בן אל תבורי ואורטל עמר במסר להורים גרושים

אורטל עמר ובן אל תבורי | צילום: רפי דלויה
אורטל עמר ובן אל תבורי | צילום: רפי דלויה

אחרי הסכסוך המתוקשר, בן אל תבורי ואורטל עמר החליטו לשים את הריבים הפומביים בצד. מה הסיבה לכך?

88 שיתופים | 132 צפיות

בשנה וחצי האחרונות כמעט כל שני וחמישי אנחנו קוראים על ריב חדש בין בני הזוג לשעבר וההורים לתו פרינס, בן אל תבורי ואורטל עמר. פעם הוא מעלה תמונה של תו ללא אישור, פעם היא מפגישה בין תו לסבא שימי וכל מה פעם קורה משהו שגורר טינופים פומביים, איומי תביעה או פוסטים סוחטי דמעות.

>> אורטל עמר ובן אל תבורי: דרוש מבוגר אחראי

הפעם נראה כי השניים הכריזו על הפסקת אש. בשעה האחרונה הם מציפים את הרשת בתמונות משפחתיות מתוקות עם טקסטים מרגשים, וכמובן תיוגים של המותגים שהלבישו אותם. בפוסטים האלה הם מצהירים כי הם חידשו את החברות ביניהם ומעבירים מסר להורים הגרושים – "הלוואי שהפוסט הזה יתן השראה להורים שנמצאים על סף שיגעון, שעסוקים בנקמה וכעס בדיוק כמו שאנחנו היינו, החיים יפים ונעימים יותר בשולם".

עמר כתבה: "בוקר יום הולדת לקטן שלנו, אם יש הורים גרושים/פרודים בקהל הפוסט הזה מוקדש לכם. לקח לנו לא מעט זמן, אבל השנה אני ובן אל הענקנו לתו מתנה מיוחדת, כזו שלא קונים בחנות, שלא שווה כסף אבל שווה הון. קנינו את החברות שלנו מחדש, זה לא היה פשוט והתהליך כאב אבל הסוף שלנו טוב".

תבורי כתב: "ילד שלי יפה, הלוואי והיית יכול לקרוא, אבל לצערי אתה לא יכול כרגע. יום יבוא והכל יהיה לך כזיכרון מתוק מהילדות ❤️
לפני כשנתיים בדיוק נולדת, המלאך הקטן שלנו. אי אפשר להסביר כמה אלוהים בירך אותנו כשבאת! עם כל העליות והירידות של שני הורים משוגעים וצעירים שרק התחילו את דרכם, אתה זה שלימדת אותנו איך לחיות ואיך לראות את החיים אחרת. לא יכול לשכוח את היום הראשון שהגעת לעולם, אפרוח קטן יפה, תמים ורגוע. אין דרך לתאר באיזו שלווה נולדת ולאיזו שלווה הכנסת אותנו כשבאת. יום יבוא ואנחנו נשב על קפה במרפסת ואתה תעטוף אותי בחיבוק חזק של גבר גבר ואני לא אוכל להאמין בכלל שהיית כלכך קטן בידיים שלי. החיבוק שלך ממלא אותי במין סוג של חום גוף שאי אפשר להסביר במילים. מאז שנולדת ועד היום קיבלת חינוך מדהים! כל כך פחדתי שהפרידה הזאת תעשה לך רע, תמרמר אותך, אבל לשמחתי זכיתי, וגם אתה זכית באימא מדהימה. אימא שדואגת לך כל הזמן וחושבת עליך בלי סוף! אימא שהפכה אותך לגבר מושלם, גבר לחיים.

מקווה שתלמד מהטעויות שלי ושל אמא, מקווה שתמיד תראה טוב ותדע להתרחק מהרע. שתהיה לי בריא ובעזרת ה׳ תמיד נדע איך ליישר את ההדורים ביני לבין אמך ושנדע להמשיך להיות חברים טובים ולגדל אותך בנחת. מזל טוב ילד שלי. אוהב אותך, אבא"