אופנה יומית: עד מתי ג'יג'י חדיד תתנתק מהפייסבוק?

ג'יג'י חדיד עושה ריבוק | צילום: GettyImages
ג'יג'י חדיד עושה ריבוק | צילום: GettyImages

איזה צבע מרענן בחרו פנטון השנה, מה הקשר בין קייט מוס לאלביס פרסלי ואיזו מחלה גרמה לג'יג'י חדיד לקחת פסק זמן מהפייסבוק? כל מה שחשוב היום בעולם האופנה

88 שיתופים | 132 צפיות

 

1. במסדרונות המערכת נזרקו בשבועות האחרונים לא מעט ניחושים לגבי צבע השנה של 2017, עד שסופסוף הכריזו בחברת פנטון על הגוון שישלוט בזירת האופנה בשנה הקרובה, והוא – תופים בבקשה – Greenery. מדובר בגוון רענן ופיקנטי – שילוב של ירוק וצהוב, המסמל, לדברי פנטון, את היום הראשון של האביב, התחלות חדשות והתחדשות. נשמע כמו משהו שהעולם זקוק לו. ולטובת מי שזכרונה בוגד בה, בשנה שעברה המליכה פנטון שני צבעים – רוז קוורץ (ורוד) וסרניטי (תכול).


2. תשומת ליבכן לקליפ הבא, בו מככבת קייט מוס לצלילי שירו של אלביס פרסלי "The wonder of you", מתוך אלבום חדש שכולו שירים שלא פורסמו בטרם מותו. ההתמקדות שלנו במערכות הלבוש, שעוצבו כמובן בהשראת המלך, מסייעת לנו למחול על הליפסינק הגרוע.

3. בדיוק כשחשבנו שאנחנו יודעות הכל על ג'יג'י חדיד – החל ממה היא לובשת בכל רגע נתון, דרך שאלות כמו מי לא רצה ללהק אותה לאיזה תצוגה ועד האופן בו היא מתמודדת עם שיימינג הנוגע לגופה – גילינו שיש עוד הרבה ללמוד. בפאנל בו השתתפה במסגרת הקמפיין החדש שלה לריבוק, סיפרה הדוגמנית מספר 1 בעולם על מחלת ההשימוטו האוטואימונית ממנה היא סובלת, המשפיעה על המטבוליזם, ועל החלטתה לקחת הפסקה של חודש מהמדיה החברתית בתקופת החגים כדי להתנקות. עוד תגליות מפתיעות כאן.

ג'יג'י חדיד עושה ריבוק | צילום: GettyImages
ג'יג'י חדיד עושה ריבוק | צילום: GettyImages