אופנה יומית: שלומית מלכה עושה הילרי קלינטון

מתוך פרופיל הטוויטר של אלי טהרי
מתוך פרופיל הטוויטר של אלי טהרי

כמה הרוויחה קים קרדשיאן בשביל סלפי בודד והתיעוד הנדיר של הפאשניסטות באיראן טרום המהפכה. כל מה שצריך לדעת על אופנה היום

88 שיתופים | 132 צפיות

 

1. בשבוע שעבר סיפרנו לכן ששלומית מלכה מככבת בקמפיין ארמני אקסצ'יינג', ועכשיו אוששו השמועות שהיא הפרזנטורית החדשה של אלי טהרי. טהרי, שהציג לראשונה לפני כשבועיים קולקציה בישראל, ועל פי השמועות יתחיל למכור גם בארץ, בחר לצלם את מלכה לקמפיין הסתיו שלו תחת הכותרת "גבירתי הנשיאה" (Madam President). בהתאם, מלכה מצולמת לכאורה בחדר הסגלגל בשמלה אדומה רבת רושם ובמסדרונות בחליפה מחוייטת שחורה, המשווה לה מראה של מי שאימצה את הטייטל החשוב בעולם. לחיי הילרי.

2. זה לא חדש שסלבס מקבלים סכומים מופרכים כדי לקדם מותגים באינסטגרם, אבל הנה שיא חדש: לפי האתר Page Six, הגברת קים לבית קרדשיאן הוטסה על ידי חברת Revolve Clothing במטוס פרטי להמפטונס, כשסביבה 25 שומרי ראש, והשתכרה 700 אלף דולרים טבין ותקילין בעבור תמונות סלפי ותו לא. לא בטוח שהנתונים מדויקים, אבל נראה שמדובר באסטרטגיה שיווקית חדשה, לפיה המותג לא מראה ללקוחותיו רק איך ללבוש את הבגדים, אלא גם איפה ללבוש אותם ואיך הם מדגישים את האישיות שלהם, כך לפי סמנכ"לית השיווק של המותג. קראנו וגיחכנו.

Back at it in the Hamptons with @Revolve #RevolveInTheHamptons A photo posted by Kim Kardashian West (@kimkardashian) on

3. אם היתה לנו מכונת זמן, היינו מבקשות ממנה לשגר אותנו רגע לסיקסטיז, מכל מיני סיבות, בין היתר כדי לבקר באיראן של טרום המהפיכה ולהבין מה העניינים שם. אוסף תמונות נדירות של הספריה הלאומית מתעד ביקור של הנסיכה הפרסית בבית ספר לעיצוב אופנה, שם היא פגשה נערות יהודיות עם עיניים בורקות שחלמו להלביש אותה, יום אחד. אבל חלומות לחוד ושנת 1979 לחוד.