אופנה יומית: טקס ההשבעה של טראמפ לא איכזב

דונלד ומלניה טראמפ | צילום: GettyImages
דונלד ומלניה טראמפ | צילום: GettyImages

המחליף של עורכת ווג איטליה נכנס לתפקיד, אסוס גדל בכמה מידות וההודעה העמומה של גוצ'י. כל מה שצריך לדעת על אופנה היום

88 שיתופים | 132 צפיות

 

1. טקס ההשבעה של דונלד טראמפ, שהתקיים בסופ"ש האחרון, הוכיח פעם נוספת עד כמה אופנה היא פוליטית. אחרי הסאגה סביב רשימת המעצבים המפוארת שסירבו להלביש את הגברת הראשונה, ובראשם מארק ג'ייקובס וטום פורד (שאף זכה להתנגחות תקשורתית מצד הנשיא ולחרם מצד חנויות שמסרבות למכור את עיצוביו), געשה הרשת סביב השאלה מי יהיו אלה שכן ילבישו אותה, כשבשם הפמיניזם אפשר לתהות האם לא מגיע לה לעמוד בזכות הדעות של עצמה. באופן בלתי נמנע, נוצרה תחושה של מחנות – מונחי האידיאולוגיה והמצפן הפנימי לעומת אלה שלא בוחלים באמצעים, או לחילופין, מזדהים עם טראמפ. את חליפת החצאית המלכותית א-לה ג'קי קנדי אונסיס, העשויה מקשמיר כחול, שנלבשה עם כפפות זמש, תיק קלאץ' ונעלי פאמפס בגוון זהה, עיצב רלף לורן. באופן אירוני, הוא אמון גם על החליפה הנהדרת שלבשה הילרי קלינטון, חובבת רלף לורן ידועה שלבשה את עיצוביו הרבה לפני שמלניה נזכרה שגם היא רוצה. לורן הראה שפוליטיקה בצד, הוא שמח להלביש נשים מתוקשרות, ולא משנה לאיזה גבר הן אמרו איי דו.

דולנד ומלניה טראמפ מגיעים לטקס ההשבעה | צילום: GettyImages
דולנד ומלניה טראמפ מגיעים לטקס ההשבעה | צילום: GettyImages

 

השמועות לגבי מעורבות של קרל לגרפלד באירוע החגיגי התבררו כלא נכונות: לאירוע הנשף הלילי לבשה טראמפ שמלה של הרווה פייר, שהלביש בעבר את מישל אובמה, לורה בוש והילרי קלינטון. השמלה, בגוון שמנת רך, חושפת כתפיים, בעלת שסע נדיב, חגורת סאטן אדומה וראפלס רכים, עוצבה בשיתוף מלא של דוגמנית העבר. לארוחת הערב, לבשה טראמפ שמלה של המעצבת הלבנונית רים אקרה, בגון שמפניה מוזהב, בעלת שרוולים ארוכים ומעוטרת פאייטים. זאת היתה השמלה הצנועה ביותר מבחינת הסגנון, אך גם זו שספגה הכי הרבה אש: משמעות הבחירה במעצבת מהגרת לבנונית מוסלמית, היא העלמת עין מהאג'נדה הגזענית של טראמפ והתגובות המאוכזבות ברשת מצד מתנגדי טראמפ כלפי המעצבת לא איחרו לבוא.

דולנד ומלניה טראמפ נכנסים לנשף | צילום: GettyImages
דולנד ומלניה טראמפ נכנסים לנשף | צילום: GettyImages

 

ובתוך כל זה, בלטה גברת אחת שבדרך כלל ראויה להערצה, אף הפעם הכזיבה: מישל אובמה, לבשה שמלה משמימה של המעצב האהוב עליה ג'ייסון וו, שלחלוטין לא גרמה לה לזהור, וכמו דיברה את המחשבות שלה: העולם השתגע, ואני לא מתכוונת להעמיד פנים שאני בסדר עם זה.

ביל והילרי קלינטון בטקס ההשבעה של דונלד טראמפ | צילום: GettyImages
ביל והילרי קלינטון בטקס ההשבעה של דונלד טראמפ | צילום: GettyImages
ברק ומישל אובמה בטקס ההשבעה של דונלד טראמפ | צילום: GettyImages
ברק ומישל אובמה בטקס ההשבעה של דונלד טראמפ | צילום: GettyImages

 

2. ואם מעצבים אמריקאים – הקולקציה המשותפת של טומי הילפיגר עם ג'יג'י חדיד היתה כל כך מוצלחת, שהיה ברור שהפוטנציאל המסחרי ימוצה עד תום. הקולקציה השנייה, הפעם קייצית, תוצג בניו יורק ב-8 בפברואר ותימכר מיד לאחר מכן, במסגרת שיטת See now – buy now הרווחת. בינתיים, תוכלו לצפות בה כאן.

All the primary details are waiting. Explore #TOMMYXGIGI Spring/Summer '17 NOW. ? Link in bio!

A photo posted by Tommy Hilfiger (@tommyhilfiger) on

3. בעקבות מותה של עורכת ווג איטליה האגדית פרנקה סוזאני, יכנס במקומה לתפקיד עמנואל פרנטי, לשעבר עורך GQ האיטלקי, שינצח גם על המהדורה הגברית של l'uomo vogue. הבחירה בגבר לתפקיד אינה לגמרי צפויה, ואנחנו מחכות לראות מה יביא איתו פרנטי אל דפי המגזין.

#EmanueleFarneti @efarneti has been appointed Editor in Chief of #vogueitalia and @luomovogue A photo posted by Vogue Italia (@vogueitalia) on

4. המודעות הגוברת לביקוש והצורך של נשים בבגדים במידות גדולות זולגת גם לתחום הלבשה הגברים: לפי Fashionista, מלך אתרי הקניות אסוס צפוי להשיק קטגוריות שתי חדשות המיועדות לבני המין הגברי: פלאס סייז ו-Tall.

5. מה משותף להרי נף, פטרה קולינס ודקוטה ג'ונסון? לפי הודעה מעורפלת של גוצ'י במסיבת עיתונאים, שלושתן צפויות לעבוד עם המותג במסגרת פרויקט שהוגדר כ"שיתוף פעולה קריאייטיבי מיוחד".