אופנה יומית: תיקים שעשויים מהעור של אלכסנדר מקווין

החנות בלונדון לאחר היוודע דבר מותו | צילום: GettyImages
החנות בלונדון לאחר היוודע דבר מותו | צילום: GettyImages

איזו פאדיחה אסוס עשו ועל איזו נעליים אנחנו זוממות? כל מה שצריך לדעת על אופנה היום

88 שיתופים | 132 צפיות

 

1. באתר הקניות אסוס ידועים בזכות מגוון יחסית רחב של דוגמניות, ולכן התאכזבנו לראות את פדיחת האינסטגרם, במסגרתה עלתה תמונה של דוגמנית בעלת מידות ממוצעות לחלוטין, שתויגה תחת ההגדרה "דוגמנית פלאס סייז". לא תראו אותנו נופלות לשימוש בצמד המילים הטחון עד דק "נשים אמיתיות", אבל כן נגיד שהיופי מידות רבות לו, אז איך נפלו גיבורים. הקפשן, אגב, נערך לאור התגובות הזועמות.

2. יושבות? זה עומד להיות מוזר: מעצבת בשם טינה גורג'נק מתכננת להשתמש ב-DNA של אלכסנדר מקווין המנוח, המצוי בשיערות ראשו, כדי לפתח עור אנושי בתנאי מעבדה, שישמש אותה ליצירת קולקציית אקססוריז. עכשיו תשאלו למה, ומה לא בסדר איתה? ובכן, כל התשובות כאן.  

אלכסנדר מקווין | צילום: GettyImages
אלכסנדר מקווין | צילום: GettyImages

 

3. אחרי קולקציית הגמר המופלאה שהציג בשנה שעברה, חיכינו לראות מה צופן העתיד לבוגר שנקר הטרי אבישי ברגר. שמחנו לגלות שברגר התחיל לעבוד אצל המעצבת הלונדונית ויויאן ווסטווד, כחלק מצוות ה-Gold Label, שבימים אלה עומל על קולקציית אביב-קיץ 2017. ברכות. 

 

4. חם טירוף בחוץ, אנשים מדדים את דרכם בכפכפי גומי מבאסים, אבל אנחנו – בהשפעת המזגן המשרדי – מפנטזות על הסניקרס של They. מדובר במותג חדש מניו יורק, ששואב השראה מהאדריכלות היפנית. התוצאה המינימליסטית והמדויקת לפניכן, אנחנו זוממות על הזוג הורוד-לבן.

Two-Tone Blush White -Exclusive pre-orders available now 7/3 – 7/31! Shop link in bio.

A photo posted by THEY (@theynewyork) on