אופנה יומית: פארל וויליאמס עושה היסטוריה

Chanel's Gabrielle | מודעת הקמפיין של פארל וויליאמס
Chanel's Gabrielle | מודעת הקמפיין של פארל וויליאמס

חידושים היסטוריים מבית שאנל, קארה דלווין לוחמת צדק והמעצבת הראשית של קלואה נחשפת. אחרי שנרגעתן מפורים - הנה כמה חדשות אופנה שיסעירו אתכן

88 שיתופים | 132 צפיות

 

1. החלל הפריזאי Palais Galleria, שמתארחות בו תערוכות אופנה, צפוי להפוך למוזיאון האופנה הקבוע הראשון בצרפת. הקמתו נעשית בין היתר בזכות שאנל, שתרמו מיליוני דולרים לטובת ההקמה. ההשקה צפויה אי שם ב-2019, אבל עד אז מובטחות תערוכות מסקרנות, ביניהן תערוכה העוקבת אחרי הקריירה של כריסטובל בלנסיאגה, שהקים את בית האופנה הידוע, שתעבור במאי למוזיאון האופנה הידוע בלונדון Victoria and Albert.

2. עכשיו זה רשמי: המעצבת החדשה של קלואה היא נטשה רמסיי לוי, לשעבר יד ימינו של ניקולה גסקייר בלואי ויטון. רמסיי לוי תחליף את קלייר וויט קלר, שתחילה נטען כי היא עוזבת את בית האופנה הפריזאי כדי להקדיש את כולה למשפחתה שחיה באנגליה, ואילו עכשיו – מרחפות שמועות על כך שהיא עוברת לברברי או לסלין. האפשרות שתחליף את פיבי פילו (שהיתה בעבר המעצבת הראשית של קלואה והיום מנצחת בגאון על סלין) כנראה  תדיר שינה מעינינו.

3. סדרה דקומנטרית חדשה תראה אור בקרוב, פרי שיתוף פעולה בין קארה דלווין לפומה וארגון Girl Up של האו"ם, במסגרתה נסעה דלווין לאפריקה כדי לספר את סיפורן של אלה שקולן לא נשמע.

4. לא מזמן סיפרנו לכן שקרל לגפלרד ליהק את פארל וויליאמס לקמפיין התיקים החדש של שאנל, ליהוק לא שגרתי אבל גם לא מאוד מפתיע עבור מי שמכיר את מוחו הקודח של המעצב. זאת הפעם הראשונה שגבר מופיע במודעה לפרסום תיקים של המותג, והתמונות, כמובן, צילמו על ידי לגרפלד עצמו. בסוף השבוע נחשפו תמונות ראשונות מהקמפיין, שצפוי לצאת באפריל.

Chanel's Gabrielle | מודעת הקמפיין של פארל וויליאמס
Chanel's Gabrielle | מודעת הקמפיין של פארל וויליאמס