אופנה יומית: קולקציית הקרוז של מאיה נגרי

קולקציית קרוז של מאיה נגרי | צילום: תום מרשק
קולקציית קרוז של מאיה נגרי | צילום: תום מרשק

ההודעה המסעירה של סטלה מקרטני, המעצב שלא הביא אותנו לסיפוק מלא והארמון של קרל לגרפלד. כל מה שצריך לדעת על אופנה היום

88 שיתופים | 132 צפיות

 

1. בתזמון מדויק עם עונת תצוגות הריזורט מעבר לים, מוציאה מאיה נגרי קולקציית קרוז, שנועדה במקור לנסיעות אך לגמרי תתאים למי שנשארת במחוזתינו. בתפריט: שמלות ערב בצללית צרה, חליפות קרפ נשפכות, אוברולים ושמלות נונשלנטיות שיתאימו גם לבוקר משרדי. צבעי הקולקציה הם שחור, לבן, ניוד ונייבי, האווירה הכללית נקיה והגימורים מוקפדים כתמיד. הופתענו לגלות מספר פריטים מבדים נצמדים ושקופים באיזור הישבן והבטן, שמעלים תהיה מי מלבד הדוגמנית תוכל ללבוש אותם.
590-1,890 ש"ח, בחנויות המעצבת.

2. אפרופו נסיעות: אם אתן מתכננות נסיעה לפירנצה הקיץ, נשמח אם תגשו בשמנו לבדוק את תערוכת הצילומים החדשה של קרל לגרפלד, שמתקיימת בלוקיישן סופר שווה כשלעצמו – הארמון היפהפה מתקופת הרנסאנס Pitti Palace.

3. אנחנו מאוד אוהבות את העבודה של סטלה מקרטני ולכן שמחנו לשמוע שהדיווחים ששמענו בפברואר הפכו להודעה רשמית – הגברת מתחילה לעצב גם לגברים. הקולקציה הראשונה תוצג בנובמבר הקרוב ותגיע לחנויות בתחילת דצמבר, בהתאם לשיטת ה- See now, buy ,now שהפכה לפופולרית. מחכות לראות את האב הגאה בחליפה מהממת.

4. עזיבתו של הדי סלימן, כנראה המעצב המשפיע בעשור האחרון (האיש שהחזיר את הסקיני ג'ינס, למי שפספסה), את בית האופנה סן לורן עוררה סקרנות גדולה לגבי הויז'ן האומנותי החדש שיבסס המעצב הנכנס אנתוני וקארלו. רמזים ראשונים עלו לאחרונה לחשבון האינסטגרם של המותג (שהתכנים הקודמים בו נמחקו לאחר עזיבתו של סלימאן), אבל השאירו אותנו מאוד לא מסופקות. איפה הבגדים?