אופנה יומית: ריהאנה בלי גבות

מתוך הקליפ Sledgehammer של ריהאנה | צילום מ-YouTube
מתוך הקליפ Sledgehammer של ריהאנה | צילום מ-YouTube

מה גרם לריהאנה להוריד את הגבות, מי הישראלית שעפה על ג'סטין טימברלייק ואיזו להקה מקומית זכתה לפירגונים בניו יורק טיימס? כל מה שצריך לדעת על אופנה היום

88 שיתופים | 132 צפיות

 

1. בין קיטור אחד על החום הבלתי נסבל למשנהו, הבחנו בתמונה שהעלתה הדוגמנית שני זיגרון לאינסטגרם עם ג'סטין טימברלייק. ככה, לכאורה בנונשלנט, בלי הרבה הסברים. הרמנו טלפון לסוכנת שלה אלינור שחר, שהסבירה לנו שהשניים מצטלמים יחד לקמפיין המותג וויליאם ראסט של טימברלייק, בנשוויל טנסי. את המותג הקים טימברלייק יחד עם חברו טרייס והוא נקרא על שם שמות המשפחה של הסבים שלהם.

My work partner for today ??✌?️ Soon @justintimberlake

A photo posted by Shani Zigron (@shanizigron) on

2. תשומת ליבכן לטרנספורמציה שעברה ריהאנה, עכשיו היא חייזרית. ביום חמישי הגיח לאוויר העולם הקליפ החדש שלה לשיר "Sledgehammer" – בלדה שנכתבה על ידי סיה ותהיה שיר הנושא בסרט שיצא בקרוב "Star Wars: Beyond". במסגרת הטרנספורמציה לריהאנה אין גבות, מה שכן יש לה זה קעקועי פנים בשפע ושמלה כתומה שנראית כמו פרפרזה לטוגה, ועוצבה על ידי ריק אוונס. בהיעדר רפרנס קונקרטי, נשמח לחשוב שככה נראים חייזרים.

3. אחרי שווג פרגנו להן על הסטייל, זוכות האחיות הכי קוליות בבלוק – להקת A-WA, לכתבה מפרגנת בניו יורק טיימס. כששני מקורות כאלה מרעיפים שבחים, אפשר רק להשמין מנחת.

4. מותג ההלבשה התחתונה האיטלקי לה-פרלה יימכר בשני סניפים של פקטורי 54 וזאת הפעם הראשונה שמציעה הרשת הלבשה תחתונה. העונה, לוקחים בלה פרלה את האנדר וור לכיוון האפר וור ומציעים פריטים שאפשר ללבוש גם בחוץ, כמו גופיית משי וחולצת פיג'מה עשויות לעילא, שמתכתבות עם טרנד הפיג'מות הלבישות.
טווח מחירים: 209-1999 ש"ח
בסניפי רמת אביב וארנה בלבד

לה פרלה, 1,190 ש"ח | צילום: שרבן לופו
לה פרלה, 1,190 ש"ח | צילום: שרבן לופו