אופנה יומית: פארל וויליאמס ידגמן לשאנל

פארל וויליאמס | צילום: GettyImages
פארל וויליאמס | צילום: GettyImages

אסוס גורמת לנו להרים גבה (שוב) והחבר של ג'יג'י חדיד משיק קולקציית קפסולה. כל מה שצריך לדעת על אופנה היום

88 שיתופים | 132 צפיות

 

1. הערב (חמישי) תיפתח בדיזנגוף סנטר תערוכה של צלם אופנת הרחוב אסף ליברפרוינד, המשוטט בארץ ובעולם בזמן שבועות האופנה ולוכד בעדשתו ברוב כישרון רגעים ספונטניים, אותנטיים ומסקרנים של סטריט סטייל. בעוד בעולם מדובר בתחום מפותח, שהפך לחלק בלתי נפרד מהסיקור באתרי האופנה, בארץ ליברפרוינד הוא הצלם היחיד שעשייתו מתמקדת באופנה מזווית זו. התערוכה מוצגת במתחם בוטיק המעצבים והיא פתוחה לקהל הרחב עד ה-5 בפברואר. שווה הצצה. הכניסה חופשית.

צילום: אסף ליברפרוינד
צילום: אסף ליברפרוינד
צילום: אסף ליברפרוינד
צילום: אסף ליברפרוינד

 

2. בערך אחת לחודש משחררים קברניטי אסוס פריט שגורם לגבות להתרומם – כנראה כחלק מאסטרטגיית יח"צ שבבסיסה רצון לעשות קצת רעש. בפעמים הקודמות היו אלה זנבות של דינוזאורים ותחתונים עשויים טול שקוף מדי, והפעם, קבלו אותה – מדובר בקולקציית צ'וקרס (שרשראות קולר) המיועדות לגברים. אם תשאלו אותנו, הטרנד חובק הגרוגרת היה מאוס מספיק גם כשהוא יועד לנשים ואין צורך להרחיב את ההיצע.

צילום מתוך ASOS
צילום מתוך ASOS

 

3. ואם גברים – זיאן מאליק, חבר One Direction בדימוס ובן הזוג של ג'יג'י חדיד בהווה, משיק קולקציית קפסולה גברית בשיתוף עם מעצב הנעליים האיטלקי Giuseppe Zanotti. הקולקציה מונה ארבעה דגמים – סניקרס ומגפונים, ואם לנסח זאת בעדינות – ראינו יפות ממנה. הרבה. 795-1,295 דולר, החל מסוף ינואר באתר המעצב.

4. קרל לגרפלד ידוע בליהוקיו המופתיים לשאנל, שכוללים בין היתר יפהפיות כמו קארה דלווין, קריסטן סטיוארט וקרולין דה מגרה. אחרי שאמרנו את זה, נספר שלקמפיין התיקים החדש של המותג לוהק לא אחר מפארל וויליאמס, שכבר צעד בעבר על מסלול תצוגה של שאנל בז'קט טוויד אייקוני. זאת הפעם הראשונה שגבר מופיע במודעה לפרסום תיקים של שאנל, והתמונות, שצילם לגרפלד עצמו, ייחשפו באפריל הקרוב.

5. אחרי שסיפרנו לכן ש-2016 היתה תור הזהב של המעצבים הסובייטים, ובראשם דמנה ואסליה וגושה רובצ'ינסקי, מי שמעוניינת להעמיק את הידע בנושא מוזמנת לעיין בכתבה בווג, המנמקת את כל הסיבות בגללן הם לא יעלמו לשום מקום גם בשנה הנוכחית.

מתוך תצוגת קיץ 2016 של רובצ'ינסקי | צילום: GettyImages
מתוך תצוגת קיץ 2016 של רובצ'ינסקי | צילום: GettyImages