אופנה יומית: הקולקציה המשותפת לרנואר ואיתי בצלאלי

מתוך קולקציית הקפסולה של רנואר עם איתי בצלאלי | צילום: אלעד חיזקי
מתוך קולקציית הקפסולה של רנואר עם איתי בצלאלי | צילום: אלעד חיזקי

רנואר משיקים קולקציית קפסולה חדשה לגברים שמוכיחה שיש עתיד למותגים ישראליים, אופנת הרג'וקו היפנית המגניבה עושה עלייה לסנטר בתל אביב ופילפלד מאחד כוחות עם אתא. אופנה מקרבת לבבות לקראת הסופ"ש

88 שיתופים | 132 צפיות

 

1. "הפרום הוא רק תירוץ", סיפר לנו רון קהאן (רונקו), המעצב הראשי ברנואר, בהשקת קולקציית בגדי הערב לגברים שנוצרה בשיתוף עם הסטייליסט איתי בצלאלי, המלביש על מיטב הסטים של תכניות הפריים טיים. הקולקציה כוללת פריטים בעלי פרופורציות צעירות באווירת "הנער המגניב של השכבה", קהל יעד שלדברי קהאן לא מרבים להתייחס אליו, בניגוד לשפע השמלות המוצע לנערות. רוב הפריטים מבוססים על גזרות קלאסיות כמו בלייזר, וסט ומכנסיים מחויטים, שזכו לטוויסט בגזרות או לדיטיילס משדרגים – בהם הרבה אלמנטים של משולשים המופיעים כסיכת דש או כחיתוך באיזור הכיס. למעט חולצת כפתורים לבנה אחת, כל הפריטים בקולקציה שחורים.
100-550 ש"ח, בחנויות הרשת

מתוך קולקציית הקפסולה של רנואר עם איתי בצלאלי | צילום: אלעד חיזקי
מתוך קולקציית הקפסולה של רנואר עם איתי בצלאלי | צילום: אלעד חיזקי
מתוך קולקציית הקפסולה של רנואר עם איתי בצלאלי | צילום: אלעד חיזקי
מתוך קולקציית הקפסולה של רנואר עם איתי בצלאלי | צילום: אלעד חיזקי

 

2. עוד בענייני שיתופי פעולה: אחרי שת"פ מוצלח עם מותג נעלי הטניס בנסימון, אמן הרחוב ניר פלד ("פילפלד") מאחד כוחות עם אתא. קולקציית הקפסולה החדשה כוללת טישרטים, קפוצ'ונים, גופיות ואקססוריז עם הדפסיו המוכרים של פילפלד, בגווני שחור ולבן אופייניים. פילפלד התחיל את דרכו כמעצב פלאיירים ופוסטרים, ובשנים האחרונות ביסס את מעמדו כאמן בכיר שעבד עם מותגים בסדר גודל של פומה וקוקה קולה.
140-700 ש"ח, בחנויות אתא

ז'קט, אתא, 700 ש"ח | צילום: רוי גיא
ז'קט, אתא, 700 ש"ח | צילום: רוי גיא

 

3. לאחרונה הפסיק ספר אופנת הרחוב היפני האייקוני Fruits לרדת לדפוס, בטענה שילדי הרג'וקו הססגונייים (הרובע הצעיר והתוסס בטוקיו) המתועדים בו כבר לא ממש קיימים. היפנים אימצו סגנון קונבנציונלי ומינימליסטי יותר, ולא מרבים להסתובב בחליפות הלו קיטי הזויות כמו בעבר. למרות זאת, בתזמון משונה משהו, נפתחה בדיזנגוף סנטר "טוקסיק מון" – חנות ראשונה של אופנת הרג'וקו שמבקשת, לדברי מקימיה, "לבעוט קלות בישבנה של אופנת המיינסטרים". תוכלו למצוא בה פריטים אולטרה צבעוניים של מותגים יפנים, המושפעים מתרבות הפופ המקומית ומדמויות אנימה אייקוניות.
40-700 ש"ח, דיזנגוף סנטר, שער B, קומה 2.

ROXIE SWEETHEART | צילום: יח"צ
ROXIE SWEETHEART | צילום: יח"צ
LISTEN FLAVOR | צילום: יח"צ
LISTEN FLAVOR | צילום: יח"צ