אופנה יומית: צילומי העירום של בלה חדיד

מייקל קורס | צילום: יח"צ
מייקל קורס | צילום: יח"צ

קלואי קרדשיאן עושה אקזיט ולמה מעצבי אופנה שחורים עדיין זקוקים לתערוכה משלהם? כל מה שצריך לדעת על אופנה היום

88 שיתופים | 132 צפיות

 

1. בבית מייקל קורס התחילו לעצב תיק מצלמה אפוף ריח וינטג' במסגרת שיתוף פעולה עם חברת פוג'י, כשמישהו מחברי הצוות הגה רעיון – למה לא לעצב גם את המצלמה עצמה? מדובר במצלמת פולארויד זהובה ומשוכללת, עם פונקציות שלא ראינו בעבר – ביניהן מוד סלפי שנבדק על ידי חברי המערכת והוגדר כמוצלח. המצלמה, כמו גם התיקים שזכו לשם Scout handbag (בגווני שרי, שחור וחום) נמכרים בחנות המותג במסגרת קולקציית הולידיי שכולה בלינג בלינג.
תיק 1399 ש"ח, מצלמה 599 ש"ח, להשיג בחנות ברמת אביב

מייקל קורס | צילום: יח"צ
מייקל קורס | צילום: יח"צ

 

2. ג'יג'י חדיד היא אמנם דוגמנית השנה, אבל האחות בלה לא עושה פחות רעש. אם טרם ראיתן את השער שלה ל-Paper Magazine זה ממש הרגע, וספוילר – הוא כולל בלונד פלטין, תועפות של אדג' ובתמונות ההפקה – גם לא מעט עירום. בראיון למגזין הגיבה הדוגמנית לביקורת על המשקל שלה ("אני מרגישה הכי בריאה שהרגשתי מזה זמן רב") וסיפרה כי היא פוזלת לכיוון של קריירת משחק. קארה דלווין, מאחוריך.

3. נכון, אנחנו פחות בעניין של מספרים ויותר בעניין של מילים, אבל היינו חייבות רגע להתייחס לעובדה שקו הדנים החדש של קלואי קרדשיאן – Good American – רשם מכירות של לא פחות ממיליון דולר ביום ההשקה. מדובר במותג חובב קימורים שבאג'נדה שלו קידום הנושא של דימוי גוף חיובי ובהתאם בחשבון האינסטגרם שלו מופיעות נשים מכל קצוותיה של קשת המידות. תוסיפו לזה את שם המשפחה המיוחס והרי מתכון לשובר קופות.

4. השנה היא אוטוטו 2017 ועדיין, מעצבי אופנה שחורים נזקקים לתערוכה משלהם. למה? ב-FIT, שם מתקיימת התערוכה, הסבירו כי המטרה היא לחשוף את מגוון המעצבים כהי העור, לחגוג את פועלם ולהראות את מגוון הסגנונות הרחב שלהם והעובדה שהם לא דובקים באסתטיקה אחת. ובכן, ההסבר רק הרגיז אותנו יותר.