אופנה יומית: שלומית מלכה מדגמנת לארמני

קמפיין ארמני אקסצ'יינג' | צילום: יח"צ
קמפיין ארמני אקסצ'יינג' | צילום: יח"צ

וגם: איימי שומר מדגמנת לווג ושוב עולה השאלה האם אופנה היא דבר טיפשי וחסר ערך. כל מה שצריך לדעת על אופנה היום

88 שיתופים | 132 צפיות

 

1. שלומית מלכה כל כך יפה בקמפיין הבינלאומי של ארמני אקסצ'יינג', המותג הנגיש מבית ג'ורג'יו ארמני, שכמעט נעלמו לנו המילים. הקמפיין, לסתיו-חורף 2017, צולם ברחובות ניו יורק על ידי צלם האופנה האיטלקי ריקרדו וימרקאטי, ובבסיסו ארבעה צעירים מוכשרים בתחומם: המוזיקאית האנגליה אליוט סאמנר, השחקן האנגלי גרג זלקין, הבמאי ואתלט האקסטרים האמריקאי ג'יי אלברז ומלכה שלנו, ההורסת.

2. ואם דוגמניות, הכירו את השם הלוהט – קלייר לרסן, שתפסה תנופה במהירות שיא ומככבת בכל המקומות הנכונים: בסט צילומים של סטיבן מייזל, על המסלול בתצוגת מוסקינו ואיפה לא. במבט ראשון קשה לדעת בבירור שהיא אישה, כך שהיא מתלבשת בול על הטרנד האנדרוגיני.

#FordWomen's Clare Larsen shoots with iconic phootgrapher #StevenMeisel for the May 2016 issue of @vogueitalia ???

A photo posted by FORD MODELS (@fordmodels) on

3. Refinery 29, אחד המקורות האהובים עלינו מעבר לים, מעלה לדיון סוגיה חשובה: מי אמר שאופנה היא נושא טיפשי וחסר ערך? שיחה בין שתי חברות מערכת מנסה לענות על שאלת ערכו של התחום ועל האופן בו הוא ממוסגר בתקשורת. הזדמנות טובה להיזכר גם בטור הדעתני של סגנית העורכת שלנו, אדר ריכטר, שהזדעזעה מההתנגדות החריפה לקייטנת האופנה שהוצעה לנערות בכותרות העיתונים.  

4. אחרי שכבשה את שער וואניטי פייר במאי ואת שער ווג ביולי (וגרמה למלכת הקרח אנה וינטור לעשות סטנדאפ), מככבת הסטנדאפיסטית איימי שומר על שער אוגוסט של מארי קלייר, באאוטפיט שתפס אותנו לא מוכנות. לאב יו, איימי.