אופנה יומית: ויקטוריה בקהאם היא רשמית אצילה

ויקטוריה בקהאם | צילום: GettyImages
ויקטוריה בקהאם | צילום: GettyImages

ויקטוריה בקהאם מקבלת את הכבוד הראוי לה, אסוס מעתיקים, בזארה שוב מסתבכים וקלווין קליין חושפים סדרת סרטונים היסטרית עם כל הכוכבות בתחתונים. מבזק לוהט

88 שיתופים | 132 צפיות

 

1. חשבנו שיהיה קשה להתעלות על קמפיין ההלבשה התחתונה של קלווין קליין לגברים, בו כיכבו כוכבי הסרט זוכה האוסקר Moon Light, אבל אז נחשף הממתק הבא: קמפיין ההלבשה התחתונה לנשים מורכב מסדרת סרטונים בשחור לבן שביימה סופיה קופולה ברוח פרסומות העבר של המותג, ומככבות בו מוזות מוכרות יותר או פחות בגילאי 18-73, ביניהן השחקניות קירסטן דאנסט (34), הדוגמנית בת ב-19 מאיה הוק (בתם של אומה תורמן ואיתן הוק) והדוגמנית והשחקנית האגדית לורן האטון (73). בסרטונים מספרות מושאות הצילום על רגעים רומנטיים מהעבר – נשיקה בלוקיישן מפתיע או משפט פתיחה שעבד, ומזכירות שוב את מאמציו של המעצב ראף סימונס לשמר את מורשת המותג באופן שלא בא על חשבון היצירתיות.

 

2. קשה להגיד שהופתענו מהפרובוקציה החדשה של זארה, שכן נראה שמדובר ברוטינה: אחת לכמה חודשים משחררת הרשת פריט שנוי במחלוקת, האינטרנט גועש, ולמחרת זורח פלורסנט הסניפים כרגיל. הפעם – מדובר בחצאית מיני ועליה טלאים של Pepe the Frog, דמות קומיקס שהפכה למם אינטרנטי פופולרי ולסמל הימין הקיצוני בארה"ב, ואף הוכתרה על ידי הליגה נגד השמצה לסמל שנאה. התגובות בספירה הוירטואלית ממש לא איחרו לבוא, אבל הפעם היו רבים שתהו, ובצדק, מדוע הציבור עדיין מופתע כשזארה עושה בושות. החצאית, בכל אופן, הוסרה מהמדפים.

זארה | צילום מסך מפאשניטה
זארה | צילום מסך מפאשניטה

 

3. ונעבור לפדיחה של אסוס, שמואשמים בהעתקה בוטה של ז'קט של מעצבת האינדי לורי לי ברלי, לאחר שמעצבים מטעם האתר ביקרו בשוארום שלה בשבוע האופנה בלונדון. כזכור, מי שהואשמו בעבר בהעתקות דומות הם דווקא עובדי הסטודיו של זארה, אבל עכשיו הם עסוקים בלבלוע צפרדעים.

 

4. לקראת יום כדור הארץ שחל ב-22 לאפריל, משיק בית האופנה האיטלקי סלבטורה פרגאמו קולקציית קפסולה מיוחדת העשויה חומרים ידידותיים לסביבה, בהם בדים המשלבים סיבי תפוז. זוהי הפעם הראשונה בה עושים שימוש במיץ פירות הדר ליצירת בדים והתוצאה, כך מספרים, מזכירה במראה ובמגע טוויל משי.

פרגאמו | צילום מסך מWWD
פרגאמו | צילום מסך מWWD

5. קצת אחרי שחגגה 43 אביבים להווסדה, קיבלה אתמול ויקטוריה בקהאם תואר של כבוד (OBE) מהנסיך וויליאם בארמון בקינגהאם, על תרומתה לתחום האופנה ופעילותה בתחום הצדקה. ב-2003, זכה בעלה דיוויד בקהאם לאותו תואר.