אופנה יומית: עיצוב הבית של H&M מגיע לארץ
הקמפין ההיסטרי של H&M, בוטגה ונטה עושים גוצ'י והבלאק פריידי מסרב להסתיים. כל מה שצריך לדעת על אופנה היום
1. בתיבת המייל שלנו נחת סרטון הקמפיין של H&M לחורף 2016, שבויים על ידי לא אחר מבמאי סרטי הקאלט ווס אנדרסון ומככב בו השחקן אדריאן ברודי ("הפסנתרן"), שכיכב בעבר בכמה מסרטיו. בסרטון מוצגים הטרנדים לעונה הקרובה, ולמרות שהתוכן כאן הוא במשקל נוצה, הסגנון של אנדרסון מאוד נוכח בו: רטרו, סימטרי ומתוק, אבל עם טוויסט אדג'י.
2. ואם כבר H&M – הבוקר יצאה הודעה רשמית לפיה במרץ הקרוב יושק בארץ קונספט H&M Home, כלומר פריטי עיצוב לבית. החנות בקניון עזריאלי תורחב ותהיה הראשונה בה תוכלו למצוא את הפריטים. יוצגו בה פריטי טקסטיל ודקורציה לאיבזור הבית כולו – מהאמבטיה, דרך חדרי השינה ועד המטבח והסלון.
3. קפצנו לבוטיק של הילית מור בנווה צדק וקיבלנו סחרחורת מהסוג הכי חיובי שקיים. תמהיל הפריטים מגוון ואינו שגרתי – החל מסוודרים שכל ארון צריך ועד פיסים אוונגרדיים בהרבה, ביניהם פריטים מפרווה סינטטית או כאלה ששזורים בהם פאייטים ושאר מנצנצים. לצד מותגים ידועים כמו דולצ'ה וגבאנה, מיו מיו או קרל לגרפלד, אפשר למצוא שם מעצבים איזוטריים בהרבה, כמו Anne and the crwd הקוריאנית, שהשמלות שלה הרטיטו את ליבנו. טווח המחירים אינו נמוך בשום אופן אך הוא רחב מאוד – 259-4,000 ש"ח.
שבזי 47 תל אביב
4. בהמשך, ביקרנו בחנות המותג Mizo הממוקמת באותו רחוב, שבלי ששמנו לב, צברה ותק של 14 שנים. הקולקציה שיצרה המעצבת ענבל בן זקן העונה כוללת הרבה אלמנטים אלכסוניים – ביניהם מכנסיים שנגזרו באלכסון בקרסול או שמלה עם פנסים אלכסוניים. לצידה, נמכרת בחנות קולקציית קפסולה מצומצמת לגברים. כמו תמיד אצל בן זקן, המגיעה מעולם המחול, אלה בגדים המאפשרים תנועה ורחוקים ממגמות אופנתיות. אהבנו במיוחד שמלת כותנה בעלת צווארון גולף וכפתרה אחורית ושמלת פוטר שנעים להתכרבל בה.
299-1,500 ש"ח, שבזי 51 תל אביב
5. אם נשאר לכן כוח לשופינג אחרי בלאק פריידי וסייבר מאנדיי (ברור שנשאר) – דעו שבאתר האהוב עלינו Theoutnet (אתר האאוטלט של נט-א-פורטר) פצחו בקלירנס – עוד הנחה על פריטי מעצבים שמלכתחילה היו בהנחה.
6. התמוססות השיטה המקובלת בעולם האופנה (הפרדה בין תצוגות גברים ונשים, הפרדה בין חורף וקיץ והצגת קולקציות כחצי שנה לפני שהן מגיעות בפועל לחנויות): ממשיכה: אחרי גוצ'י, הבאים להציג קולקציה נשית וגברית על מסלול אחד הם בוטגה ונטה. החל מ-2017, יקיים המותג מדי שנה שתי תצוגות בלבד.