אופנה יומית: שיטת המשלוחים החדשה של אסוס

ASOS | צילום: יח"צ
ASOS | צילום: יח"צ

הגלריה שלא תרצו לפספס והפירסינג שכל אחד יכול לעשות. כל מה שצריך לדעת על אופנה היום

88 שיתופים | 132 צפיות

 

1. ספר חדש בשם "(Fendi Roma (Legends" שייצא בסוף אוגוסט יעמוד על השינויים והתהליכים שעבר המותג האיטלקי פנדי – מהרגע בשנות העשרים בו הוא יוסד כחנות למוצרי עור ופרווה, דרך הימים בהם הגדיר מחדש את משמעות המילה "בגט" (ע"ע תיקי הבגט המפורסמים) ועד היום – עם קרל לגרפלד כמנהל קריאייטיבי וכל המשתמע מכך. ברקע, מהדהדת השפעת העיר רומא על כל ההתרחשויות. בימים בהם פלח נכבד מהאוכלוסיה יקנה ספרי לימוד, אנחנו חושבות שספרי היסטוריה של האופנה הם יותר מקריאת חובה.

קנדל ג'נר בתצוגת הקוטור שציינה 90 שנה למותג פנדי | צילום: GettyImages
קנדל ג'נר בתצוגת הקוטור שציינה 90 שנה למותג פנדי | צילום: GettyImages

 

2. אתן ממש רוצות לראות את גלריית התמונות הזו של הצלם אסף ליברפרוינד, שמתעד אופנת רחוב. הפעם הוא נסע לשבוע האופנה בקופנהגן – מעוז העיצוב הסקנדינבי, ולכד בכשרון לוקים שעוררו בנו חשק להתלבש.

3. פירסינג הוא טרנד רווח, ולמי שפספסה – לא מדובר בפירסינג אמיתי הדורש חירור, כי אם בטוויסט עיצובי לקישוט בגדים ואביזרים – כמו למשל קולקציית התיקים הזו של JW Anderson. קולקציית ההלבשה התחתונה של המותג הצעיר The End לוקחת את המגמה צעד קדימה ומביאה אותה אל מתחת לבגדים.

4. האם סופסוף החבילות שהזמנתן מאסוס יגיעו אליכן בזמן? אחרי תקופה ארוכה בה נאלצנו להמתין שבועות ארוכים למשלוח המיוחל (בחסות הברדק המשווע בדואר ישראל), החליטו באסוס לשנות את השיטה ולעבוד באופן ניסיוני עם חברת שילוח שתביא את הסחורה ישירות למפתן ביתכן. לאור השינוי חבילה בעלות של למעלה מ-75 דולר תחויב בתשלום מכס – היות ובחברות השילוח, בניגוד לדואר, כל חבילה נבדקת. ביומיים האחרונים געשה הרשת סביב חיובים מיותרים לכאורה שבוצעו על ידי אסוס, עבור משלוחים ששווים נמוך מהסכום המדובר. לקחנו על עצמנו לברר את הנושא מקרוב, התשובות – בהמשך.