אופנה יומית: מה יציל את אמריקן אפרל מפשיטת הרגל?

אמריקן אפרל תצליח לצאת מהבוץ? | צילום: GettyImages
אמריקן אפרל תצליח לצאת מהבוץ? | צילום: GettyImages

קרלי קלוס עושה ג'יג'י חדיד, יאנה נוסף נכנסת לענייני האופנה הדתית והודו מתלבשת לנו על הרגליים. כל מה שצריך לדעת על אופנה היום

88 שיתופים | 132 צפיות

 

1. אתר חדש נולד והוא עשוי לשמח מאוד את מי שסגנון לבוש צנוע חשוב לה. יאנה יוסף השיקה אתר חדש תוך שאיפה "לרכז אופנה צנועה, איכותית ובמחיר סביר תחת קורת גג וירטואלית אחת, ולקדם מעצבים ישראלים איזוטריים יחסית", לדבריה. נכון לעכשיו, מוצעות באתר בעיקר שמלות פרי יצירתן של מעצבות דתיות, אך בהמשך צפויים להתווסף גם מעצבים חילוניים, מתוך הנחה שבחורף הם יציעו דגמים שתומכים בקונספט. בשיחה טלפונית סיפרה לנו יוסף כי שאיפה נוספת להמשך היא להתחיל לעצב בעצמה.  טווח המחירים רחב מאוד: 120-900 ש"ח ויש משלוחים לכל הארץ.

2. סוכנות הידיעות רויטרס מדווחת כי חצי שנה אחרי שיצאו ממצב של פשיטת רגל, מחפשים קודקודי המותג אמריקן אפרל מישהו שירכוש את החברה. האם זה יהיה מה שיציל את  המותג האמריקאי? מכל מקום, המנכ"ל לשעבר דב צ'רני, שעורר לא מעט סערות בזמן כהונתו, מספר כי הוא בד רך להקמת מותג חדש. איחלנו למנכ"ל בהצלחה.

3. ראו הוזהרתן – מגלומניה זה מדבק. לאחרונה סיפרנו לכן שג'יג'י חדיד מסתובבת עם ז'קט ועליו הכיתוב Gigi Hadidas, ועכשיו הגיע תורה של קרלי קלוס, שנצפתה כשהיא לובשת ז'קט ג'ינס (פרי שיתוף פעולה של המעצבת Jacquie Aiche והמותג Mother Denim), ועליו הכיתוב Karlie בעור נחש – טרנד רווח בפני עצמו.

Hey LA ??

A photo posted by Karlie Kloss (@karliekloss) on

4. מהודו באהבה – ווג מדווחים כי טבעות לאצבעות הרגליים הן טרנד חדש שמתחיל להנץ. טרם החלטנו מה אנחנו חושבות על זה, למקרה שתהיתן.

הטרנד הבא? | צילום: GettyImages
הטרנד הבא? | צילום: GettyImages