אופנה יומית: מציצים לתיקים של אחרים

אלכנסדר וונג חובב שליטה | צילום: GettyImages
אלכנסדר וונג חובב שליטה | צילום: GettyImages

מעצבת האקססוריז הכי שווה מתחילה לעצב גם לגברים, משכית עוברים דירה ואלכסנדר וונג עושה לנו ביבי נתניהו. כל מה שצריך לדעת על אופנה היום

88 שיתופים | 132 צפיות

 

1. בית האופנה המיתולוגי משכית שהקימה רות דיין בשנות ה-50 (נסגר בשנות ה-90 וקם לתחיה לפני כשלוש שנים, למי שפיספסה) עבר דירה לחלל חדש ומרשים ביפו, במקום בו שכנה מסעדת קורדיליה של השף ניר צוק. המקום כולל שוארום ומאפשר הצצה גם לנעשה בסטודיו הקפדני שבראשו עומדת המעצבת שרו טל. חלון הראווה מהווה מעין מיני מוזיאון, שמספק סקירה קצרה של ההיסטוריה העשירה של המותג. הצורפים 14 יפו-תל אביב.

 

2. חייבות להסב את תשומת ליבכן למדור הווידאו המאוד אהוב עלינו בווג הבריטי, "בתיק של…", שמגלה מה סוחבות איתן ידועניות כאלה ואחרות, כי אין כמו מנה הגונה של מציצנות כדי להאיר את יומנו. כשמדובר בשרה האריס (עורכת אופנה בכירה במגזין שסימן ההיכר שלה הוא שיער אפור מהמם), שמישהו ינסה לעצור אותנו מלהקליק.

London, enough with the rain already. Or send me this kind chap with the umbrella ??? RG @nyavgjoe

A photo posted by Sarah Harris (@sarahharrisuk) on

3. אלכסנדר וונג מסתמן כקונטרול פריק יותר משחשבנו. מסתבר שהמעצב המוכשר לא מבין שלעצב ולנהל הן שתי משרות שונות בתכלית שראוי להפריד ביניהן, ויהפוך להיות המנכ"ל ויושב הראש של בית האופנה הנושא את שמו. אגב, מי שהחזיקו בתפקידים משמעותיים אלה קודם לכן הן גיסתו ואמו. ואם חשבתן שזה הסוף – דודתו של אלכסנדר מצטרפת לחברה. משפחה שכזו.

אלכסנדר וונג ואמא | צילום: GettyImages
אלכסנדר וונג ואמא | צילום: GettyImages

 

4. מעצבת האקססוריז הבריטית הכי קולית בסביבה, אניה הינדמארץ', מתחילה לעצב גם לגברים. אחרי שסטלה מקרטני יצאה בהודעה דומה, מתבקש שיהיה לזכרים מביני העניין אפשרות לאבזר את עצמם כראוי. אניה, תעשי להם תיק פיקסל.

תיק מפוקסל של אניה הינדמארץ' | צילום: יח"צ
תיק מפוקסל של אניה הינדמארץ' | צילום: יח"צ