אופנה יומית: שיתוף הפעולה של ליהי סגל ושירן מניה

קולקציית הקפסולה של ליהי סגל ושירן מניה | צילום: יח"צ
קולקציית הקפסולה של ליהי סגל ושירן מניה | צילום: יח"צ

הצצה ראשונה לקולקצייה של כריסטוף למייר ליוניקלו והאינסטגרם שצוחק על טיילור סוויפט. כל מה שצריך לדעת על אופנה יום

88 שיתופים | 132 צפיות

 

1. מעצבת התכשיטים ליהי סגל למותג Bleecker and Prince, ששמה נשמע רבות השנה, חברה לסטייליסטית שירן מניה ויחד הן יצרו מיני קולקציית קפסולה. עשרת הדגמים שמונה הקולקציה עשויים זהב ויהלומים ומכל אחד מהם יש חמישה פריטים בלבד. תוכלו לפגוש אותם ואותן בשבת הקרובה.
3.9, במלצ'ט 30 תל אביב, בין השעות 12:00-20:00
טווח מחירים: 900-5,500 ש"ח

2. מאז התמנה כריסטוף למייר למנהל האמנותי של יוניקלו אנחנו סקרניות לראות איזה פירות יניב המעמד החדש, לאחר שהקולקציה הקודמת – שעיצב עבור המותג במסגרת שיתוף פעולה, אכזבה אותנו. במבחן תא המדידה, זה לא היה זה. תמונות ראשונות מהקולקציה הראשונה של למייר כמנהל אמנותי נחשפו, ולשמחתנו היא נראית מוצלחת באופן שגרם לנו לתהות מי מבין מכרינו נוסע לחו"ל באוקטובר – זמן יציאתה לחנויות.

3. ספטמבר ידוע כחודש בו קובעים מכתיבי דעת הקהל באופן נחרץ וחד משמעי מה ראוי ללבוש וממה יש להתרחק. אחד ממקורות האינפורמציה האהובים עלינו מעבר לים, Refinery 29, החליט לחצות את גבולות התלם ויחגוג בשבועות הקרובים את כל מה ומי שקורא תיגר על המוסכמות: המוחות החתרניים, החושבים העצמאיים, אלה שמעדיפים לצפצף על החוקים.  בתור התחלה, התבקשו אנשי התעשיה, ביניהם מעצבי אופנה, לחלוק טיפ שקיבלו לאורך השנים, שבמבט ביקורתי – התברר כקשקוש מוחלט. התשובות המעניינות כאן.

4. נסיים עם קצת פארודיה איכותית לנשמה: השחקן טום לנק מתהדר בחשבון אינסטגרם משעשע למדי, בו הוא מתחפש בכל פעם לדמות ידועה אחרת (מטיילור סוויפט, דרך בלייק לייבלי ועד ביורק), כשאת הבגד שהיא לובשת הוא מכין בעצמו מחומרים לא שגרתיים, ביניהם כוסות חד פעמיות. DIY  במיטבו. הכל כאן.