רישיון לכלי: המדריך המלא לשימוש איכותי באיבר המין הגברי

צילום: shutterstock
צילום: shutterstock

להשתמש רק בכוח סביר, להיכנס ולצאת, לתרגל על יבש כדי להגיע לרטוב. המדריך שאתם צריכים למיקסום ההנאה הנשית מאיבר המין הגברי

88 שיתופים | 132 צפיות

על פניו זה נראה מובן מאליו, בכל זאת זה משהו שהם נולדים איתו, אבל מתברר שלהרבה גברים אין ממש מושג איך לתפעל כמו שצריך את האיבר שלהם. "יש מספר כללים שיבהירו לגבר מה לעשות או לא לעשות עם הפין בזמן סקס", מרגיעה טל יורמן, יועצת מינית ומרצה למגדר ומיניות. אלה הטיפים שלה.

תיאוריה

"כל אישה לגופה, אין מיניות אחידה לכל נשות העולם ותמיד כדאי להתחיל בתקשורת, לא משנה אם מדובר בסקס מזדמן או בסקס עם האישה שחיים איתה לא מעט שנים. חשוב ללמוד מה היא אוהבת ומה לא ולהיות קשובים לשפת הגוף. אין צורך להתחיל אקט מיני ישירות על־ידי חדירה אגרסיבית לנרתיק. אם הנרתיק לא רטוב מספיק, זה סימן שיש עוד עבודה שצריכה להיעשות".

"בזמן החדירה אין צורך להפעיל כוח לא סביר, זה לא יביא לתחושה של איבר יותר ארוך או עבה. יש לא מעט נשים שאוהבות מין קשוח, ההבדל הוא בין שימוש בכוח לעוצמה"

תדלוק

"כדי לעורר את גוף האישה ולייצר סיכתיות נרתיקית, יש סף גירוי שצריך להגיע אליו. נשים יכולות לחוות גירוי מיני משמעותי הרבה לפני החדירה, במגע עם הזקפה מעבר לבגדים למשל או מהתחככות חיצונית של הפין בדגדגן ובשפתיים החיצוניות".

>>המדריך לאורגזמה המושלמת

חובת ההאטה

"אם כמה שקוויקי הוא לעיתים נוח בלו"ז, חשוב למצוא זמן לאקט חדירה איטי. כלומר, חדירה מינימלית ולאחריה יציאה כמה פעמים, ולאחר מכן, חדירה ויציאה יותר עמוקות ואיטיות. זהו אקט חשוב לגירוי פתח הנרתיק הרגיש והוא גורם להורמונים להשתולל ולהביא לרטיבות".

צילום: shutterstock
צילום: shutterstock

תמרור עצור

"ברגע שאתם מרגישים שאתם קרובים לשיא, עצרו, ותנו להורמונים האחראים לתחושת העונג להשתחרר בגוף. התחילו שוב באקט והפסיקו, ורק בפעם השלישית או הרביעית הביאו את עצמכם לפורקן אורגזמי. תרגול של סשן כזה יביא את האורגזמות שלכם לגבהים ועוצמות שלא הכרתם. קחו בחשבון שכדי להגיע לאורגזמה עוצמתית אצל נשים, ברוב המקרים, יש צורך בגירוי חיצוני לדגדגן בנוסף לחדירה, אם על־ידי גירוי ידני או בעזרת ויברטור קטן".

כוח סוס

"בזמן החדירה אין צורך להפעיל כוח לא סביר שעשוי להכאיב ולהביא לפציעה, השימוש בכוח לא יביא לתחושה של איבר יותר ארוך או עבה. יש לא מעט נשים שאוהבות מין עוצמתי אבל חשוב להבדיל בין שימוש בכוח לעוצמה. מין עוצמתי, ולא כוחני, הוא מלא גירוי ארוטי ואכן מאוד מאוד מעורר נשים".

שטחים מתים

"לגברים כדאי להימנע מלאונן באופן מופרז וכוחני. כשגבר מאונן באופן הזה הוא מרגיל את העצבים שבפין לסף גירוי כל כך גבוה שלאחר מכן הוא לא יכול להפיק הנאה ותחושת גירוי מחיכוך בנרתיק. זה גם מוביל לאקטים ממושכים מאוד של חדירה העלולים לפצוע את האישה. אם לא מצליחים להגיע לזקפה, ולא משנה הסיבה, זה גם ממש בסדר לענג את בדרכים אחרות שאינן כוללות חדירה. אגב, גם אם לא מגיעים לזקפה מלאה וקשה, עדיין ניתן לקיים חדירה".

צילום: shutterstock
צילום: shutterstock

ועוד כמה נקודות (ג'י) למחשבה

ברכת הדרך: לחדור לאט, לנסות זוויות שונות עד לתחושת נוחות, לשנות קצב ועוצמה, לא להתבלבל בכניסות וביציאות, לא לצאת בבת אחת ולנטוש במפתיע. בהצלחה.

הוראות בטיחות: חשוב להקשיב לגוף של בת הזוג ולאיך הוא זז, להקשיב לידיים ולמה שהן אומרות: האם הן מנסות לכוון, מסמנות להמשיך או מאותתות לעצור ולשנות כיוון. לא צריך לפצוח בסקר אבל רצוי לשאול מדי פעם: ככה נעים? להמשיך? מה היית רוצה עכשיו? באופן כללי, לפני שפותחים את הדלת מצלצלים בפעמון.

גם לזין יש רגשות: חשוב לזכור שמדובר באיבר עם חישה גבוהה, מעבר לדחפיו הטבעיים. אם התקשורת בינו לבין הנרתיק וצוואר הרחם תהיה נרחבת, זה יביא את הסקס למקומות הרבה יותר עמוקים.

נחמדים גומרים אחרונים? ברור שצריך להיות עדינים ומתחשבים אבל לפעמים נחמד להתפרע קצת, בלי לעשות חשבון, לבטוש ולכתוש. יש מצבים שבהם נחמד לדעת שהגבר עושה את שלו ולא שואל יותר מדי. קצת איבוד שליטה וחיבור לצד החייתי שבנו לא מזיק וכיף לשחרר, כל זמן שהכול מתבצע בהסכמה מראש כמובן.

> מורה נבוכות: החבר הגיי מסביר את כל מה שאת צריכה לדעת על מין אנאלי