אופנה יומית: עולם האופנה סופד לג'ורג' מייקל

ג'ורג' מייקל | צילום: GettyImages
ג'ורג' מייקל | צילום: GettyImages

חגית טסה ודורין פרנקפורט מיישרות קו, יוסף מצטרף לשבוע האופנה והמותג הבריטי superdry עושה עליה. כל מה שצריך לדעת על אופנה היום

88 שיתופים | 132 צפיות

 

1. מהרשת הבריטית Superdry הודיעו כי הם צפויים להקים שלוש חנויות בישראל במהלך 2017, שמיקומן המדויק עוד לא ידוע. מדובר במותג סטריט קז'ואלי וספורטיבי, שמרחיב את טווח האפשרויות העומדות בפני מי שמחפשת פריטים פרקטיים, קשובים למגמות אופנתיות, באיכות לא רעה ובמחירים נגישים.
טווח מחירים 100-1,600 ש"ח

Cocktails in town or dates in the city, black jeans are your friend.

A photo posted by Superdry (@superdryglobal) on

2. בשבוע שעבר סיפרנו לכן מי יהיו המעצבים והמותגים שיציגו בשבוע האופנה גינדי תל אביב, שייערך בסוף ינואר. אתמול נודע לנו כי ברגע האחרון, הצטרף המעצב יוסף פרץ לרשימה. קולקציית החורף הנוכחית של המעצב מונה דגמי יוניסקס ולכן לא נופתע אם גם על המסלול יצעדו גברים לצד נשים. מה שבטוח, אנחנו צופות דרמה.  

קולקציית החורף של יוסף | צילום: בנימין אדם
קולקציית החורף של יוסף | צילום: בנימין אדם

 

3. שתי מעצבות ותיקות, דורין פרנקפורט וחגית טסה, מיישרות קו עם 2017 ומשיקות אתרי מכירות לראשונה. למרות שמדובר במעצבות בעלות פריסה ארצית מרשימה, שופינג מהספה הוא תמיד אופציה שכדאי שתהיה. שני האתרים מאופיינים היטב ומקיימים חווית גלישה נעימה ויעילה, מוזמנות להתרשם בעצמכן.  

 4. המעצבת הצעירה דורין תורג'מן לא מתחייבת לעמוד מאחורי מותג אופנה אחד ויחיד, אלא ממציאה את עצמה בכל פעם מחדש בהתאם לחשק. ב-2014 הרשימה אותנו עם Cat Claw – מותג סווטשירטים רקומים בעבודת יד, שנה לאחר מכן השיקה את Wild W – שכלל בעיקר חולצות טישרטים מאוירו, ועכשיו היא מבשרת על After Practice – מותג בייסיק שכולל וריאציות לבגדי פנאי כמו טריינינג, טישרט וחצאית באותה רוח. הגוונים השולטים בקולקציה הם שחור, לבן, אפור מלאנז', בורדו ופודרה, הבד הרווח הוא כותנה והמחירים אינם נמוכים. כבודו של בייסיק במקומו מונח, אבל אנחנו מקוות לראות את תורג'מן חוזרת אל עבודות היד המורכבות, מהן הכל התחיל. טווח המחירים: 290-1,299 ש"ח באתר המעצבת

דורין תורג'מן | צילום: מיכאל טופיול
דורין תורג'מן | צילום: מיכאל טופיול
דורין תורג'מן | צילום: מיכאל טופיול
דורין תורג'מן | צילום: מיכאל טופיול

 

5. מעצבי אופנה רבים ספדו לג'ורג' מייקל, שהלך לעולמו אתמול (שני) במפתיע. סטלה מקרטני פרסמה בחשבון האינסטגרם שלה תמונה תחת הקפשן "ג'ורג'… עוררת בי השראה, מילאת את החדר ללא שמץ של התנצלות ומילאת את הילדות שלי בכאלה רגעי קסם… אני כל כך עצובה שעזבת אותנו עם עצב בנשמותינו, אני גאה שהכרתי אותך". מארי קטרנצו הוסיפה: "תודה על המוזיקה ועל שהיית חלק מהילדות שלי וגרמת לי לרקוד כל הזמן", ואילו דונטלה ורסאצ'ה ספדה: "להתראות חבר יקר שלי. הוא מחכה לך בגן עדן", וככל הנראה התכוונה לאחיה, ג'יאני ורסאצ'ה.

Goodbye my dear friend. He is waiting for you in heaven.

A photo posted by Donatella Versace (@donatella_versace) on