אורנה דץ קורעת את הלב: "היום יומולדת, ילד שלי"

אורנה דץ ובנה עומר דץ ז"ל | צילום: אינסטגרם ornadatz@
אורנה דץ ובנה עומר דץ ז"ל | צילום: אינסטגרם ornadatz@

עומר דץ היה אמור לחגוג את יום הולדתו ה-31 בסוף השבוע האחרון, אך נפטר בפתאומיות לפני שבועות ספורים לתדהמת כולנו. אמו, אורנה דץ, ציינה את יום ההולדת של בנה וריסקה לנו את הלב

88 שיתופים | 132 צפיות

עומר דץ היה אמור לחגוג את יום הולדתו ה-31 בסוף השבוע האחרון, אבל הגורל רצה אחרת ובנם הבכור של אורנה ומשה דץ הלך לעולמו לפני כמה שבועות בפתאומיות.

>> הלב נשבר: פרידה מעומר דץ ז"ל

דץ נפטר ב-21 במרץ מהתקף של מחלת האפילפסיה שממנה סבל, מחלה הידועה גם כמחלת הנפילה, שסיבתה הפרעה בהולכה החשמלית של המוח והיא גורמת לפרכוסים ובמצבים קיצוניים עלולה לגרום למוות. מלבד אנשים קרובים אליו במיוחד, הוא לא שיתף מעולם בדבר מחלתו והתדהמה הייתה עצומה.

אמו אורנה דץ העלתה פוסט קורע לב לכבוד יום הולדתו, שחל ב-13 באפריל. היא פרסמה שלוש תמונות, הראשונה היא שלה ושל עומר בילדותו, מחובקים, כאשר עומר מישיר מבט אל המצלמה ואילו אורנה מחבקת אותו, עוצמת את עיניה ומסניפה אותו.

אורנה דץ ובנה עומר דץ ז"ל בילדותו | צילום: אינסטגרם ornadatz@
אורנה דץ ובנה עומר דץ ז"ל בילדותו | צילום: אינסטגרם ornadatz@

בתמונה השנייה נראה עומר הבוגר בתמונה עכשווית, מישיר שוב מבט אל המצלמה בעיניו הכחולות והצלולות כמו בריכת השחייה שמאחוריו. בתמונה השלישית מצולם עומר עם אמו בבגרותו, כאשר היא נשענת על כתפו ומניחה עליו את ראשה.

עומר דץ ז"ל | צילום: אינסטגרם ornadatz@
עומר דץ ז"ל | צילום: אינסטגרם ornadatz@

אורנה לא הכבירה במילים, וכתבה: "היום יומולדת, ילד שלי". ארבע מילים תמימות שמרסקות את הלב.

אורנה ומשה דץ התגרשו בשנת 2006 אחרי 21 שנות נישואין. בשנים האחרונות המשפחה ידעה לא מעט צער, אחיה של אורנה מת בנסיבות טרגיות, אימה, סבתו של עומר, נפטרה והוא כתב: "היא הייתה הגיבורה שלי, החברה הכי טובה שלי, הפסיכולוגית, השפית שלי והאחת שגידלה אותי ומכירה אותי הכי טוב".

כל שנותר לנו הוא לקוות שעומר וסבתו האהובה לפחות ביחד עכשיו, ושהמשפחה שבורת הלב לא תדע עוד צער.