קים אור אזולאי עונה לטוקבקיסטים שמשמיצים אותה

קים אור אזולאי | צילום: שי יחזקאל
קים אור אזולאי | צילום: שי יחזקאל

בגיל 16 קים אור אזולאי היא אחת מכוכבות הרשת הכי גדולות בישראל וגם מושא ההשמצות הקבוע של הטוקבקיסטים. עכשיו היא עונה להם חזרה

88 שיתופים | 132 צפיות

"עוד 20 שנה אני אהיה שחקנית מפורסמת בעולם, אני רוצה להיות הפרזנטורית של MAC העולמית ויהיה לי מותג אופנה ענקי, בעזרת השם". קים אור אזולאי מרשה לעצמה לחלום בגדול. בעוד שאצל שאר בנות ה-16 שאיפות כאלה הן לא יותר מפנטזיית נעורים, הרי שאצל אזולאי מדובר בחלום שממש לא רחוק מלהתגשם. בגילה הצעיר מדובר באחת מכוכבות הרשת הגדולות בארץ עם 233 עוקבים באינסטגרם, מותג אופנה משלה, ועכשיו היא גם זוכה להיות הבלוגרית הצעירה ביותר בעולם שמשיקה שיתוף פעולה עם מותג האיפור MAC, הכולל מארז מיוחד שיכלול את כל המוצרים האהובים עליה. 

 

 

כשרוב הילדים בגילה מתעוררים ב-12 בצהריים ומתלבטים האם להתחיל את שיעורי הבית לחופש הגדול, אזולאי קמה כל יום עוד לפני שבע בבוקר, מקפצת בין מפגשי מעריצים, צילומים למותג TOPTEN, לו היא משמשת כפרזנטורית אחרי שהחליפה כוכבת רשת אחרת – אנה זק, מתחזקת את האפליקציה שלה Kimsta בה היא מציעה שירותי סטיילינג אישי לעוקביה וכן מככבת בסדרה "אינסטה בייב", פורמט ייחודי המשודר באינסטגרם.

זו ממש לא הפעם הראשונה של אזולאי מול המצלמה. אחרי שכבר ראינו אותה ב"יש לה את זה" וב"ככה זה", בחודש הבא (12.8) תעלה בהוט הסדרה "אילת" בה תגלם את התפקיד הראשי: נערה צעירה בשם נועה בן שושן, בת עשירים בעלת מותג משקפיים אותו היא מנסה לקדם בכל האמצעים האפשריים. אם אתן חושבות שיש כאן קריצה לקולגה נועה קירל (עם הכלאה בין שמה הפרטי לשם המשפחה של הסוכן שלה רוברטו בן שושן) או דווקא דימיון לאזולאי עצמה, אתן לא מאוד טועות. "אני והדמות של נועה מאוד דומות, אבל ההבדל בינינו הוא שאני בחיים לא ארמוס אף אחד כדי להצליח".

קים אור אזולאי, מתוך צילומי השת"פ עם MAC | צילום: שי יחזקאל
קים אור אזולאי, מתוך צילומי השת"פ עם MAC | צילום: שי יחזקאל

 עוד כתבות מעניינות:
נטע אלחמיסטר עם 26 טיפים לחיים מושלמים
מה חשבנו על הדור הבא של האופנה הישראלית?
הרקדן של נועה קירל: "צועקים לי ברחוב 'יא הומו'"

אזולאי אמנם רק בת 16 אבל כבר למדה שהחיים לא מורכבים רק מהריבועים המהונדסים והנוצצים של האינסטגרם. עם עשייה כל כך מרובה לפעמים קל להתבלבל ולפספס את העובדה שמדובר עדיין בנערה צעירה. הטוקבקיסטים אוהבים להטיח באזולאי שהיא "מפספסת את הילדות שלה", אצבע מאשימה שנדמה שמופנית בימים אלה לכל כוכבות הרשת ששוטפות את הפיד, כמו גם להורים שלהן. והתהייה הנצחית האם לצד העסק המשגשג והיותן מכונות משומנות ליצירת כספים, הן עדיין מצליחות ליהנות מהנעורים.

אזולאי מתעקשת שהיא לא מפספסת דבר, ובטח לא את הילדות. "הכל נובע מבחירה אישית שלי. העבודה שלי לא גורמת לי להפסיד את הנעורים והחברים, להפך. עכשיו אני מבינה יותר טוב מי החברים האמיתיים שלי, כאלה שיהיו איתי גם בתקופות עמוסות שאני פחות יכולה להיפגש. אנשים מגיבים דברים ולפעמים הם שוכחים שאני בחורה עצמאית עם זכות בחירה. אני לא רואה את ההבדל בין העבודה שלי לכל ילדה בת 16 אחרת שעובדת בגלידרייה, שתינו עובדות ומרוויחות כסף".

ומה את עונה לאלה שטוענים שההורים שלך למעשה מרוויחים על גבך?
"שהם לא יודעים שההורים שלי שואלים אותי כל יום איך אני מרגישה ואם אני רוצה להמשיך. הם קודם כל שומרים על הנפש והבריאות שלי, לא קובעים שום דבר בלי אישור שלי. ההורים שלי לא 'מנצלים' אותי, הם לימדו אותי לחסוך את הכסף ולנתב אותו להשקעות נכונות. נכון, אימא שלי היא המנהלת שלי אבל היא גם אימא ודואגת שיהיה לי גם זמן לחברות ולצאת לבלות".

ואם כבר מדברים על אימא שלך, איך אתן מצליחות לעבוד יחד כל היום בלי להשתגע?
"אימא שלי פשוט יודעת הכל, גם מתי אני מרגישה לא בנוח אפילו בלי שאדבר. ואנחנו גם יודעות מתי לשחרר אחת מהשנייה, יש לי עוד אחים שגם הם צריכים לקבל ממנה תשומת לב. הסוד הוא למצוא את האיזון הנכון בין לתת לה להיות חברה טובה שלי, המנהלת שלי ואימא שלי. לפעמים כשבחור מנסה להתחיל איתי הוא שואל 'אם גם דייטים צריך לתאם דרך אימא שלך'", היא צוחקת.

איך באמת אפשר לצאת איתך דייט?
"אני והאקס שלי נפרדנו לפני חצי שנה כי לא היה לי זמן והיה קשה לנהל את הקשר, אבל אם יש משהו שלמדתי זה שאם בן הזוג שלי באמת יאהב אותי וירצה להיות איתי אנחנו נמצא את הזמן. זוגיות זה המקום שלי לברוח מהחיים, גם אני רוצה מישהו לבוא ולהתרפק אצלו, שיחבק אותי כל פעם שאני מרגישה לא בסדר".

 

 

אז בינתיים בגילה הצעיר אזולאי עדיין נטולת חבר, אבל מי שכבר הפכה לאחת מחברותיה הטובות בתעשייה היא הסטייליסטית סנדרה רינגלר. בין השתיים מפרידות אמנם 31 שנים אבל נדמה שזה לא ממש מפריע לאזולאי. לטוקבקיסטים, כאמור, דווקא כן.

המגיבים אוהבים לטעון שהחברות בינך ובין סנדרה רינגלר היא צבועה ויח"צנית.
"גיל זה רק מספר, בין אם באהבה, בחברות או בעבודה. גם בגיל 16 אין שום סיבה שאני לא אהיה מספיק מקצועית או חברת נפש של סנדרה. הגיל באמת לא מעיד על כלום, רק האישיות. יש אנשים שגם עוד 15 שנה לא יבינו את מה שאני מבינה בגיל שש עשרה".

חברות נפש: קים אור אזולאי וסנדרה רינגלר בהשקת שיתוף הפעולה עם MAC | צילום: שוקה כהן
חברות נפש: קים אור אזולאי וסנדרה רינגלר בהשקת שיתוף הפעולה עם MAC | צילום: שוקה כהן

עוד שאלה שמטרידה את המגיבים ברשת היא מה עם הלימודים ובית הספר? כשהולכים בערב להשקות קצת קשה לקום לשעת אפס.
"אני מודה שהשנה היה לי מאוד קשה בבית ספר. בתחילת השנה הלכתי למורים ואמרתי להם שאני לא אוותר לעצמי ושלא יוותרו לי גם. הפסדתי המון ימי לימודים אבל עדיין סיימתי בהצטיינות יתרה. הכל מתחיל ומסתיים בסדר עדיפויות וההורים שלי חינכו אותי שלימודים זה מעל הכל".

ומה את אומרת למי שחושב שאת מצטלמת בצורה פרובוקטיבית, או לאנשים שאוהבים לכנות אותך "שטחית" ו"רדודה"?
"מי שרושם תגובות כאלה פשוט לא מבין מה קורה בדור שלנו. ג'ינס וחולצת בטן זה לא פרובוקטיבי. חוץ מזה, פרובוקטיביות זה לא מה שאני לובשת, אלא מה שאני משדרת, ואני משדרת רק את מי שאני ומה שטוב לי.
מי שחושב שאני רדודה ושטחית שיהיה לו בכיף, אנחנו כנראה לא משדרים על אותו הגל וזה בסדר. אני מבינה שלא תמיד כולם יאהבו אותי, לא כולם חייבים להסכים על הכל. צריך תמיד לזכור שביום שנהיה ניזונים מדעות של אחרים אנחנו לא נתקדם לשום מקום".