אופנה יומית: מדונה על השער הארפרס' בזאר

אהרון טיילור ג'ונסון | צילום: GettyImages
אהרון טיילור ג'ונסון | צילום: GettyImages

מדונה חוגגת עם הארפר'ס בזאר וחנות הפופ אפ שלא כדאי לפספס. כל מה שצריך לדעת על אופנה היום

88 שיתופים | 132 צפיות

 

1. חנות פופאפ חדשה שנפתחה ב'מתחם G צמרת תל אביב', תציע מדי שבוע פריטים של 3-4 מעצבים ישראלים. מיד בדקנו את רשימת המשתתפים ומצאנו בה שמות ששימחו אותנו, ביניהם התכשיטים של Bleeker & Prince, התיקים של מרטלה וקומפלט ובגדי הקז'ואל המודפסים של Moi. החנות תהיה פתוחה עד ה-27 בפברואר.
ניסים אלוני 10 תל אביב, קומה 2

Shine, מתוך חנות הפופ אפ החדשה | צילום: יח"צ
Shine, מתוך חנות הפופ אפ החדשה | צילום: יח"צ
Moi, מתוך חנות הפופ אפ החדשה | צילום: יח"צ
Moi, מתוך חנות הפופ אפ החדשה | צילום: יח"צ

 

2. אחרי חודשים של ציפייה, היום יוצא לבתי הקולנוע המותחן "Nocturnal Animals", בבימויו של מעצב האופנה טום פורד, שגם היה מועמד בזכותו בטקס הגולדן גלובס בקטגוריית הבמאי הטוב והתסריט הטוב של השנה. זהו סרטו השני של פורד, והוא מבוסס על רב המכר "טוני וסוזן". לאור העושר הוויזואלי של סרטו הקודם, "Single Man", אנחנו ממש מעוניינות לצפות בו.

3. המגזין הארפרס' בזאר חוגג 150 גיליונות – הזדמנות ראויה בהחלט לצלם את מדונה לשער ולהפקת אופנה יפהפיה ברוח שנות העשרים. חודש עבר מאז נשאה המלכה האם של עולם המוזיקה את הנאום המתריס נגד אפליית גיל ושוביניזם בתעשיית הבידור, ובכתבת השער הנוכחית היא ממשיכה באותו קו ועונה לכל מי שאי פעם שאל אותה למה היא ממשיכה לעשות מוזיקה: "אני אפסיק כשייגמרו לי הרעיונות. אני אפסיק כשתהרגו אותי. איך זה?". תשובה מצוינת. הריאיון המלא כאן.

 

4. ואם שערי מגזינים – לקראת צאת העונה החדשה והאחרונה של 'בנות' מופיעה לינה דנהאם על שער Nylon, פלוס הפקה פרובוקטיבית חושפת איברים אחוריים. בראיון היא מסכמת שמונה שנות עבודה על הסדרה וגם מכה על חטאים אנטי פמיניסטיים שנעשו במהלכן, למשל – היעדר ייצוג של נשים השונות ממנה ברמה המגזרית והתרבותית. הכתבה המלאה כאן.