל המוטי'ז של העולם, בצורה הכי מבריקה שיש. "הכי יפה כשנוח לך, הצחקת אותי מוטי", השיבה כורם, ואמרה: "הפעם האחרונה שהיה לי נוח הייתה בכיתה ה', כשהייתי בבריכה עם בני הדודים שלי, ולדוד שלי היה נורא חשוב להגיד לאימא שלי בצרחות שנורא גדל לי התחת. זה היה בשנות התשעים. קייט מוס הייתה הדוגמנית הכי מפורסמת בעולם, והדבר הכי גרוע שיכולת להיות זה אישה שמנה".

מכאן והלאה, כל מילה שנכתוב כאן רק תשנמך את הסרטון, אז ממליצות לכן בחום לעצור את כל מה שאתן עושות עכשיו, להקדיש 2 דקות ו-51 שניות מהחיים שלכן ולצפות בכורם המבריקה.

@ayakorem

קוד קופון להסרת עפעפיים וחיטוב ריסים עכשיו אצלי בביו

♬ צליל מקורי – Aya Korem

כורם חתמה את הסרטון בקאפשן מבריק לא פחות: "קוד קופון להסרת עפעפיים וחיטוב ריסים עכשיו אצלי בביו", כפרפראזה על תרבות משפיעניות הרשת והשיט שהן מנסות למכור לנו. איה, אפשר בקשה מהקהל? מה את אומרת על קאבר ל"יאללה לך הביתה מוטי"?