אופנה יומית: סן לורן מעודדים רזון מוגזם?

קמפיין סן לורן
קמפיין סן לורן

איך שוב הסתבך בית האופנה סן לורן, מה חשבנו על קולקציית הקיץ של גולף ומי צלם האופנה הנחשב בעולם שצילם את הפרוייקט החדש של דאב ליום האישה?חדשות אופנה חמות

88 שיתופים | 132 צפיות

 

1. קולקציית הקיץ של גולף הוצגה אתמול (שני) במוזיאון רמת גן לאמנות ישראלית, בנוכחות הפרזנטורים החדשים של המותג – יעל גולדמן, צחי הלוי ומיה דגן (שנבצר ממנה להגיע). הפעם הדוגמנים לא צעדו על מסלול אלא אכלסו את חדרי המוזיאון כל פעם בצורה אחרת -בעמידה סטטית שדימתה מייצג במוזיאון, בשכיבה במיטה, בתנועה מעגלית או בבהייה בתמונות – כשעל הקירות נראו במקום תמונות איורים וכיתובים ששירתו את הקונספט של מה שהוצג. הקולקציה עצמה כללה אלמנטים מעולם הימאות, כמו שירות מפרש, עוגנים ופרינטים של פסים ונקודות; קו Urban Nature עם פריטים נינוחים וקלילים מבדים טבעיים; ליין המשלב בין בילוי לילי לאלמנטים מעולם הספורט, כמו חליפה של מכנסי שורטס עם בלייזר וגם תת-קולקציה רומנטית ופולקלוריסטית, הכוללת שימוש ברקמות, תחרות ופרינטים פרחוניים. אבל למרות הכל ולמרות הפרזנטציה שניכר שהושקעו בה מאמץ ומחשבה, הבגדים עצמם לא הצליחו להפתיע, לסקרן או לרגש.
14.99-399.99 ש"ח, בחנויות הרשת

מתוך קולקציית הקיץ של גולף | צילום: דניאל קמינסקי
מתוך קולקציית הקיץ של גולף | צילום: דניאל קמינסקי

 

2. לרגל יום האישה שיחול מחר (רביעי) וחגיגות שישים שנה למותג Dove, מושק פרוייקט מיוחד במסגרתו הצלם מריו טסטינו צילם 30 נשים, במטרה לבחון את המושג "יופי אמיתי" (לשמחתנו הפעם לא מדובר בכותרת מכעיסה לנשים במידות גדולות). טסטינו צילם נשים שאינן דוגמניות, מרקעים מגוונים, בגילאי 11-71, המייצגות מודלים שונים של יופי, כשלראשונה בתולדות הקריירה שלו הוא מצלם באופן מקצועי ללא ריטוש. בין המצולמות – מדליסטית פראלימפית קטועת רגל מבריטניה; נערה מוסלמית מאינדונזיה שעל אף שעליה לכסות את גופה ושיערה, מקפידה על לבוש ססגוני ושמח. "לצלם יש בחירה, הוא יכול לצלם תמונה שתספר סיפור על עצמו או שהוא יכול לספר את סיפורן של הנשים מול עדשתו, להעצים אותן ולגרום להן להרגיש חזקות ובטוחות בעצמן", אמר טסטינו לתקשורת.

אניסה. מתוך הפרוייקט של Dove | צילום: מריו טסטינו
אניסה. מתוך הפרוייקט של Dove | צילום: מריו טסטינו
ויקי. מתוך הפרוייקט של Dove | צילום: מריו טסטינו
ויקי. מתוך הפרוייקט של Dove | צילום: מריו טסטינו

 

3. המעצב החדש של סן לורן, אנתוני וקרלו, זוכה לספתח רועש במיוחד: אחרי שהואשם בית האופנה בהעתקה בוטה של תיק ממותג סנגלי קטן, עולה המותג הצרפתי לכותרות שוב. הפעם, הוא נדרש על ידי מוסד רגולוטורי לשנות שתי מודעות מתוך הקמפיין החדש (באחת נראית דוגמנית שוכבת ברגליים פסוקות במעיל פרווה וגרבוני רשת ובשנייה יושבת דוגמנית אחרת על כיסא באווירה דומה), לאחר שתלונות רבות גרסו כי הן מציגות נשים באופן מבזה ומעודדות לרזון. מסן לורן טרם נמסרה תגובה, והתמונות המקוריות לא נמחקו מחשבון האינסטגרם של המותג.