אופנה יומית: מי מסתתרת מאחורי הבלינג?

מי לקחת את האהבה ליהלומים קצת יותר מדי ברצינות?
מי לקחת את האהבה ליהלומים קצת יותר מדי ברצינות?

מייקל ג'קסון בקאמבק של חייו, מוסקינו מכאיבים לנו בעיניים, הטרנדים הלוהטים מפסטיבל קואצ'לה ומי לקחה את האהבה שלה ליהלומים צעד אחד קדימה מדי? חדשות אופנה חמות

88 שיתופים | 132 צפיות

 

1. בזמן שאנחנו התגלגלנו מארוחה לארוחה והפכנו עם הזמן לקניידלך אנושיים, שטפו את הרשת תמונות מפסטיבל המוזיקה קואצ'לה עמוס הכוכבים. הנה כמה דגשים אופנתיים למי שפספסה:

המעצב ג'רמי סקוט ערך את המסיבה השנתית המסורתית שלו, במסגרתה נחשפה קולקציית הקפסולה החדשה של מוסקינו, הפעם פרי שיתוף פעולה עם משחק המובייל המאוס קנדי קראש. בתפריט: תיקי גב, כיסויי אייפון ובגדים לנשים וגברים, שעוצבו כולם בהשראת הסוכריות הצבעוניות ועשו לנו כואב בעיניים.

מוסקינו | צילום מסך מ-wwd
מוסקינו | צילום מסך מ-wwd

 

ריהאנה הגדירה את הבלינג מחדש כשהופיעה מעוטרת יהלומים (מזוייפים) מכף רגל ועד ראש, כולל כיסוי מלא לראש. למי שהתבלבלה – מדובר באוברול של גוצ'י שנלבש עם ג'ינס שהמילה קצר קצרה עליו וגופיה מעל. ממש לאחרונה ראינו כולנו איך הופעה של רירי במגפיים מנצנצים מופרכים הפכו אותם לסולד אאוט ברגע, ולכן – ראו הוזהרתן – יש סיכוי סביר שבקרוב תראו גושי יהלומים צועדים בפיד האינסטגרם שלכן.

View this post on Instagram

phresh out.

A post shared by badgalriri (@badgalriri) on

טרנדים נוספים שחזרו על עצמם בפסטיבל היו משקפיים בעלי עדשות שקופות וצבעוניות – שהם ללא ספק הלהיט של הרגע; צבעונים זרחניים בשיער שעושים קאמבק אחרי שחשבנו שנפטרנו מהם; ובראש המצעד – טרנד עתיק יומין העונה לשם עירום. כמה שפחות בגדים, כמה שיותר איברים חשופים.

 

View this post on Instagram

????????

A post shared by elsa hosk (@hoskelsa) on

View this post on Instagram

highlighter hair ????

A post shared by Kylie (@kyliejenner) on

View this post on Instagram

hangin @bumble ???? #winterbumbleland #ad

A post shared by Hailey Rhode Bieber (@haileybieber) on

2. מותג הסטריט הידוע Supreme מחזיר אותנו לילדות בניינטיז: בימים האחרונים רוחשות שמועות על שיתוף פעולה עם מייקל ג'קסון המנוח, ואם תהיתן איך זה אפשרי – מדובר בקולקציית טישרטים וסווטשירטים עליהם יודפסו תמונות פרופיל של הזמר. ג'סטין ביבר, מאחוריך.