אופנה יומית: מי ביטל את קטגוריית הפלאס סייז?

הדוגמנית ג'ורג'יה בורק | צילום: GettyImages
הדוגמנית ג'ורג'יה בורק | צילום: GettyImages

דאשה פולנקו מתקשה למצוא מי שיעצב שמלה למידותיה ואנחנו מתקשים למצוא שער מגזין שאין בו גוצ'י. כל מה שצריך לדעת על אופנה היום

88 שיתופים | 132 צפיות

 

1. סיפרנו לכן לאחרונה שכוכבת "מכסחות השדים", לסלי ג'ונס, התקשתה למצוא מעצב שילביש אותה לערב הפרימיירה בגלל שהיא אינה בחורה דקיקה. עכשיו, מצטרפת אל החוויה המתסכלת גם דאשה פולנקו, כוכבת "כתום זה השחור החדש". בראיון לווג, מספרת פולנקו כי פנתה לא פעם למותגים שהיא נוהגת לרכוש פריטים שלהם, שסירבו להלביש אותה כי "אין להם את המידה שלה, לפחות לא כרגע". מי שניאותה להלביש את הכוכבת בשמחה, אגב, היא מעצבת מקומית בשם נורית חן. בעמוד הפייסבוק שלה נכתב: "שמחתי ליצור עבורה שמלה שתראה את הקימורים הסקסיים שלה, גוף של אישה אמיתית".

דאשה פולנקו | צילום: GettyImages
דאשה פולנקו | צילום: GettyImages

 

2. ואם כבר נשים במידות אנושיות – סוכנות IMG, בה חתומה בין היתר אשלי גרהאם, איחדה ב-2014 את קטגוריית ה"פלאס סייז" עם יתר הדוגמניות החתומות אצלה. האתר פאשניסטה תפס לשיחה חמש דוגמניות יפהפיות שהוחתמו בסוכנות לאחרונה, המוגדרות כ"Curve" (כותרת שנועדה להחליף את ה"פלאס סייז") ועתידות, ככל הנראה, לפרוץ אל חיינו. שווה להכיר.

3.  לשערי המגזינים מחו"ל שהודפסו בשנה האחרונה יש לפחות דבר אחד משותף: במרביתם נראה פריט כזה או אחר של גוצ'י, בחסות המעצב המגה-מדובר אלסנדרו מיקלה. הדיבור הבלתי פוסק על דמנה וואסליה (שהחליף את אלכסנדר וונג בתפקיד המעצב הראשי של בלנסיאגה והקים את קולקטיב המעצבים Vetements) הופך אותו למחליף ראוי בהחלט. בבקשה.

#ELLEHK Aug Issue available at HK 7-11 & Circle K convenience stores! Wardrobe by @balenciaga #ELLEStar #Coverstory

A photo posted by ELLE HK Official (@ellehongkong) on