אופנה יומית: שובו של הדרס קוד

פטיט פואה לדרס קוד | צילום: רותם לבל
פטיט פואה לדרס קוד | צילום: רותם לבל

מי ירענן לנו את המתלחה השנה ביריד האופנה הישראלי, כמה עולה חפיסת הסיגריות של Vetements ומי שבר את החרם על מלניה טראמפ? כל מה שצריך לדעת על אופנה כרגע

88 שיתופים | 132 צפיות

 

1. היום (חמישי) ייפתח יריד הדרס קוד, שמציע לכל הקצרות בזמן הזדמנות לערוך בו קנייה מרוכזת של פריטי מעצבים ישראלים. בגלריית דובנוב התל אביבית יצטופפו למעלה מ-50 מעצבי אופנה ואקססוריז שיציגו את הקולקציות שלהם לעונה הנוכחית, עליהן יוענקו עד 30% הנחה, ופריטים מעונות קודמות. לצד מעצבים ותיקים המשתתפים ביריד באופן קבוע, יש כמה שחקנים חדשים שכדאי לשים לב אליהם: אתא, שקם השנה לתחיה (ספוילר: ראיון עם המעצבת יעל שנברגר תוכלו למצוא בגיליון דצמבר שיצא ממש בקרוב); מותג הלנז'רי הענוג Petit Pois, מותג התכשיטים האדג'י והבועט Born From Rock ו-Portay של דני ויסטרה.
גלריית דובנוב, דובנוב 8, ת"א, עלות כניסה 15 ש"ח
24.11 חמישי: 17:00-21:00, 
25.11 שישי: 10:00-17:00, 26.11 שבת: 10:00-20:00

born from rock לדרס קוד, 440 ש"ח | צילום: איליה מלניקוב
born from rock לדרס קוד, 440 ש"ח | צילום: איליה מלניקוב

 

 

2. בין המעצבים הצעירים שיציגו ביריד נמנה גם אלישע אברג'יל, שישתתף בו בפעם השניה. קפצנו לראות את הקולקציה החדשה בחנות שנפתחה לפני כחמישה חודשים בלילנבלום וחזרנו מחויכות. לאברג'יל כתב יד לא שגרתי בזירת האופנה הישראלית, המתאפיין בצבעוניות נועזת, בגזרות מורכבות, בשילובי בדים ומרקמים ובהשפעות ספורטיביות בולטות. כך למשל, בקולקציה חליפה המשלבת בין קווילט ולאמה (אריג ששזורים בו חוטים מטאליים) המורכבת מחצאית מיני וז'קט בגזרת A; בגדי גוף מניאופרן עם פרינטים מקוריים; ז'קט מפוסל מרשת כפולה בגימור עור ושמלת מעיל זהובה. מעבר לחומרים האיכותיים ולגזרות המוקפדות – בולטים אצל אברג'יל רמת תפירה וגימור שאין דומים להם בקרב מעצבים מתחילים. הבגדים תפורים כל כך יפה, שמתחשק לנו ללבוש אותם הפוכים כדי שכולם יראו.
1,300-6,000 ש"ח, לילנבלום 20 תל אביב

מתוך קולקציית חורף 2016 של אלישע אברז'יל
מתוך קולקציית חורף 2016 של אלישע אברז'יל

 

3. חיכינו שמישהו יואיל בטובו להגיב – לכאן או לכאן – לחרם על מלניה טראמפ (המעצבת האמריקאית סופי טילט, האהובה במיוחד על מישל אובמה, צייצה כי היא מסרבת לעצב למלניה) והנה זה קרה. בראיון ל-WWD, אמר טומי הילפיגר שמלניה היא אישה יפה מאוד שכל מעצב צריך להיות גאה להלביש.

טומי הילפיגר | צילום: by Jamie McCarthy ל-GettyImages
טומי הילפיגר | צילום: by Jamie McCarthy ל-GettyImages

 

4. Vetements מצחיקים אותנו. אחרי שהוציאו שרשרת שהתליון שלה מיועד לאחסון צמחים המגולגלים בתוך נייר ומשפיעים על המוח, עכשיו הגיעה תורה של חפיסת סיגריות מתכתית ומעוצבת שמחירה – תנשמו – 770 דולרים. vetements, מחיר 770 דולר להשיג ב- lagarconne

vetements, מחיר 770 דולר