אופנה יומית: ראש ממשלת בריטניה תופיע על שער ווג

גולדה מאיר הופיעה על שער מגזין "את" כבר בשנות ה-60. תרזה מיי | צילום: GettyImages
גולדה מאיר הופיעה על שער מגזין "את" כבר בשנות ה-60. תרזה מיי | צילום: GettyImages

פריט החובה העונתי של פנדי, המעצב הבלגי השווה שמתחיל לעצב גם לגברים והמותגים הישראלים שנסגרים. כל מה שצריך לדעת על אופנה היום

88 שיתופים | 132 צפיות

 

1. אנה וינטור אמנם ידועה כמי שהביאה דמויות שאינן מתחום האופנה אל שערי ווג, ביניהן הילרי קלינטון ומישל אובמה, אבל תרזה מיי הבריטית היא ליהוק שהפתיע אותנו. ראש ממשלת בריטניה, האישה והנעליים המנומרות, צפויה לככב על שער גיליון אפריל של המגזין, בתמונה שצילמה אנני לייבוביץ'.

רק על זה מגיע לה שער. מתוך אוסף הנעליים המנומרות של תרזה מיי | צילום: GettyImages
רק על זה מגיע לה שער. מתוך אוסף הנעליים המנומרות של תרזה מיי | צילום: GettyImages

 

2. חמש שנים לאחר שהקים את המותג העצמאי שלו לנשים, מתחיל המעצב הבלגי סדריק שרלייר לעצב גם לגברים, והציג קולקציה מוצלחת בשבוע האופנה המתקיים השבוע במילאנו. בראיון שהעניק לווג, הוא מספר כי הוא מרגיש מוכן לצעד הבא וכי הוא סבור שאופנת גברים צריכה להיות נגישה מבחינה כלכלית. האם מחירי הקולקציה יתמכו בסברה הזו? נגלה בקרוב.

סדריק שרלייר, שבוע האופנה במילאנו | צילום: GettyImages
סדריק שרלייר, שבוע האופנה במילאנו | צילום: GettyImages

 

3. אמש (שני) הושקה בחנות סטורי במרכז שרונה קולקציה משותפת של מותג המשקפיים האיטלקי פרסול, שחוגג מאה שנות קיום, עם אמן הקליגרפיה הגדול פול אנטוניו, שהגיע לכאן מלונדון לרגל ההשקה. אנטוניו הוא קליגרף הבית של בית המלוכה הבריטי והמשקפיים שעיצב כוללים עיטורים שכמו נכתבו בעט נובע, בהשראת אמנות הקליגרפיה. מה שטוב לוויליאם וקייט, טוב לנו.
בחנויות סטורי בשרונה וברמת אביב וברשת איי אופטיק
טווח מחירים: 850-1,200 ש"ח

פרסול לסטורי | צילום: יח"צ
פרסול לסטורי | צילום: יח"צ

 

4. בחודש שעבר הודיעה המעצבת טל בק כי היא סוגרת את המותג שלה, ואתמול נודע כי גם המותג הישראלי Heartbreaker ייסגר בסוף החודש, לאחר 12 שנות פעילות. "השינויים בעולם האופנה – רשתות זולות, אאוטלטים ומעבר להכל ההיצע הזול באינטרנט – הפך את התחרות לבלתי אפשרית עבורנו – חברה קטנה עם אמירה אישית. העולם משתנה, גם אנחנו", נכתב בטון ישיר, חשוף ונוגע ללב בעמוד הפייסבוק של המותג. בשבועיים שנותרו עד הסגירה, יימכרו פריטי המותג בהנחות.

5. פריטי לבוש של מותגי על הופכים מפעם לפעם ללהיטי ענק ונראים פחות או יותר על כל שער מגזין ובכל הפקה. אחרי השמלות הסכריניות של גוצ'י וכובע הפרווה המגה מוגזם של לואי ויטון, עכשיו תורו של סוודר קרופ מפוספס של פנדי, מתוך קולקציית הקיץ. למרות שלא מדובר בפריט שמצדיק את הבאזז, הוא מופיע בגיליונות פברואר של InStyle, Elle, W, הארפר'ס בזאר, והיד עוד נטויה.

@harpersbazaarus Dec/Jan by Daniel Reira wearing : Fendi

A photo posted by Aamito Lagum (@aamito_lagum) on