אופנה יומית: מי עושה חרם על איוונקה טראמפ?

איוונקה טראמפ עם בנה | GettyImages
איוונקה טראמפ עם בנה | GettyImages

קלווין קליין מחליפים לוגו, לאן עורק המעצב של ז'יבנשי ואילו בתי כלבו מורידים ממדפיהם את המוצרים של איוונקה טראמפ?

88 שיתופים | 132 צפיות

 

1. אחרי 12 שנות פעילות בבית האופנה הצרפתי ז'יבנשי, נודע כי המעצב האיטלקי ריקארדו טישי ממשיך ליעד הבא. עזיבתו של טישי מגבירה את הספקולציה לפיה הוא צפוי לעבור לורסאצ'ה. לאור ההתרחשות, ז'יבנשי לא יציגו קולקציה בשבוע האופנה בפריז שיפתח בתחילת מרץ. עד שימונה לו מחליף, מי שיעצב את הקולקציות יהיה צוות הסטודיו.

ריקרדו טישי ודונטלה ורסצ'ה | Getty Images
ריקרדו טישי ודונטלה ורסצ'ה | Getty Images

 

2. עולם האופנה סקרן מאי פעם לראות מה יחולל המעצב ראף סימונס למותג המינימליסטי קלווין קליין, עכשיו כשהוא עומד בראשו, וממתין בקוצר רוח לתצוגה בשבוע האופנה בניו יורק שיפתח ב-9 לפברואר. עד שתספק התצוגה תשובות, סימונס הספיק לעשות לא מעט: להקים קו קוטור למותג שהוא בבסיסו Ready to wear, לנצח על קמפיין מסקרן בו כיכבה בין היתר מילי בובי בראון, כוכבת סדרת הטלוויזיה האמריקאית Stranger Things, ועכשיו משתנה לוגו המותג המוכר למה שהוגדר כ"חזרה לרוח המקור". הלוגו החדש, המעוצב בפונט Sans Serif המוכר, מתכתב עם הלוגו הקודם שהפך לאחד מסמלי הניינטיז, ובמקביל מעביר מסר על שינויים ובשורות חדשות שמביא איתו סימונס.

3. אם אהבתן כמונו את הסרט "דיור ואני", שעוקב אחר ההכנות של ראף סימונס לתצוגה הראשונה שלו בדיור, בטח תשמחו לשמוע שסרט דוקומנטרי נוסף על בית האופנה הצרפתי ישודר בטלוויזיה הבריטית השבוע ב-9 לפברואר, ותוכלו לצפות בו כאן. הסרט עוקב אחר ההתרחשויות בדיור לקראת חגיגות 70 שנה למותג, ביניהן כניסתה של מריה גרציה קיורי לתפקיד המעצבת הראשית.

4. מותג האופנה של איוונקה טראמפ (שלאחרונה הפסיקה למלא בו תפקיד ניהולי פעיל) ממשיך להתדרדר: אחרי הקמפיין הגדול של מתנגדי טראמפ שקרא תחת הכותרת  #GrabYourWallet להחרימו – הודיעו רשתות בתי הכלבו נורדסטרום וניימן מרקוס כי הן מורידה את מוצריו מהמדפים. לכאורה, זהו צעד שנוגע לביצועים ומכירות, אבל קשה לנתק את ההחלטה מהאקלים הפוליטי הסוער בחסות אביה השנוי במחלוקת של מייסדת המותג.