אופנה יומית: ריהאנה עוברת ללקשרי

מתוך עמוד האינסטגרם של chopard
מתוך עמוד האינסטגרם של chopard

איזה מותגים כיפים מצטרפים לנומרו 13, מה חשבנו על קולקצית הקיץ של המעצבת לארה רוסנובסקי ומהו שיתוף הפעולה המסקרן והיוקרתי של ריהאנה? מבזק אופנה של הביוקר

88 שיתופים | 132 צפיות

 

1. ביקרנו בבוטיק האופנה נומרו 13 בנווה צדק, שמייבא למעננו גודיז העולם, וכמו תמיד גם העונה הנוכחית מצאנו מגוון רחב של פריטים צבעוניים בניחוח פריזאי שנבחרו בפינצטה על ידי הבעלים אליז ג'וליארד, פרי מתפרתם של מותגים אירופאיים כמו פול אנד ג'וApc אנטיק בטיק ו-Carven. העונה מצטרפים ממתקים חדשים ביניהם המותג היוקרתי La perstic quiston עם פריטי משי במראה טלאים; חליפות פיג'מה של מישל קליין שהיה בעבר מנהל אמנותי אצל גי לרוש; ו-Atelier Barn, מותג בגדי ילדים מופלא שמתאים במידותיו עד גיל 18 ולכן גם אמהות במידות פטיט יכולות ללבוש.
350-2,750 ש"ח, שבזי 13 תל אביב

מישל קליין בנומרו 13 | צילום: יח"צ חו"ל
מישל קליין בנומרו 13 | צילום: יח"צ חו"ל
FORTE FORTE בנומרו 13 | צילום: יח"צ חו"ל
FORTE FORTE בנומרו 13 | צילום: יח"צ חו"ל

 

2. בהמשך, ביקרנו בביתה היפהפה של לארה רוסנובסקי ברמת החייל, שם בחרה המעצבת להציג את קולקציית הקיץ שלה. רוסנובסקי מספרת כי מאחורי הקולקציה עומדים זכרונות מרוסיה, שם בחרה גם לצלם את הקמפיין. "גדלתי במוסקבה בבית אריסטוקרטי עם אמא כנרית ופסנתר ענק. ומצד שני מדובר בתפר בין תקופות – רוסיה הצארית והמהפיכה הקומוניסטית, שהביאה איתה וייב נוקשה והרבה פחות רומנטי", היא מספרת. הקולקציה מבטאת היטב את הדואליות הזו. מצד אחד נראים בה פריטים בעלי קריצה מובהקת לנוסטלגיה חולמנית, כמו אוברול שהוא טייק על שמלות סרפן של ילדות ונלבש עם חולצת קרפ נשפכת, או פריטים מודפסים בהשראת בגדי ילדים, ומנגד פריטים המצטטים בגדי ספורט המזוהים מאוד עם השלטון הסובייטי, כמו ז'קטי בומר רקומים או מכנסיים בהשראת טריינינג עם אמרות זהובות. בתוך כל אלה, בולטת החותמת האייקונית של רוסנובסקי של פסיפס של הדפסים ורקמות החובר אל גזרות רחוקות מהגוף. העונה, מציעה המעצבת גם קולקציית קפסולה לילדות העונה לשם Mini Me וכוללת את כל האלמנטים המזוהים איתה, רק בקטן.
790-2,600 ש"ח, בחנויות המעצבת

מתוך קולקציית הקיץ של לארה רוסנובסקי | צילום: ליה גולדמן
מתוך קולקציית הקיץ של לארה רוסנובסקי | צילום: ליה גולדמן
מתוך קולקציית הילדים של לארה רוסנובסקי | צילום: ליה גולדמן
מתוך קולקציית הילדים של לארה רוסנובסקי | צילום: ליה גולדמן

 

3. ריהאנה כבר הוכיחה שכל דבר שהיא נוגעת בו הופך לזהב: הקולקציות שלה לפומה נחטפות עוד לפני שנחתו על המדף; שיתופי הפעולה שלה עם Stance Socks זוכים להייפ מטורף ואם הספקתן לשכוח היא שיתפה פעולה בעבר הלא רחוק גם עם דיור בגזרת משקפי השמש. לאור כל אלה, רירי מרימה גבוה ועוברת לדבר האמיתי – יהלומים. שיתוף הפעולה הבא שלה יהיה עם מותג התכשיטים השוויצרי Chopard, וקולקציית הקפסולה בעיצובה תושק במאי בפסטיבל קאן. בקולקציה שני חלקים, אחד גיאומטרי ומינימליסטי יותר, והשני עשיר ועמוס שנדלירים. המחירים מתחילים מ-1,460 דולר ומטפסים גבוה.